hier alleen supermarkt, ja miss was dat wel fijn geweest heb je weer even om tot maandag te gaan voor de uistlag.
Oke! tot hoelaat dan? ik ga ff kijken op internet of ze hier ook open zijn mja dan moet ik 7km fietsen blegghhh... en ben al zo moe! nja ik kijk even en dan denk ik ff na of ik ga fietsen hihi
Nee dat red ik niet meer zijn tot 6 uur open en zo snel kan ik niet fietsen 7 km doe ik wel een half uur over! en dan nog weer trg 7km! Jammer dan morgen maar proberen in de stad te komen... Na men fotoshoot..
Bekijk bijlage 148643 Omg!!!!!!!! 11dpo!!!!!!!!! ben gwn zwanger!!!! dacht doe gwn die digi kan mij t bommen en huppa!!
Whoooo kan t nie geloven ik denk gooi hem er gwn doorheen! en tjakka! ben zoooo blij!!!!! ik net me vriend bellen zit nog bij kamerraad ik zeg kom je zo thuis hij zegt ja is goed ik zo ik ben een beetje sprakeloos hij zegt wattan ik zo niks hihi hij zo niks ergs toch ik zeg nee joh kom maar naar huis heb een verrassing voor je hahaha
ben snel aan het rekenen gegaan je bent 16 jan uitgerekend!! handig voor als je een banner wilt maken, want dat mag je nu wel gaan doen!
ben uit gegaan van 2 weken voor je eisprong en dat was 12 april, ben uit gegaan van een cylcus van 28 dagen.. maar die ene dag maakt niet veel uit je bent nu 3 weken en 4 dagen ik teste met 3 weken en 5 dagen positief en die wat goed duidelijk, heb nooit digitale gebruikt Heb je hem wel op foto voor je mannetje?? want hij is straks weg denk ik (want hij blijft niet staan op digi)
Goedenavond dames. Kan het zijn dat mijn temp lager is omdat ik gisteravond laat 2 paracetamols op heb? Had z'n soort banden pijn kon niet rechtop lopen meer.