Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    572
    104
    43
    Wil iemand ook even naar mijn kaartje kijken.
    Mijn temp gaat een keer nog omlaag en naar de tijd weer omhoog.
    Ik heb nog nooit zo'n hoge temp gehad.
    Snap er gewoon niks meer van.
    Maar ook waarom mijn cyclus steeds weer veranderd, nadat ik met de pil ben gestopt ruim 5 jaar geleden. Heb ik een regelmatige cyclus gehad. Sinds eind vorig jaar begin dit jaar kan ik er geen kant meer mee op. Ik weet niet welke ik meer aan moet houden. Ik houd voor mezelf maar gewoon 31 of 33 dgn aan.

Alvast bedankt voor je reactie

Groetjes
    Yvonne

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    bij mij zakt hij meestal dag van of dag voor nod...
    sommige hebben het de dag van nod,
    weer andere hebben het pas als ze al ongi zijn...

3. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    #4623 baby90, 27 mei 2011
    Laatst bewerkt: 27 mei 2011
    Ik zie een mooie korte cyclus op je kaartje! Je temp is gewoon normaal.. ik wil je geen valse hoop geven maar die dip KAN een innesteling zijn.. maar kan natuurlijk ook goed iets anders zijn. Wil zeggen, dat het gewoon normaal kan zijn. Je zit geloof ik nu op 10dpo? Nog 4 dagen wachten dan, dan kun je testen volgens je kaartje. Ga je er dan een testje tegen aan gooien? Of wacht je toch liever tot 31 of 33 dagen?

Bezigbijtje, thanks voor je reactie.
    Ik hoop maar dat hij hoog blijft!!!

4. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    572
    104
    43
    Ik geef mezelf ook soms die valse hoop nu misschien is het wel die innesteling geweest of is het gewoon wat anders geweest.
    Ik kan inderdaad testen over 4 dgn volgens kaartje maar ik wacht liever toch tot die 31 dgn om niet weer een teleurstelling te krijgen. Maar misschien dat ik me ook niet kan inhouden en dat ik toch eerder test maar ik denk het niet. Ik denk dat ik netjes afwacht tot volgende week zaterdag.

Dank voor je reactie.

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik snap heel goed dat je liever wacht om weer een teleurstelling te voorkomen. Geen bloed geeft moed! Hoop het voor je;)...

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hey meiden, 9 juni heb ik een afspraak met de gyn! :D
    Wel een andere, die ik niet ken , das wel minder! mja.. me eigen is naar een ander ziekenhuis best wel ver van hier gegaan... dus heb niet veel keus!
    Vroeg aan de vrouw die me afspraak maakte ook wat ik kon verwachten, en zij zij eerst een normaal kennismakingsgesprekje enzo.. :) dus denk niet dat ie gelijk inwendige echo maakt.. Nja laat t maar gwn op me af komen, als ik er teveel aan denk dan krijg ik de bibbers al :p
    Heb wel me tempkaartjes ff op a4 formaat zelf getekend
    dan kan ik die meenemen, en laten zien;)
    voor de rest een papier met mijn cyclusdagen enzo erop.
    xxx

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    329b16 Ovulation charts on FertilityFriend.com

ik snap dr weinig van, wie weet zit ik wel vlak voor of toch verder voor me ei dan ik denk;) Lastig als je het niet weet hahaha...

Maar ik ben vanaf 3uur elk uur wakker geweest omdat ik zo ongi rugpijn had en misselijk was dat ik dacht dat ik toen ongi was...
    Gelukkig niet zo, was al bang dat het bed onder zou zitten!

Maar zoals je ziet... vandaag komt hij niet. (oohja + is geen echte posi ovu, want die heb ik niet gedaan:p maar voor mij gevoel is me ei 2 dagen NA dat plusje gesprongen;))

moeten snel gaan, moeten helpen overhuizen!

xxx

8. goedemorgen dames.

BB je maakt het wel spannend hoor :D

Gister onwijze rotdag gehad had nog wel z'n goede hoop na maandag maar ja ben weer het zelfde behandelt als door die andere gyn pffff.
    Als ik voor Nijmegen kies begint hele gedoe weer opnieuw.

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Reageer via tel de hele dag dus kort af soms hihi, en alles achter elkaar. Maar ik ben ervn overtuigd dat ik niet zwanger ben hoor. Die ongi rugpijn begint het altijd mee... Sennna wat ongelovelijk rot dat je zo behandeld bent, oneerlijk!

10. ik wou gister ook nog reageren hier maar kon het even niet.
    zo overstuur zo verdrietig.
    maandag ff naar nieuwegein bellen hoe ver ze daar zijn met alles scheelt toch een uur rijden.
    en temp is weer aan de berg etappe begonnen ahahah :p

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Senna: lieverd, ik kan er niet bij dat ze je zo behandelen. Ik snap het niet... Hoe duidelijk kan het zijn dat je graag nog een kindje wilt??? Kan me heel goed voorstellen dat je gisteren even geen zin/puf had om hier te reageren en dat je zo enorm verdrietig was...

Hier gisteren tramadol zetpillen gekregen en door deze zetpillen heb ik weer heerlijk geslapen sinds echt een paar weken. Ik merk wel echt heel goed dat deze sterker zijn (normaal heb ik 50 mg per capsule en nu heb ik 100 mg per zetpil). Voel me een beetje apart in mijn hoofd, dus ik heb besloten om ze dan alleen maar te gaan gebruiken als ik ga slapen... En dan hopen dat het snel 15 juni is, zodat ik weer gewoon mijn normale tramadol gaan slikken weer...Heb in iedergeval weer wat minder pijn nu gelukkig...

Qua spugen had ik gisteren een enorme rotdag. Werkelijkwaar alles wat ik at/dronk kwam er weer uit... bahbah... Hoop dat het vandaag een beetje beter gaat, want dit is echt niets.... Ik word er gek van bijna...

12. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    #4632 baby90, 28 mei 2011
    Laatst bewerkt: 28 mei 2011
    Senna wat rot dat ze je zo behandelen! Ik kan er ook niet bij! PFFF!!!

@hier; wie wil er even naar mijn kaartje kijken? Mijn temp is vandaag gedaald naar 36.7:( hoewel hij gister mooi voor t eerst 36.9 was!!! Moet wel zeggen, het was wel wat koud vanacht! Vriend trok de hele nacht elke keer de deken van me af haha. Zou dat ermee te maken hebben? Moet ik er nu maar op rekenen dat mijn ongi komt? Of kan hij morgen weer stijgen? Ik heb toch écht veel meer honger, pukkeltjes, veeeeele grotere borsten etc etc. en dat is niet omdat ik misschien ongi ga worden... tenzij dit allemaal is veranderd na de MK... Ik was zóóó blij dat mijn temp zo hoog was gister!!!

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hoi mijn temp is gestegen..
    als ie morgen nog hoog is geeft FF een kruis op dag 16
    niemand reageert even op mijn stukje hihi van de gyn:p nja geeft niet hoor, maar vind het wel errug spannend en beetje eng! wat kregen jullie bij de 1e afspraak ??

BB spannend meis duim voor je :D:D xxx
    senna ahh meissie wat kloten!:( dikke knuf!!
    baby90 zegt niks meis afwachten, vind wel dat je er erg mee bezig bent hoe je je verhaaltjes schrijft , relax meid :D

14. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Onewish, ja ben er ook erg mee bezig.. stom he?! Moet ik niet doen weet ik, maar vind mijn miskraam zo erg dat ik het liefst zo snel mogelijk weer zwanger ben. Ja heb net op t zwangeren topic gezeten en daar zie ik veel dezelfde soort kaartjes.. dus wie weet:p...

Over jou berichtje, ik weet niets van de gyn en de eerste afspraak haha sorry. Een inwendige echo op de eerste afspraak? Lijkt me niet, toch?

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ik snap je wel meissie hoor was ook niet raar bedoeld , heb zelf ook al mk's gehad en idd natuurlijk wil je zo snel mogelijk weer zwanger zijn.. maar idd wees voor jezelf gwn een beetje relax ,
    ik hoop echt dat je snel weer zwanger mag zijn!:)

Ohh lees net op een ander topic dat ze waarschijnlijk 1e afspraak wel een echo doen... nja laten het gwn op ons afkomen
    xx

16. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Thx voor je berichtje, ja dat hopen wij ook:p...

Oh, nou inderdaad laat het maar gewoon op je af komen, succes!

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik kreeg bij 1st afspraak gesprek, brief voor bloed onderzoek voor bloed prikken na ei en voor ei en vriendje zaadtest spul mee. en ik kreeg uit en inwendige echo. Niks pijn.lijks of engs. Xxx

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    haha oke, dankje meis, nja we zullen zien missch pakken ze het hier heel anders aan... i dont know!:D in ieder geval spannend...!

ps: vandaag zijn ik en vriendje 7 jaar samen! hihi
    xx

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Onewish: pfoe daar vraag je me wat... Das alweer bijna 4 jaar geleden de 1e afspraak...Ik geloof dat ik wel meteen een inwendige echo heb gehad...
    Gefeliciteerd met jullie 7 jaar meid!

20. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    heb ook gelijk een inwendige echo gehad. Maandag mag ik weer. Dan bespreken uitslag bloedonderzoek.

Deel Deze Pagina