Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Oh haha, morgen zal ik je verassen met een hele mooie kruis :p

2. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Kijk dat hoor en zie ik graag!!!:D Dikke vette rode kruizen daar houd ik van...:D:D:D

3. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    moment... Een mooi rood kruis (dit gebeurd er als ik morgen mijn temp invul)

4. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    hier weer druk in de weer met mijn zoontje, meneertje heeft nu weer een longontsteking:( dachten dat ie eindelijk goed opknapte, kwan kwa gewicht weer goed aan, kwam dit weer. Maar hij verdraagde zijn ab niet. iedere keer spoog hij alles uit wat hij uberhaupt gegeten en gedronken had.
    sinds vandaag andere ab en nu niet gespuugd. Dus op hoop van zege dat ons mannetje eens wat langer niet ziek wordt!!!

Verder op zoek naar ei, wel al flink waterig maar test nog lang niet posi!!!!

5. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    :D:D:D:D dat bedoel ik!

ik hoop dat mijn temp de komende twee dagen ook hoog blijft...ga woe weer testen. ben gewoon te vroeg..las net dat je ook al heb je een korte lf, je toch pas op 14 dpo kan testen.:)

6. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0

Wow dat is minder..gelukkig houd hij het nu wel binnen. Longontsteking moet wel zo'n pijn doen..en dat bij een kleintje. Sterkte!!*hupmetdatei*hupmetdatei*(je weet maar nooit mss helpt het echt..:D)

7. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Debende: Wat zielig voor je zoontje dat hij zo ziek is, hopelijk is het nu snel over met die nieuwe AB. Hopelijk vind je snel je ei.

@Lilly: Hopelijk heb je dan wel een mooie posi test

8. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Dames, ondanks dat wij niet echt aan valentijn doen, ga ik toch even aandacht aan mijn mannetje geven.
    Tot morgen en hopelijk met dikke vette kruizen..mooie eitjes..hoge tempen en posi testen!!!

Fijne avond nog allemaal.

9. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Nobel streven en fijne avond met je mannetje

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hoi meiden !!:D
    ben er weer , hele mooie leuke gezellige dag gehad net thuis..:D
    Ohh wat was ze mooi me mamsie!

Iedereen bedankt voor het wensen van een fijne dag..:)

En BB jij bent gwn dik zwanger hoor!!:D hihi, geloof mij nou maar!:p

Voor de rest ff vergeten wat ik terug moet schrijven wel alles gelezen hoor!;)

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Oja en ik ben bezig met fotografie dus ik moest een fotoshoot maken van me mams en dr man!:D echt super , in een soort oud kasteel ! zo mooi !:D *Zwijmel**
    dus moet morgen ook druk bezig met bewerking enzo! maar ben hier morgen ook te vinden hoor :p

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Shit haha nog wat vergeten heb na de trouwerij toen me mams zich ging omkleden ook dr trouwjurk nog aangehad OHH ZOOO MOOI echt waar...! me vriend keek hihi hij zij w8 w8 wauwwwww en was stil en alleen maar fotos maken van me, hihi zo lief ...

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Lala wat super fijn om te horen/lezen dat je een mooie dag gehad hebt! Wat leuk dat je de jurk even aangehad hebt:D

En wat gaaf fotografie! ik ben er zelf ook kei gek mee! ZOu graag nog eens een cursus ofzo volgen en een spiegelreflex camera kopen:cool: maaarja de centjes he?! En we hebben net een niuewe camera;):p

@ALL: zo het liefst weer me bed al in kruipen:) Ben moe en me lenzen iriteren als de pest:x Maarjah dat is vragen om vroeg wakker morgen hahaha....

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja ik heb zo'n camera gekocht op otto.nl
    hebben vaak aanbiedingen dus kosten ze niet zoveel nja niet zoveel ong.. rond de 350 ;)
    Ik leer nu zelf gwn fotografie , meiden hier in de buurt b.v shooten en bewerking .... het meest leer je toch in praktijk.. als je er zelf ook een beetje kijk op hebt..:)

Ohh lenzen ja men vriend heeft ze ook , irri dingen soms, nu heeft ie vorige week een bril weer erbij gekocht.. voor savonds dan kunnen ze ogen ff rusten..

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    heb t ook geleerd omdat ikzelf ook model ben,, af en toe in boekjes heb gestaan.. maar zo heb ik wel de kleine kneepjes vant vak geleerd..

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Echt stoer! ZOu niks voor mij zijn, maar lijkt me altijd wel mooi iets:D

Ik denk dat ik er wel kijk op heb eerlijk gezegd... ik zal zo eens 2 foto's op mijn fotoalbum zetten waar ik stiekem heel gek en trots op bven:) Ik vind het zoooo leuk!

Ja we hebben nu een hele dure "gewone" camera met veel snufjes en extra's en allemaal losse aparte standen enzo... maar een kleintje gewoon digitale, ik vind het nadeel van die spoiegelreflex dat ze zo groot zijn, en kwetsbaarder, je neemt ze niet zomaar even snel mee... :( Maar nu heb ik dr toch wel spijt van:) Want je neemt mooiere foto's als hij snel knipt!:)

**gaat even de foto's zoeken:p**

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja ik ben ook met zo'n kleinere begonnen :D leuk die wil ik wel zien!:p
    als ik de fotos klaar heb van de bruiloft met bewerking ect zal ik er wel even een paar showen..;)
    Maak ook vaak natuurfotos hier in omgeving ook zo leuk!
    maar echt tof dt jij het ook mooi vind..:D
    als je bewerkingprogramma's zoekt moet je het maar ff pb-en
    ik weet er wel veel die gratis zijn :p

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    meiden ga nog ff met vriendje op de bank hangen zo alweer bedtijd hihi hij moet morgenvroeg op.... spreek je morgen wel bb!:D en kijk ik je fotos dn even kuskus!!

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ik maak (nog) niet echt veel foto's alleen va mijn hond en me nichtje/neefje als ze langskomen... Ik kan niet wachten tot ik een kindje heb waar ik foto's van kan gaan maken:D:)
    I LOVE foto's en foto's maken....

Toevallig laatst wel me afbeelding foto;'s van de gerbra's zelf gemaakt...:cool:

ik heb ze erop staan lala.... ben benieuwd wat je ervan vind;)

fijne avond nog met je vriendje... wij gaan ook zo bed in... pfff
    ben kapot! En nu weer heet whahahaha.... (maar altijd als ik hoofdpijn heb krijg ik een warme kop:p) ben benieuwd naar morgen, al ben ik bang dat ik het al weet...

Ik heb morgen 7.30-8.30 werken uurtje:( Dus zal temp invoeren en dan ben ik meteen naar me werk.... 9.00uur weer present *niet dat jullie me zullen missen maar oke:p*

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Zoals mijn voorgevoel al zei......ronde 15 kan beginnen.

Deel Deze Pagina