YEAH!!!!!! Onewish : ben zo super blij eindelijk even goede duidelijkheid meid YES!!!!!! Wist het wel hihihi
Doe jij ook es heel snel een Digi dan haha weet niet hoe me streep er uit zal hebben gezien op de kv maar missch test jij ook wel zo nu! dankjewel meiden! kan het nog haast niet geloven zit nog steeds te stuiteren hihi
Onewish: YES YES YES! gefeliciteeerd meid! Lekker genieten nu! Senna: meid je temp schommelt zo onwijs dat het niks zegt hoor die para's je hebt hele erge pieken elke keer,,, ik kan ook echt niet zeggen of je ei nou wle echt geweest is wanneer moest je ook alweer bellen met de gyn? @ALL: sorry druk druk druk gehad, vanavond ook nog en dan morgen me wel verdiende weekend! pfff 33 uur gewerkt in 3 dagen!
Hahahahha goed zo nee ik denk dat er bij mij niet zwanger uit zal komen, zat vandaag wel ff te twijfelen om em te halen maar heb toch de kruidvat gehaald en thuis getest, maar hij was gwn bijna negatief of hij is negatief. weet het even niet. Wil er ook niet aan denken Wil nu gewoon lekker blij zijn met jou en voor jou
nee jouwe kon nog makkelijk op de foto en wist wel dat er zwanger zou komen te staan bij jou streep was duidelijk genoeg hoor meid
Ik dacht even weer spieken hier en wat zie ik.. Onewish! Gefeliciteerd meid! Wat goed! Geniet van je zwangerschap!
Dankjewel meiden!! Nou heb er wel een paar moeten maken voordat ie erop kwam hoor hihi als ik hem nu pak die kv, lijkt het gwn een schaduwlijntje?
kijk maar es dit was die kv 9 dpo http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums6115-picture36621.html
ik heb afgelopen dinsdag gesprek gehad met de gyn maar hij was zo rot tegen mij. dat ik het niet eens durfde te vragen. Maar heb volgende week dinsdag gesprek met hem want ik heb paar belletjes gepleegd voor hem hij wou wachten tot hij de brief kreeg van nog een arts terwijl die al een brief gestuurd heeft.
haha babyboom gwn die digi doen weet nu wel cker dt ie bij jou ook hetzelfde aangeeft je mams heeft gwn gelijk! haha.. Ja genieten doe ik nu cker, heb er een goed gevoel over! xxxx
ik ga geen pendel aanvragen meer doen Kreeg net 1 dat ik nu niet zwanger ben en dat ik volgende maand zwanger raak van een zoontje. Ik moet nu echt ophouden met dat onzekere gedoe word gewoon moe van mezelf
Ja ik had dat ook kon de hele dag al nergens anders aan denken daarom toch die digi gedaan en kwam dat in beeld! echt zoo niet verwacht en cker 11dpo nog niet!! met die digi! morgen gwn testen meis ben je ook uit je onzekerheid jij heb mij samen met ricmar overgehaald om te testen met je ik weet t cker hahaaha.... en ook nog es met avondurine! of nja middag nog !
Ja dat is waar ook vaag streepje was met ochtend urine ? of niet en nu een clearblue digi met middag urine jeetje kan niet mooier hoor.
Ja die testje van kv met ochtendurine, nu middagurine, had wel 2 uur niet geplast ihihi dus het was wel geconcentreerd