@All: de spanning stijgt hier weer! Nog niet ongi..wel een soort van ongipijn gehad..maar toch ook wel weer anders.. beetje scherpe pijn met soms steken die gaan van links naar rechts. Verder ontzettend veel honger, vanaf eisprong al lage rugpijn..en sinds gisteren echt mega b00bs die aan de zijkanten pijnlijk zijn tot mijn oksels ongeveer..en wat een aders..heb nog nooit zoveel gezien..ze zitten zelfs aan de zijkant van mijn borsten!! Dinsdag zal ik het hopelijk weten..duimen jullie voor me
heel snel en kort, want ben al laat voor het werk! 329b16 Ovulation charts on FertilityFriend.com wat denken jullie nu meiden? 14 dpo (denk ik vandaag uiterlijk want cycus dag is 28 en heb m nog nooit langer gehad, zou wel toeval zijn als..... net nu ik één keer niks bijhou?! toch?!) Maar mijn gevoel zegt dat ik echt ongi ga worden.... maar dan is hij meestal 36.7-/36.80 dus zal die morgen wel verder zakken en dan vandaag/morgen ongi xxx ga snel naar me werk!
spannend BB... (zal later nog reageren op je pb=niet vergeten hoor!) Hoe is het met de bekende 'ik word toch wel ongesteld'-kwaaltjes, die voor jou altijd zo duidelijk zijn? Ik blijf duimen BB en wil mijn heel mijn hart mijn zwangere stokje overgeven aan jou!!!
heee lieverd! Die heb ik niet echt. Enigste wat ik voel is: beetje weeig gevoel hele dag sinds 2dgn en vlagen van ongi rugpijn door de dag heen. Vriendje is dit keer erg hoopvol, doet hij nooit! Vanmorgen na temp piepje meteen: en en? Ik vind dat heel lief, maar andere kant ben ik bang hem te kwetsen dan omdat ik weet dat ik ongi word...
BB je maakt het wel weer spannend hoor maar idd bij je vorige ongi's zakte je temp nog verder. pffff moeilijk allemaal. Dikke knuff
BB ongi gevoel hoeft echt niet te betekenen dat je ongi wordt hoor, ik heb dat zeker tot de 12 de week gehad en toch echt geen ongi..
ik heb het ook gehad in begin. @hier: mijn temp is zo contant gewoon eng ahahahha. vandaag met dochterlief naar de kinderarts voor een adhd test pffff
spannend BB.... en pindakoek... ennuhhh sluit me bij ricmar aan.... zelf heb ik nooit geen onigevoel voor de ongi.... en toen ik zwanger was juist wel!!! hier heetgebakerd vandaag.... ...... (terwijl ik ook nog eens veel te vroeg wakker was) denk dat mn ei dan toch echt geweest is.... (?) zou ook verklaren dat de melk zo opeens op is.... want ook vanmorgen zat er niets in.. zo te voelen.... en heeft mijnheer zn eerste ochtendfles gehad....
weet je nog hoe mijn kaartje zakte op NOD?? en ik had toen al een positieve test.. temp zegt echt niet altijd iets...
Spannend he BB hopelijk is het deze ronde raak voor ons allebei Heb zo'n pijn in mijn b00bs..vooral de zijkanten tot aan mijn oksels ongeveer..een beurs gevoel en als je dan je bh uitdoet..wow lijkt dan wel of ik aan gewichtheffen heb gedaan haha Ik heb geen ongi gevoel meer..had het gisteren heel erg dat ik dacht: ja nu komt het! maar niet dus
spannend hier meiden!! ik zal duimen voor jullie! t is jullie zooo gegund!! @ all mijn temp heeft vandaag een dippie, 36.8 kan dt 4 dpo al...?? b.v (innestellingsdip??) heb dt nog nooit gehad ! xxx
is wel vroeg..... denk t niet als ik trouwens je kaartje bekijk.... zie ik meer dipjes rond dag 3/4....
irritant he..... heb trouwens hier mn ei toch 2 dagen verzet.... want A. vorige keer had FF het ook fout, omdat mn temp ook niet gelijk steeg... B. als ik naar de klachtjes kijk die ik toen had... (heb ff op internet gekekeken), is het wel allemaal heel toevallig..... rugpijn dagen van te voren... veel plassen net dr na ... C. ik kan maar beter op tijd maandverband in huis hebben..... ... Tjeetje... ongesteld zijn... hoe is dat ook alweer... Weet niet of het door de hormonen komt... het goede weer... of eindelijk goede nachtrust, maar ben vrolijk vandaag... zit lekker in mn velletje... en dat is lang gelee!!!
heej heej, even kort vanaf werk pc... Zit lekker aan boterham met aardbeien! mmm nog geen ongi, het ongi gevoel is ook helemaal weg... snap dr niks van!? maar toch denk ik dat hij morgen verder gaat zakken. ik ben ervan overtuigd dat ik uiterlijk maandag mijn ei gehad heb... dus dit is echt 14dpo.... langer is hij nog niet geweest, en ook nog nooit langer dan 28dgn cyclus gehad.... maar je zult net zien dat het anders is net als ik niets bij gehouden heb.... ik weet bijna zeker dat ik zaterdag toen de piek gehad heb (dag 12) dan kan het toch niet pas 3 dgn later (dinsdag dus) ei springen, dus dag 15? we gaan het zien... pindakoek spannend ook!
uhmz, vriendje zegt net (super lief hihi, hij zegt al 2 dgn dat ik zwanger ben, maar vind ik zo raar. Benm bang hem pijn te doen als de ongi door breekt...) normaal word je de nacht al ongi... klopt wel, altijd 1ste nacht uis nachtelijk avontuur omdat ik door ongi overvallen word. Maar kan goed dat t dan vanancht komt ofzo..? ik voel nog niks, gister erge ongi gevioel nu nog niks, maar heb natuurlijk ook wel afleiding
Ik weet niet of ik hier inbreek? Sorry dan.... Maar, misschien kunnen jullie me iets meer vertellen over hoe ik mijn tempdip vandaag en gisteren moet / kan interpreteren....? Wat denken jullie is ie niet iets te vroeg om mn ongi aan te kondigen? En te laat voor een innestelling...? Vast heel erg bedankt