Vanmorgen 36,8. Wel iets gestegen dus. Maarreh.. ik heb vrijdag, zaterdag en zondag last van die stekende krampen gehad, nu is het weg. Wanneer is dan mijn ei geweest, is dat te zeggen? Moet zeggen dat ik het wel heel spannend vind hoor, want ik ging er dus -door de ovulatietesten- vanuit dat mijn ei al geweest was. En dus niet opgelet. *zucht* Naja. Mocht ik zwanger zijn dan is het al een wonder op zich met die PCOS van mij.
Je temp is net zo als je vorige eisprong meis! en ongeveer dezelfde dag...(bijna) Wanneer die geweest is ? ik denk : dag 53 gwn! xxx
Hoi meiden, ik lees hier geregeld mee en plaats zo heel af en toe wel eens een reactie hier. Zou nu alleen graag om jullie mening willen vragen. Ik snap mijn temp.kaartje namelijk niet helemaal. Hij geeft nu een stippellijn aan op dag 19, eerste dag met een positieve ovutest. Ik dacht alleen altijd dat je pas een eisprong kreeg nadat je een positieve ovutest had?? Snappen jullie het? Alvast bedankt meiden voor jullie reactie. Liefs, Anita
Hoi Anita, Het kan zijn dat FF je eisprong verplaatst naar een dag later als je morgen opnieuw hebt getemperatuurd. Een stippellijn wil zeggen dat hij het niet 'zeker weet'. Een dik rood kruis dat hij zeker is. Soms wordt ie pas later wat dikker. je kan het uitproberen door voor morgen een zelfde of hogere temperatuur in te vullen. Of gewoon afwachten tot morgen natuurlijk.
word hier ff helemaal gek. heb metaal smaak in me mond misselijk diarree en heb al 12 keer de bench gepoetst 2 keer gedweild en toen blijf ik een pies lucht van de pups ruiken en manlief verklaar me voor gek.
heb er stiekem al 1 gewaagt maar twijfel of het een indroogstreepje of heeeeeeel licht positief is. Heb geprobeerd foto te maken maar is niet de moeite waard. Morgen eind van de middag gesprek met de gyn telefonisch
FF vindt m nog steeds niet, dat ei van mij. Heb m er zelf maar in gezet. Vraag me wel af of het echt een ei is. op dag 53 is nou niet echt dat je zegt, mooi op tijd ofzo maar goed.. we shall see.
@All: nou terug van het ZH...ff de staaf erin gehad en binnen 5 minuten weer klaar! Ei is nog niet gesprongen, baarmoederlaagje was goed en je zag de eitjes aan beide kanten..8.5 mm of zoiets..nu moet ik vrijdag de 13e weer terugkomen want ze kon geen samenlevingstest doen ofzo..dus donderdagavond opnieuw klussen..vind ik niet erg hoor haha
Onwennig he? Ik verhuis even naar het Kwektopic Ik voel nog steeds steekjes en zo, maar nu wat minder fel. Wat doffe pijn die meest links maar ook rechts zit.
Goedemorgen dames. heeft het vannacht bij jullie ook zo hard geregend? Temp is weer ietsje gestegen. De gyn was gister niet zo heel aardig tegen mij hoop dat hij z'n afspraak nakomt anders ga ik naar een ander vragen