oke, best hoog dus nog, heb je kaartjes even bekeken de meeste zit je toch ..10 dpo op 37/37.1 duim voor je! vind het wel jammer dt wij jou kaartje niet meer kunnen zien hihi xxx
ik heb geen kaartje en temp noteer ik nu ook nergens, anders ga ik dr toch weer mee bezig zijn misschien
one, jou schuld! hhaha maar heb even gekeken naar alle vorige kaartjes en ik heb indd nog nooit 10dpo zo hoog gezeten maar zegt niks hoor, ik ben namelijk helemaal erg warm de laatste dagen. Word paar keer per nacht wakker omdat ik het zo heet heb, en vriendje zei straks al dat ik al een paar dagen van die vieze warme handen heb... normaal altijd koud hahaha... misschien wel eens goed dat ik er niks meer aan doe... even lekker rust!
haha im sorry! vind het zo spannend voor je, hoop dat die rust je goed doet en een mooi resultaat opleverd!! duim als een gek voor je... xxx
Ik weet wel... toen ik zwanger was dat ik t ook zo warm had, zweethandjes, snachts wakker worden, rare dromen, vroeg wakker ect.. dus ik hoop echt dat t nu raak is gun t je echt!! xx
Lief van je! Ik denk niet dat het raak is, zou wel grappig zijn anders we hebben ZO weinig geklust voor ons doen... echt maar rond ei alleen en dan alleen om de dag.. hihi normaal komen we aan 12x in 15 dagen whahhaha maar voel niks, dus maandag gewoon ongi, ik hou er ook echt geen rekening meer mee dat het voor dat we geholpen worden zwanger kunnen worden/zijn hoor, helaas.
Oke , ja ik begrijp je wel meis, maar hopen mag altijd he, zou echt mooi zijn voor jullie, ik heb trouwens vanmiddag die verwijsbrief gehaald.. morgen dus bellen naar de gyn voor een afspraak! Gelukkig is de herrie hier nu ook bijna over hihi xx
All, hoi meiden hoe is het met jullie? Ik spiek af en toe ff om te kijken of jullie al roze nieuws hebben
37.00, misschien ben ik dan toch verder dan ik denk!? En zakt hij morgen nog verder en dan morgen al ongi.... we gaan het zien zat me net wel te bedenken dat dit de eerste ronde sinds het tempen en alles is dat ik niet al 5 dgn voor me NOD vanaf 5.00 wakker lig! Pfff... Dat is vast ook teken van dat ik het los heb kunnen laten succes senna! Denk aan je lieverd
Spannend BB Ohh dt was bij mij juist t teken dt ik zwanger was dt vroege wakker zijn! wie weet bij jou net andersom xxx
ik moet bijna wel al op 13dpo zitten nu dan... (al vraag ik me af of dat het wel kan hoor!) want me temp heeft best een daling nu.. en heb ik NOOIT voor 13 dpo... Meestal voel ik me onderrug op 12/13 dpo al maar nun nog niet... dus kan het bijnna niet geloven dat het 13dpo is, ik denk zelf 11dpo?! Maar waarom dan al zo gedaald joh!? Brr... ik doe maar een inlegkruisje in vanaf vandaag de hele tijd voor de zekerheid... ik zal ns ff tellen wat voor dag ik vandaag zit CD25. Vorige ronde dag 11 me ei+14 is 26 dagen... zou dus wel kunnen vandaag 13dpo.... maar ik kan me niet voorstellen dat ik toen me ei gehad heb We gaan het zien! @SENNA: meid hoe was het?
Meiden even een ego berichtje(SORRY) heb een vraagje; Toen ik zwanger was (heb een MK gehad) bleef mijn temp 36.8.. volgens mij is hij niet hoger geweest. Vanochtend getempt. en hij is nu 36.9! zit op 9 dpo vandaag.. is het een goed teken? Ik hoop van wel... misschien willen jullie even naar mijn kaartje kijken, het is vanaf de MK...
zie dat je 9dpo getest hebt, meid dat is veel te vroeg hoor! Maak jezelf niet (te) gek hoor! Wij kunnen niks erover zeggen of het posi of niet is, het zou kunnen, belangrijkste is dat het tot en met + na je nod nog zo hoog is! Hij moet niet zakken! xxx succes
Lief dat je even reageert en hebt gekeken! Weet dat het te vroeg is, kon het gewoon niet laten.. Overigens teste ik de vorige keer pas 2 dagen NA NOD licht positief. Hoop niet dat hij zakt nee.. hoeveel dagen van te voren zakt hij meestal? K hoop dat hij lekker hoog blijft...