Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ik denk ook dat het mijn eisprong is. Het kán bijna niet anders. Naja, dan toch maar weer even uitkijken deze dagen. We zouden er nog even niet voor gaan. :)

Al zou het theoretisch ook nog zo kunnen zijn dat de 'lading' van zaterdagochtend zijn werk gaat doen. het is echt iets voor mij namelijk, op deze manier. :D

Mja. Uitkijken dus. Mocht ik nou -oh wonder- zwanger raken dan weten we iig de dag van conceptie.. haha! Ga er niet van uit hoor, maar je weet maar nooit. :)

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Meiden ben net thuis heb het me mams verteld ze was zo blij sprong op en begon te huilen van blijdschap echt zo mooi!:D

Op de envelop had ik geschreven:
    Lieve mama,
    Hier is je cadeau
    nu eerst een hand en een dikke zoen
    daarna mag je het pas open doen!

in t kaartje:
    Ik ben nu nog maar heel klein
    En vind het hier nog hartstikke fijn
    Maar toch mogen jullie ons geheimpje al weten
    dat jullie over een poosje opa en oma heten!

We hebben de hele dag lekker babytalk gehad hihihihi
    xxxx

3. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Leuk One!
    Geniet van je roze wolk hoor!

4. aaaa wat leuk zeg :d super

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja t was echt zo mooi hihi leuk zo'n reactie!:p

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    hoi meiden,

vandaag hebben we een paar dingen die "misschien" op hun plek gevallen zijn bevonden...

in die reading stond vermeld dat er iets was wat we nog wilde doen voordat we zwanger zouden raken... nu hadden we het vandaag over wintersport en ik denk heel sterk dat het daarover gaat. Mijn vriend wil dolgraag op wintersport, dat is zijn leven zowat hahaha. Een keer in de 2 jaar gaan we vanwege de kosten dus niet elk jaar. Komend januari zouden we weer gaan dus.... misschien dat ze dat bedoeld met iets wat we nog willen/moeten doen voordat er een kindje is.

Ook heb ik altijd gezegd dat ons volgende gezinslid (van mijn mama's kant) in mei geboren moet worden omdat dat de enigste maand is dat er nog niemand van mama's kant jarig is... en ja hoor.....

ik ben al 3 maal gependeld voor augustus en één keer door iemand die mij met heel veel vragen al geholpen heeft....

zwanger in augustus betekend.... een kindje in mei! EN dat betekend dat we "gewoon" op wintersport kunnen en we het volgend gezinslid in mei zullen hebben;)

of het zo zal mogen zijn, zal zijn en of we er in geloven is iets anders... maar als je het zo nagaat..... tjah:cool:

als ik het zo bedenk, kan ik er me wel in vinden dat het "pas" augustus word.... de tijd zal het leren;)

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    One! wat een fijne reactie!

8. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    BB: lastig he om te wachten en om je erbij neer te leggen. Het valt mij ook zwaar. Hoewel ik denk dat het nog veel moeilijker gaat worden in het geval van een vast contract (van mijn kant) en een einde aan de financiële problemen.

Nu de openheid naar mijn ouders er is en omgeving weet van PCOS wil ik de rest van 'ons' traject lekker bij ons houden. Maar wie weet is dat morgen wel weer anders, haha :D

9. Goedemorgen dames.

Hebben jullie lekker geslapen?

BB wie weet heeft het dan wel zo moeten zijn.

Hier staat manlief op punt om ontslag te krijgen alleen dat zijn we aan het aanvechten omdat ze geen reden hebben tot ontslag en dreigementen uiten.

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ondanks de warmte heb ik heerlijk geslapen! Heb vriendlief niet eens horen gaan, dat is bijna onmogelijk voor mij:cool::p

wat vervelend zeg van je man zijn ontslag! Ik hoop dat je er iets uit kunt halen, maar zou je man er dan nog wel willen werken?
    Mijn leidinggevende heeft het zelfde, die draai de hele toko super, beter kan niet en nu hebben ze haar ineens van de functie af gezet... dat wilde ze ook gaan aanvechten omdat er geen reden voor is, maar ze zegt zelf al: en dan? Dan werk ik voor een bedrijf die me liever weg wilde hebben.... Nee dankje!

ik vind het zoo oneerlijk en moeilijk dat ze weg gaat, want dat betekend dat ik in september echt als enigste nog over ben van ons fijn samenwerkend en op elkaar ingespeelde clubje... en ja dan moet ik maar weer zien wat voor 3 collega's ik erbij krijg en of ze voor vast zijn. EN dan ook nog eens een leidinggevende nieuw:(

BAH! zie er tegen op....

@ALL: hier alles goed niet veel bijzonders te melden!

11. nee hij zou daar niet willen blijven werken maar proberen het ontslag datum laten intrekken zodat die druk weg is.
    en rustig kan gaan zoeken naar wat anders in de beveiliging

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hier gaat ook alles goed :D
    Nee niet echt lkkr geslapen, steeds wakker pff wat een hitte:p
    xx

13. heb super verrot geslapen ondanks de cvs heel onrustig en gestrest

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Oke, dat is indd wel een stuk fijner zoeken dan!

Dat heeft mijn leidingegevende ook gedaan:) Hoop dat het lukt lieverd, geeft een stuk meer rust.

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Meiden
    Ik heb me kaartje even uit me handtekening gehaald en in mijn album gezet ..Niet dat jullie denken waar is haar kaartje hihi
    xxx

16. oke dan :d

17. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @OneWish: gefeliciteerd met je zwangerschap meid, super!
    @Senna: vervelend van je man :( zijn ze aan het bezuinigen in dat bedrijf ofzo dan?

@All: gisteren lekker een BBQ gehad met ouders en schoonouders, was erg gezellig en dan met het lekkere weer..helemaal perfect! Morgen echo..denk dat mijn ei gisteren gesprongen is..de echo zal het morgen uitwijzen ;)

18. nee niet eens.
    Hij kreeg het advies om zijn opleiding tijdelijk te staken omdat hij even niet lekker in z'n vel zat.
    Al zijn opdrachten enzo heeft hij wel in 1 keer gehaald.
    nou zeggen ze dat hij zelf gestopt is en dat hij daarom eruit moet.
    terwijl in contract staat dat hij dan terug geplaatst word in oude functie.

19. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Vervelend Senna! Hoop dat hij iets goeds eruit kan halen...

Hier vanmorgen 36,8. Hm.

20. hoop het ook.
    hij is super gestrest

Deel Deze Pagina