Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    haha ja :p alleen wil hier graag niet zulke fotos plaatsen vanwege herkenning....

2. ja daar heb je ook wel weer gelijk in hihihi.

3. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Jeuj, vandaag ongesteld geworden! Mijn lijf houdt een prachtige luteale fase van 14 dagen aan. Dat is wel een feestje waard. :D

Morgen bloedprikken en dan komt er weer wat schot in de zaak. Ook al is er nu geen zwangerschap, ik ben happy. :)

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    unox, fijn! Eindelijk kun je verder! Succes lieverd

One: wat is hij leuk!:D

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Jaaaa mijn eitje is officieel gesprongen :D

Ff snel want ik moet weer weg, zal straks ff reageren op iedereen!

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    pindakoek mooie stijging!

7. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Veel plezier Pinda! ;)

8. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Mijn zus belde net.. ze is zwanger! Het is net of ik ook een beetje zwanger ben. Leuk hoor!

9. Gefeliciteerd unox :D
    Weet ze dat jullie ook bezig zijn?

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Thanks BB :D!

mijn temp is een beetje van slag denk ik... temp nu ook andere tijden ..omdat pup zo vroeg wakker is hihi
    maar zoveel scheelt t ook niet denk ik hor maar nog geen eitje zo te zien. wel mooie lage temp dus hij zit er denk wel aan te komen.
    xx

11. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Senna, nee ze weet niet dat wij bezig zijn. heb haar wel verteld van PCOS enzo. Ook even gesproken over geld enzo en zij hebben ervoor gekozen om te wachten tot zij de stabiliteit van een vast inkomen heeft. (zij verdient het meest en is daarin het stabielst) Dat zet mij dan ook wel aan het denken. Het is niet zomaar iets waar je aan begint..

Naja, voorlopig heb ik eerst bloed geprikt. Ik zal vandaag de gyn bellen voor een afspraak.

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    weetje meiden, de afspraak voor dat rot onderzoek staat!
    8juni.... brrr vind het erg spannend hoor. Vooral omdat er van alle kanten (zelfs door gyn en rontgen afd.) dat ik echt de dag vooraf en de dag zelf goed veel pijnstilling moet innemen en dat er iemand mee moet. BLEGH!

En bel ik net vriendje op om te zeggen dat de afspraak staat en dat hij de middag vrij moet nemen. Krijg ik een diepe zucht te horen omdat hij ervan baalt dat hij vrij moet nemen... dat doet me wel zeer hoor:(

IK ben de gene die dat onderzoek krijgt en moet voelen! IK ben de gene die dit ook niet zo gewild heeft, en IK moet er alles voor over hebben, hij hoeft er alleen maar langs te zitten en me te steunen, is dat nou al te veel gevraagd? Dit willen we samen dolgraag...
    Maar hij praat er amper over, en als ik praat komt er amper iets van emotie/gevoel bij hem uit... het is soms zo moeilijk hoogte van hem te krijgen. Zo is hij dat weet ik, en accepteer ik, maar soms is dat moeilijk.

En ik begrijp hem ook, want niemand op het werk weet het en wil hij het vertellen dus elke keer vrij is ook raar... maar ik zeg tegen hem: vertel het alleen dan aan de planner, maar dat wil hij ook niet! *zucht* harde mannen wereld. Terwijl die planner zelf, het hele traject weet en meegemaakt heeft en net papa is geworden, dus die begrijpt het als geen ander...

sorry ego maar moest het ff kwijt.. heb het hem net ook even per smsje laten weten...

ga nu snel eten en werken!

xxx

13. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Pff BB, dat is naar. Praat er vanavond nog even met 'm over. Dit is voor beiden niet leuk :(

14. ey dames.

zo gaat dat hier ook met diepe zucht.
    ik ben vandaag bij de gyn op bezoek geweest vrijdag moet ik terug komen dan hoor ik weer meer maar word in ieder geval niet als stront behandelt :D

15. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @BB: Jouw berichtje had net zo goed mijn berichtje kunnen zijn ;) Hier ook een vriend die weinig emotie kan tonen...de helft van de mensen van zijn werk weten dat we bezig zijn. 31 mei hebben we een gezamenlijke afspraak staan bij de gyn. en mensen op zijn werk deden moeilijk erover, hij: 'als ik vakantie heb moeten jullie het ook alleen doen'. Misschien is het een soort schaamte van zijn kant..dat als hij het verteld dat het een deel van zijn mannelijkheid wegneemt...:( in iedergeval succes en hoop alsnog dat hij meegaat :(!

@All: ei is gesprongen maar had vandaag een flinke daling...? nou afwachten maar...

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Unox: gefeliciteerd meid!!! Tante worden is ook superleuk :D.

@ Onewish: ben benieuwd hoor meid...

@ Bezigbijtje: ja het is zeker verstandig om iemand mee te nemen. Je krijgt een HSG-onderzoek toch? Die is inderdaad erg pijnlijk... Ik heb liggen huilen op de bank daar en ik lag maar "'t is voor een goed doel, 't is voor een goed doel..."
    Mijn man kon geen vrij krijgen, dus mijn moeder is toen meegegaan...Ik kan me voorstellen dat je dit even kwijt moest meid. Dikke knuffel voor jou.

@ Senna: fijn is dat he, om niet als strond te worden behandeld? Goed dat jullie die stap hebben gezet lieverd.

Hier lekker gewerkt, maar wel doodmoe. Moest me nog haasten ook toen ik klaar was met werken, want was om 15.00 uur vrij, toen moest ik mijn fiets nog weer ophalen van de 1e servicebeurt en moest om 15.30 uur bij de fysio zijn. Gelukkig heb ik een trainingsprogramma en maakt een paar minuutjes later niet zo heel veel uit. Ik was om 15.35 uur bij de fysio, dus ik vond dat ik het nog best netjes gedaan had... Daarna nog de training (niet meer fietsen, want dat had ik al gedaan haha) en eenmaal thuis met eten bezig gegaan en de kleine man van het kdv opgehaald samen met mijn man...

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
  18. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    ik ga volgende week naar de gynaecoloog. Lief gaat mee. Gelukkig hier geen lief die zich niet kan uiten. Hij vindt het zelf ook prima om nog wat langer te wachten, maar vindt het ook prima als het nu komt. Vanavond komt hij eindelijk weer thuis, is hij 5 dagen weg geweest. Ik vind het lang. *schaam*

19. is ook lang unox.
    hier gaat manlief de nachtdienst in. ff rust in de keet :p
    ik mag vrijdag alweer naar de gyn toe

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Ricmar: dankjewel meid! Ik heb meteen gereageerd...

@ Unox: daar hoef je je echt neit voor te schamen hoor... Ik vind het ook vreselijk als mijn man 5 dagen weg is... (ma/vrij)...

@ Senna: whahahaha, rust in de keet? Is hij zo druk op het moment dan????

Deel Deze Pagina