Onewish, het is wel spannend he voor jou! Waarom krijg je een bloedtest? Omdat ik verder niet in je onderschrift iets zie staan dat je in de mm zit?
Ik dacht eerst overtijd te zijn... en kv gaf hele lichte lijntjes aan. dus had me h.a gebeld... maar me ei is toch later geweest.... dus daarom heb ik dt bloedprikformulier
Ah zo, das altijd handig idd! Vervelend he die onzekerheid! Nou ik ga er even weer vandoor, even mijn dreumespuber entertainen en bij de was!
Zoveel dagen zit ik te twijfelen of ik mijn vraag hier zal plaatsen. Doe ik dat en werkelijk nog geen uur later ben ik ongesteld! Op naar een nieuwe ronde dus!
Ach ja, niet veel aan te doen he. Had me nog zo voorgenomen om, als er zondag nog niks was, maandag het zh maar te bellen of ik deze keer weer een verwijsbrief nodig ben. Maar ik heb nu eindelijk een goede ronde en ik hoop dat ik dit vast kan houden! Zo is er nog een kans om zwanger te worden natuurlijk ipv in al die stomme lange rondes!
Dat klopt volgens mij niet hoor. bij mij is dat onmogelijk ei in mei en test in mei ei is zoiezo al geweest in april en al zou ik een super late ei hebben gehad dan zou dat op cd 23 of 24 zijn geweest in april. dus de helft zou bij mij kunnen kloppen. En meid ik ben r gwn zeker van dat jij zwanger bent.
hihi ja denk je, waarom ben je daar zo zeker van als ik t vragen mag hihi .... Goed he was vandaag in de stad maar geen testjes gekocht!!!!!!! xxx
Me vader was er ook bij namelijk, en ik wou nog naar kv maar hij zij niet doen joh je heb er al een paar gedaan maandag krijg je die bloedtest dus hou je centjes nou maar gwn in je zak! anders had ik de verleiding niet kunnen weerstaan hoor als hij niet mee was