ONEWISH!!!!!!!!!!!! Aaaaaaa Van harte meis!! wat geweldig en fijn dat er nu dan toch eindelijk duidelijk is! Ik hoop voor babyboom ook snel zo'n test!
Goedemorgen dames. Hebben jullie lekker geslapen? Hier is de temp weer iets gestegen. Volgende week dinsdag weer telefonisch afspraak aan het eind van de middag met de gyn.
hey ja hoor lekker geslapen en toen ik wakker werd stond er nog steeds zwanger 1-2 op hihi dus leuk wakkerworden! senna eerlijk gezegd denk ikook dat je ei nog moet komen meid, je temp springt op en neer, ben benieuwd wat je gyn zegt xxx
@Onewish: gefeliciteerd meid ! @all: straks om 10.30 uur een echo in het zh om te zien of mijn ei goed groeit..hopelijk komt ie bijna..zit nu op dag 10...
Goed geslapen hoor, jij ook? Kan helaas uit je temp niet opmaken of je ei geweest is of nog moet komen...
Senna je kaartje schommelt heel erg en ik ben erg bang (hoop dat ik het mis heb) dat je aan de medicatie moet om een eisprong te krijgen..
ik hoor hopelijk dinsdag wat verder de bedoeling is. heb de spuiten en de pregnyl nog steeds hier liggen vanaf november
Senna kan er ook niet veel uit halen helaas Pindakoek wat spannend meid hoop het zo voor je Hier temp 1 graad gedaald *zucht* ik zat te kijken aangezien ik aantal temp dagen mis, als ik nou mijn ei 23ste heb gehad dan zou ik morgen moeten gaan menstrueren en als ik mijn ei 24ste (laatste optie) heb gehad dan moet het overmorgen komen heb een lf van max 12 dagen steeds gehad. Dus ik ga dat even afwachten en nu even de ha bellen kijken wat die zegt
Ja als je een stippelkruis hebt denkt ff dat je ei daar geweest kan zijn, maar is dr niet zeker van... & als je een dik vet rood kruis hebt dan is ff er heel zeker van dat het daar geweest is... Maar jou temp schommelt zo gigantische daar kan weinig iets, een ei uit halen ben ik bang! Hoop dat je dinsdag dan snel meer duidelijkheid krijgt! KNuffel @ALL: dag 4 en ongi is bijna weg Heerijk! Dit keer weinig last gehad ervan want heb diclo. gesnomen elke nacht Had ik nog liggen voor me slijmbeurs ont. en las dat het ook tegen erge menstruatiepijn is/mag. Dus ik heb 3 heerlijke nachten gehad vandaag gaan we alvast voor moederdag met onze moeder op pad... heerlijk high tea doen! Ben benieuwd wat ze dr van vind!
wat een leuk idee BB. Ik heb voor mijn moeder z'n wilgenhart gekocht en ga ik straks ff leuke foto's maken van me meiden en erbij in doen.