Oke! Dankje! Wanneer zou die springen dan ? 12 tot 24 uur toch ? als de temp morgen b.v weer hoger is ?
hij zou best vandaag kunnen springen dus vanaaf klussen.. als morgen je temp hoger is weet je dat je ei is geweest
Go girl hahaha. hier bijna uitgelekt ahahahhaha. kan niet wachten om weer te gaan beginnen. Vrijdag eerst weer ff naar nijmegen toe
hihi mooi, je temp is nu wel mooi laag.. vergeleken met je vorige kaartje.. hoop dat je deze ronde ook een sneller eitje hebt.. xx
ja wie weet. maar ik ga er niet vanuit. Ik had weer eens veel eitjes zitten in de me eierstokken typisch pco
Ohh oke! nou toch duim ik voor je.. bah zit de hele dag in de herrie hier, ze zijn onze voegen eruit halen en opnieuw doen. xx
he gatver. hier hebben ze wijkschoonmaak actie. manlief in bed van 1 van de meiden gaan liggen ahahah
haha oke, ze zijn nu bij mijn buurvrouw komen zo hierachter, maar ik hoor ze al een paar dagen hihi nja t word er wel mooier van dus moet maar even vanmiddag ook nog even autorijden, en huishouden doen. en jij ? x
ricmar! Wat een super mooie buik heb je al zeg! Dat word wat als je al een eind verder bent, hoe voel je je? @ALL: ik ben wat rustiger zoals jullie merken, maar komt omdat ik er gewoon lekker niet mee bezig ben 11dpo dat is (tenminste gok ik want weet ik dus niet hihi) donderdag ga ik toch even tempen, want ik vind het niks dat ik niet weet wanneer ik ongesteld word Lijkt me zo vreselijk door te lekken ofzo omdat het er ineens is!
@All: vandaag naar de GGD geweest met een meisje die zwanger is. Ze heeft inwendige echo gehad en is 8w4d. Abortuspil ging dus niet..kon wel maar dan zou ze heelveel pijn ervaren, dus nu moet ze vlg week vrijdag een curretage ondergaan naar allemaal hoor, ook voor mij want ik stond er echt zo bij van 'tja ehh..' later vroeg ze aan mij: wil jij eigenlijk ook kinderen? dat was nog het moeilijkst maar heb me kranig gehouden..en nu ik dit schrijf kan ik toch wel afstand bewaren dus dat is alleen maar goed Met mij gaat het goed..pijnlijke b00bs en pijnlijke onderrug..ben nu 5dpo dus afwachten maar...
wat een naar verhaal pindakoek brrrr. Zal ook wel moeilijk zijn voor jou omdat je graag een kindje wil dikke knuff. voor allemaal ben officieel uitgelekt ahah maar zo nerveus al voor vrijdag pffff. gelukkig gaat manlief mee