*breekt in* voor diegen die een eisprong voelen...... kan het voelen als 1 heftige steek? heb een heftige steek (tussen lies en buik) gehad van maandag op dinsdag avond/nacht, (deed echt auw )maar mn temp is pas vanaf donderdag op vrijdag gestegen.... jammer genoeg heb ik door vroeg wakker wordende kindjes... te vroeg moeten tempen...
ik voel me ei nooit, alleen merk ik dat ik natter ben van onder... Ik kan morgen ook niet betrouwbaar tempen Baal wel hahaa.. zo weet ik nog niet of die dan morgen komt! lig er pas 3.00uur in (schat ik) en rond 9.30 al weer wakker en dan tempen, of zou ik wel beter gewoon 7u dan kunnen tempen? wat doen jullie dan?
Seth, zo voelt het bij mij wel soms. Meestal zeurt het van te voren wel wat en dan ineens BAM -au en dan zeurt het na.
meiden als jullie laat na bed gaan, tempen jullie dan wel eigen temp tijd, of gewoon later ook? ik ga normaal ong. 10.30 slapen en 7.00uur tempen nu word het 03.00 en (ik gok) 10.00uur wakker.....???? tips? Baal namelijk wel want juist aan me temp van morgen zal ik het zien, al zijn de koude voeten al wel weer gesignaleerd dus dat zegt ook al genoeg denk ik
Ik weet het niet. Ik hang meer de theorie aan dat je na een aantal uren slaap gaat tempen. Dus als je altijd 8 uren slaapt, dan na 8 uren slaap temperaturen. Of dat nou om 5 uur smorgens is of om 10 uur smorgens. Volgens mij is het zo -tenminste... dat merk ik- dat als ik langer heb geslapen, mijn temperatuur hoger is. Vandaar dat ik de logica van altijd om op een x-tijd te temperaturen. Ik hou gewoon gemiddeld 7,5 uur slaap aan. Punt. Anders word ik gek, heb ik ook nooit meer dat ik lekker kan uitslapen.
uitslapen zijn wij toch niet van hihi... en laat naar bed eink ook niet, alleen nu moeten we even oppassen keertje! Ik zet normaal altijd wekker op vrije dagen gewoon op zelfde tijd en slaap ik/we erna verder
Tsja, dat kan ik dus niet. Nou kan ik ook zelden uitslapen door dat duivelsgebroed dat buurvrouw heet, maar goed. Dat is weer een ander verhaal. Ik snap dat 'op dezeflde tijd' principe gewoon niet zo goed. Maar dat kan aan mij liggen
ik snap dat zelf ook niet. vaak word ik uitmezelf wakker rond half 8 en dan temp ik ongeacht hoeveel uur ik slaap.
Gewoon je vaste tijd aan houden... (?).... moeilijk is dat he..... Tempen schijnt heel betrouwbaar te zijn, maar idd zooooo gevoelig voor veranderingen..... baal hier ook hoor.. had hele tijd hoge temp.. en merkte dat door dat ik de bv aan t afbouwen ben.. (zit nu op 1 voeding per dag) mn temp dus aan t dalen was.... was zo benieuwd of er iets op gang was..... nouja zeker omdat het het hier dus (weer) mis is gegaan..... (2 dagen voor die steek...)....
oohjeeej seth!!! Hihihi... normaal slaap ik dus: 8uur nu dan uhmz: 7 uur (als we dat al halen) ik denk dat ik maar "gewoon" pas temp als ik wakker word.... betrouwbaar is het toch al niet, en dan maar extra allert naar de wc als ik iets "denk" te voelen.
ja daarom. soms denk ik van shit heb het heet in bed van dat dat ook weer invloed is en is toch je temp laag
moet wel toegeven heb hele dag al zeurend gevoel onderin. maar geen temp verhoging echt dus zal ook wel niks zijn
pffff.... stom he zo'n lichaam...... Nee moeder natuur had het allemaal wel makkelijker mogen maken....
nou ja... temp 37.20 terwijl ik maar 5 uiterlijk6 uurtjes geslapen heb? Meestal beinvloed dat je temp juist dat hij lager is... Toch?! 1.00uur gingen we naar bed hebben we liggen lezen en laptoppen, tot 2.30 niet geslapen (ivm dat we feestgangers moesten ophalen) en 2.30 tot 7.30 geslapen nu. Wel weer afwisselend last gehad van ongi rugpijn gepaard met misselijk gevoel eventjes... daarom nu ook al wakker. Zal ik dan toch later me ei gehad hebben? HEEEL toevallig dan?? Want me cyclus is nooit langer als 28 dgn geweest... Zul je net zien whahaha... Op mijn ff kaartje heb ik ei voor duidelijkere kijk even op 14 gezet zelf. Dit weet ik natuurlijk niet, maar dat is meestal uiterlijke datum bij mij... 329b16 Ovulation charts on FertilityFriend.com meiden wat is jullie mening?? BAH! waarom is dit (waarsschijnlijk) net op of voor de dag dat ik ongi word?! Hahaha
ik zou het eerlijk gezegd niet weten BB. Zit hier ook in dubio. ik was om half 7 wakker heb getempt was die 36.6 en toen was ik weer in slaap gevallen tot half 9 en wat doe ik weer tempen was die 36.8. nou weet ik niet wat ik moet invullen want normaal temp ik pas tegen half 8.
Bij mij maakt een uurtje later tempen nooit uit, (EN NOOIT 2X tempennnnnnnnnnnn!!!!) dus ik zou 36.6 aanhouden lieverd
ja stom he maar was echt totaal vergeten. tot manlief zei van dat heb je al gedaan hoor ahahhahaha. (alzheimer-light)
BB kan je niet zwanger zijn?? Dan kan je ook ongi rugpijn en buikpijn hebben, heb even gemist of je genoeg geklust hebt en of ja al had getest