Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hihi dankje meis!
    en dat op dag 14 zeg.. als ik morgen ook 2 hoge temps heb :D
    ik hoop t eindelijk es een ,, nog kortere cyclus!

2. vaak is na een mk hoe vervelend dat natuurlijk ook is dat je super vruchtbaar bent.
    de jongste van mij is ook gelijk na een mk gekomen.

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja dat wist ik :p maar dat mijn lichaam direct weer zo snel een eitje maakt had ik niet gedacht/verwacht ook omdat vorige keer me ei pas dag 25 was en die daarvoor allemaal ook richting dag 16/17 en later..
    Dusja helemaal happy! maar this nog even afwachten wat me temp doet komende dagen:)
    x

4. spannend hoor :D
    Ik ben uitgelekt eindelijk en mag vrijdag naar de gyn toe maar ik knijp hem echt joh ahahhahaah.
    bloed nerveus

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja spannend joh wat gaan ze dan doen? echo? kijken of er eitjes rijpen? of ??
    xx

6. nee gesprek denk ik of we kunnen starten met spuiten.
    maandag echo gehad om te kijken of ik niet weer cysten had zitten maar dat was gelukkig niet het geval maar omdat ik een invaller had had hij overlegd en later gebeld maar mijn eigen arts wil mij eerst zelf ook nog ff zien.

7. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Oke.. !
    Nou wel supermooi dat je nu geholpen word
    Ik heb gister de gyn niet kunnen bellen door t lawaai hier met die voegers, ze zijn nu nog niet weg! Dus kan morgen pas bellen naar de gyn want zit constant in t lawaai.. heb ik weer!
    Njah dan nog maar even wachten.
    xxx

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Onewish: spannend hoor meid!!! Nou dat klinkt wel als een ei meid!

@ Senna: ik hoop echt zo dat het eindelijk weer mag voor jou he? Kun je gewoon via de huisarts een verwijzing vragen om te laten checken of je PCO hebt? (voor het geval het bij ons straks weer niet wil lukken...).
    Ik kan het me voorstellen dat je eigen arts je ook nog wil zien. Alleen maar goed eigenlijk toch?

@ Bezigbijtje: hahaha wat fijn om te lezen dat het je zo goed doet om er even neit zo mee bezig te zijn....

@ Pindakoek: ik heb echt respect voor je hoor, dat je mee bent gegaan. Vind het echt heel knap. Ik had dat echt niet gekund en ik had me al helemaal niet zo kranig kunnen houden of zo'n afstand kunnen bewaren...

Hier gisteren niet aanwezig geweest op ZP. DIt omdat mijn moeder jarig was, dus ben heel de dag neit thuis geweest en toen we eenmaal thuiswaren, zijn we meteen naar bed gedaan...

En nog steeds geen ongi...

P.S.: als je 48 dagen overtijd bent, op welke dag zit je dan???? Mijn laatste menstruatie heb ik 10 maart gehad... (ben niet bepaald een rekenwonder...)

9. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    MvJ: dat is 48 dagen plus de dagen voor je NOD. Ellendig he, die lange cyclussen.

Ik mag maandag naar de gyn. Spannend.

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Dankjewel Unox. Dan betekend dat dat ik nu op dag 76 zit... :$:$:$:(:(:(

Spannend hoor. Ben benieuwd...

11. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ja, da's wel heel lang. Misschien even naar de huisarts? Of moet jouw cyclus nog op gang komen?

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik heb in februari de laatste prikpil gehad. In maart (hoe vreemd ik het ook vond) werd ik al ongesteld en dan bedoel ik ook écht ongesteld. Ik dacht, misschien hebben ze verkeerd geprikt, omdat ik ook een lange tijd pijn heb gehad daar waar ze geprikt hebben (en dat heb ik nooit).
    Dus ik was nu eerst uitgegaan van een cyclus van 28 dagen. (zat bij het zwanger worden van J.oshua vaak tussen 27 en 31 dagen).

Omdat ik ook steeds last had (heb) van een soort van menstruatiegevoel heb ik toen Provera gevraagd bij de huisarts, deze heb ik gekregen en nu had ik dus vorige week vrijdag ongeveer ongi moeten worden (10 dagen na laatste provera) en ben het nu dus nog steeds niet.

Doordat ik op dit moment bijna niets binnenhoud (en al een paar weken niet), vraag ik me ook af of het daaraan ligt, dat misschien de Provera niet gewerkt heeft... (aangezien toen met J.oshua de Provera meteen aansloeg).
    Het heeft nu dus ook verder weinig nut om de huisarts weer te bellen, omdat hij dan misschien weer iets zal uitschrijven wat ik niet kan slikken....

Ik weet het in iedergeval ff niet meer :s

13. je kan de huisarts ff bellen maar omdat je de prikpil heb gehad heb je ook kans dat hij zegt dat het een jaar tot anderhalf jaar kan duren voor dat het volledig uit je lijf is.
    Die pech hadden wij helaas ook daarna pas doorverwezen.

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    hoi lieve meiden,

jeetje wat een lange cyclus zag ik voorbij komen, zo balen!
    Heb je nog resent een testje voor de zekerheid gewaagd?

Hier net snel opgestaan (was boos hahaha;):p) en mega pijn scheut.. verder heb ik het idee dat ik misschien toch al eerder dan dag 14 me ei heb gehad en dat ik dus ook al eerder dan maandag ongi zal worden... best rot dat je niet weet wannee rje ei was/je ongi komt....

maar andere kant: wat is het fijn zo die rust!!!:D

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Bezigbijtje: nee heb geen test meer gewaagd. Dit ook, omdat ik me totaal niet zwanger voel én mijn borsten ook niet groter en steviger zijn...
    Ow ja... en heb geen poes die achter me aanloopt... whahaha.
    Dus nee, ik weet zeker dat ik niet zwanger ben...

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Oke hihi, wel vervelend zo zeg:(

Ik heb ook geen reden te denken dat ik zwanger ben;)

zit morgen OF 10 of 12 dpo..(ligt aan wanneer me ei geweest is heel fijn whahaha....

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Zwabbertje: ja is echt niet leuk meer zo hoor... die vervelende buik/menstruatiepijn steeds.... bahbah... heb echt geen zin om nog een jaar zo rond te lopen...

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hmmm.. mijn temp vanmorgen 36.5 dus men ei nog niet geweest.. Missch zit ie er dn aan te komen.;)
    xxx

19. hier schommelt die ook.
    nou was ie 36.6
    maar heb een andere thermometer gekocht en deze geeft 1 cijfer achter de , aan en de andere 2 dus ik twijfel

20. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ik heb ook een thermometer met maar 1 achter de komma :p
    xxx

Deel Deze Pagina