Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    meiden kwam even spieken maar zie helaas nog te veel bekenden

dikke knuffel en ik hoop dat jullie snel positief mogen testen

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Senna: owowow, spannend hoor meid...

@ Onewish: Ow lekker dan... zo'n huisarts :s Spannend hoor, die bloedtest...

@ Bezigbijtje: Oooow jaaaaaaa, de maansteen!!! Nu je het zegt... Ik moet de mijne ook maar weer eens even opzoeken... en reinigen enzo... Ik heb er ook één namelijk (toen met het zwanger worden van J.oshua gekocht).

@ Pindakoek: hahaha, geweldig. Wat leuk dat je dat ook mocht bekijken zeg, dat heb ik destijds allemaal niet gezien... spannend hoor meid!.

@ Seth: heeeeeeeej, jij ook hier? hahahaha. Ow jij leest alleen ff mee af en toe hahaha. Hoe is het met jou?

Hier lekker gewerkt vandaag en toen ik vrij was naar de huisarts gereden om de verwijzing voor de kliniek in Beverwijk op te halen. Ik kan er dus een afspraak maken. Ik ga dadelijk dus het formulier voor de nazorg invullen en morgen het ziekenhuis in België bellen voor mijn dossier.

Daarna naar huis gegaan en ff half uurtje niets gedaan. Daarna zoontje opgehaald op de fiets en hup door naar mijn ouders om daar te eten. Heerlijk om zelf niets te hoeven koken hahahaha.
    Na het eten weer naar huis gefietst en thuis J.oshua op bed gelegd. En heel snel lag ik ook op mijn bed met mijn flappie hahaha. Heerlijk vind ik dat als mijn man er niet is.

3. Seth

Seth Niet meer actief

mamavanj
    Druk..... :)

ja, ik heb getempt vorige keer dat ik zwanger werd... en ben nu gewoon aan t tempen of er al iets op gang komt.... (ivm borstvoeding)
    vandaar dat ik hier weer kwam aanwaaien met een vraag....
    maarja... dan is het zo spannend, dat je blijft hangen omdat je zo meeleeft... :)

4. Seth

Seth Niet meer actief

over mijn temp trouwens... jaaaaa ben weer begonnen...
    (niet zo spannend als bij jullie, :D)

kleine slaapt door.... en geef nog maar 1x bv... en tatataaaa... temp is opeens flink aan t dalen.... :)

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ seth: hahaha ja kan ik me voorstellen. Wel grappig dat jij hier ook nog steeds zit. Ik ben gewoon alweer 40 dagen overtijd en nog steeds geen menstruatie te zien én ook niet zwanger

6. Seth

Seth Niet meer actief

klote is dat.....;)
    maaruhhh bij jou was het voordat je zwanger werd, toch ook helemaal van slag.... toen door prikpil toch???
    (als ik me goed herinner ??)

hoelang ben je nu bezig? en wat heb je gebruikt als anticonceptie nu?

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Seth: ik had toen ik zwanger wilde worden van J.oshua een aardig regelmatige cyclus. Wel had ik een zeer onregelmatige cyclus voor ik aan de prikpil ging (5 weken ongesteld, 3 weken niet en ga zo maar door). De gyn zei destijds dat ze mijn cyclus regelmatig vond (tussen 27 en 31 dagen). Zo erg als nu heb ik dus nog nooit gehad... Ik heb nu ook de prikpil gebruikt. Dit omdat de huisarts toen vertelde dat dit qua verstopping niets uit zou maken. Dat zou ook met de andere anticonceptie kunnen gebeuren.
    In februari heb ik de laatste prikpil gehad en in maart was ik al volledig ongesteld. Ik ben toen uitgegaan van 28 dagen (de standaard even) en dan zou mijn NOD 6 april geweest zijn... Moet het nu dus nog steeds worden whahaha.
    Ik heb Provera gehad van de huisarts en afgelopen dinsdag heb ik daar de laatste van gehad. Ik heb gehoord dat je dan binnen 10 dagen ongesteld zou moeten worden. Ik zit nu dus op dag 7, dus zou ik uiterlijk vrijdag ongesteld moeten worden... maar heb totaal nog geen gevoel dat ik écht ongesteld ga worden... Wel ietsje meer last van mijn onderrug trouwens...

8. prikpil is echt waardeloos voor een lichaam.
    fijn om geen verrassingen te krijgen maar een ramp als je er mee stop.

Hier temp weer iets omhoog ga vandaag maar eens paar telefoontjes plegen want ben het zat.

9. heb vanacht ook lekker liggen dromen bah bah.
    dat ik aan het bevallen was maar het vreselijk lang duurde en het werd niet goed in de gaten gehouden brrrr

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    sanna heb je nog wel weer getest?
    je weet maar nooit ff geeft dan wel geen ei aan, maar ff zit er wel vaker naast.

11. gister was naar mijn idee niks op te zien

12. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Ja ik moet nu voor mijn ww 5x per week solliciteren. Heb al van veel afwijzigingen gekregen en nu nog 2 lopen. Ik zoek echt breed alleen absoluut geen horeca en ja ik zit ook met de tijden he.

ja als het komt dan is het zeker leuk en dan slaan we ons er wel doorheen maar we zijn er niet zo specifiek mee bezig. Ik hoop dat jij snel zwanger bent meid. je verdient het zo!

13. kan vanmiddag na kwart over 1 naar de huisarts bellen over bloedprikken

14. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
  15. spannend hoor :D duimen draaien met je mee.
    Ik heb voor vrijdag een telefonisch afspraak met de gyn.
    Ben net ff goed op me strepen gaan staan

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Senna waarom heb je telefonisch contact met je gyn ?
    kan je er niet gwn langsgaan? afspraak maken?

17. ik heb de secretaresse van de andere arts ook gesproken.
    heb gehoord dat ze gister lang aan de telefoon gezeten hebben en dat ik dan vrijdag met mijn telefonische afspraak meer hoor van de gyn.

laat het nou voor 1 keer eens mee zitten :(

Nee die zit hier 20 km vandaan ahahah

18. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
    succes senna!

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ahaaaa oke ik snapte het al niet goed vond het al zo vreemd steeds telefonisch contact hihi... nou hoop dat je snel meer weet meis.
    xx

20. ik kan ook een auto rijden dus moet dan met de bus dan ben ik ander half uur verder vanaf hier en niet optijd terug om de oudste van school te halen

Deel Deze Pagina