Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannend hoor Unox :D mijn duimen draaien nog steeds :p

2. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    ik denk dat dat niet meer nodig is Senna.. Nog niet ongesteld hoor, maar zo voelt het wel. En temp is 36,8, dus niet zo hoog. We wachten maar weer eens af..;)

Ik zou wel graag een verzoek willen doen aan mijn lijf: Óf ik word ongesteld morgen of maandag, óf een positieve zwangerschapstest. *kijkt lijf lief aan* aah asjeblieieieief?? :D

3. mischien even over je buikje heen aaien ahahhha mischien helpt het.
    of manlief even toe laten spreken

4. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Unox: tjeetje je hebt wel een lange cyclus he :$! Hopelijk geeft je lijf je duidelijkheid as maandag ;)
    @BB: fijn dat ze onderzoeken gaan doen!
    @Senna: ah bah toch ongesteld geworden :( succes de volgende ronde!

@All: mijn temperatuur flink omhoog geschoten...nu duidelijk op het wachtbankje :D;)

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    mijn temp is ook weer omhoog, 36.8
    weet alleen niet cker of t nou me ei is geweest ff afwachten nog...
    xxx

7. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Oeh Pinda, dat wachtbankje is zo lang he ;) Ik duim voor je!

One, dat zou snel zijn :D Wel aan de klus geweest of stond je hoofd er niet naar?

Ik begin nou toch te twijfelen over wanneer beginnen met Clomid. Want eh.. ik hoorde afgelopen week dat een vriendin van mij 16 weken zwanger is, hartstikke leuk! Alleen.. ik heb er al een week lang over gedroomd, ben er erg mee bezig en maak me echt zorgen over of het wel gaat lukken. En dat ik meer kinderen wil dan 1 en hoe moet dat dan als het zo moeilijk gaat etc.. Maar dan ook de financiele situatie weer.. *Zucht* Geduld is zó moeilijk. Aan de andere kant.. zó lang bezig zijn we nou ook weer niet.

Ik hoorde gister dat de wereld vandaag zou vergaan, dusseh.. Een kind op de wereld zetten gaat dan toch niet meer lukken :D :D :D

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hey unox!
    Ja we hebben wel weer geklust hihi
    even afwachten wat me temp doet/gaatdoen.
    zou wel mooi zijn!

Oke..Wanneer zou je anders met clomid beginnen?
    xx

9. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ik moet eerst bloedprikken als ik ongesteld geworden ben. Dat zou dan -als een LF van 14 én een heuse eisprong op dag 53 waar is- aanstaande maandag moeten gebeuren.
    Dan wordt er gekeken naar diverse hormoonspiegels.
    Een week na het bloedprikken moeten we een afspraak maken bij de gynaecoloog en dan wordt bekeken hoe en wat.

Het kan dus best nog wel 1 of 2 maanden duren. En dat is op zich ook niet zo erg hoor. Want hey, wat zijn nou 2 maanden. Als ik na de 2 maanden én wat meer financiele stabiliteit heb én daardoor ook meer rust in mijn kop.. waarom niet?
    Maar ja, dat stemmetje in je achterhoofd he..

Wanneer maak je de afweging 'het wordt moeilijk en ook al is de situatie nu niet ideaal.. er is weinig tijd te verliezen (ik word 28 dit jaar) en aan de andere kant 'wacht tot je zoveel mogelijk stabiliteit hebt'. Ik vind het lastig. Het is zo persoonlijk..

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hmm Ja dat is ook best moeilijk...
    Nou meis ik zal doen waar je je goed bij voelt tegen die tijd.. en wat jou vriend ervan vind/zegt ..
    xxx

11. wij hebben onze dames gekregen in een hele financiële onstabiele situatie maar het is altijd goed gekomen. het is niet meest ideale maar ik denk dat een ideale situatie ook bijna niet bestaat.

12. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Sja, er is altijd wel wat he.

13. nou idd.
    de wereld zou vergaan vandaag en nog een extra sinterklaas journaal.
    mag wel oppassen dat de oudste het niet ziet die gelooft heilig

14. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    heeft iemand enig idee aan welk tijdsbestek ik moet gaan denken?
    Stel ik word op 23 mei (maandag) ongesteld. Ik moet dan meteen gaan bloedprikken voor hormoonwaardes. Een week later afspraak maken bij de gynaecoloog.
    Dan zit ik in cyclusweek 2.
    Ik neem aan dat je dan niet meer begint met Clomid maar bijvoorbeeld óf wacht op je natuurlijke menstruatie, óf dat deze wordt opgewekt na een week of 3 en daarna begint met Clomid.

Weet iemand het?

15. clomid mag meestal op cd 3 gaan starten,
    maar als ze geen activiteit zien kan het zijn dat je eventueel alsnog mag starten duurt alleen je cylces wat langer.

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    meiden, ik denk wel aan jullie hoor!

maar ben er zooo veel minder mee bezig enzo dat ik soms vergeet even op het forum te komen/reageren;):)

voor mij wel heel fijn! doordat ik geen hoop meer heb op zwanger zonder beetje hulp is al het ermee bezig zijn weg gegaan...

enigste waar ik me nu zorgen om kan maken is: wanneer word ik nou ongi dag 25 of pas dag 28:p want dat weet ik nu dus niet hihi...

@unoxje: er is nooit de ideale situatie, altijd is er wel weer iets.
    Wij hebben dan geen schuld ofzo, maar ook niet heel veel (spaar) geld. Ik denk dat niemand alleen jullie, door veel te praten, weten wat het beste is om te doen.

succes met de beslissing lieverd.

@one: gaat het weer beetje meid?

17. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Naja, dat van die langere cyclus.. dat ben ik wel gewend. Vandaag dag 66.. ;)

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hey meiden ja hier gaat t wel goed, me aandacht nu ergens anders op gericht ..WE HEBBEN DE PUP!
    zo'n schatje.!:D en onze jackrussel vind het geweldig samen spelen zo lief :p xxx

19. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Oh wat leuk zeg! Ik zou ook graag een hond of twee willen, maar we zijn te weinig thuis momenteel. Misschien in de toekomst.

20. jeeeeeeeeeeeej one.
    fotoooooo's

Deel Deze Pagina