jeetje balen dat alle systemen gewoon nog niet zo zijn aangepast dat ze het niet meer kunnen doen hopelijk heb je snel je geld terug... is immers veel geld..
Hey meiden, @ Pindakoek: spannend hoor meid....Nog 1 dagje.... @ BezigBijtje: jij houd het ook wel spannend hoor... Wat de anderen al zeggen, heb ik ook gehad. Ik heb ook in het begin een constante ongi-gevoel gehad toen ik zwanger was van J.oshua... Het zou zomaar kunnen dat je vriend gelijk heeft hoor!!! Pinfraude??? Ow lees het al... Hmmmm lekker dan :s. Je krijgt het wel terug neem ik aan? @ Senna: hoe is het gegaan bij de kinderarts? @ Seth: melk ineens op dus? Op naar de fles begrijp ik dus... Wat superfijn om te lezen dat je weer lekker in je velletje zit . @ Avil: ik heb echt geen idee... @ Unox: spannend hoor meid... aan de Clomid, ik hoop dat het werkt... Hier vandaag een goede dag gehad. Weinig pijn door de tramadol die ik gisteravond ingenomen heb én heb aardig goed kunnen eten . Ook heerlijk gewerkt en na het werk nog naar de fysio geweest. Eenmaal thuis aan het koken gegaan en toen mijn man thuis was hebben we J.oshua opgehaald van het kdv. Na het eten nog even heerlijk gewandeld, richting het strand en nog even gevoetbald met de meiden van de buurman en de stiefmoeder van de buurvrouw op het strand. Daarna weer terug naar huis gelopen en J.oshua op bed gebracht... Nu lekker niets doen. Hier nog steeds geen menstruatie... zit er nu toch echt aan te denken om de gyn te bellen en daarna een verwijzing te vragen...
bezigbijtje.... ben ECHT benieuwd.... tjeetje dat is toch schrikken zeg.... en balen...!!!! pffff en weer een hoop gedoe om terug te krijgen, lijkt me....... mamavanjoshua nog niets??!!! nou schiet ook niet op!! Gynverwijzing zou misschien niet gek zijn... bedoel je kan wel blijven wachten, maar daar schiet je zo ook niets mee op..!!! @hier... ohhhh man had straks toch (ongi)krampen.... (?) Raar lijf.... maarja zal niet meevallen voordat alles weer "op de rails" staat.... als het op de rails komt dan... pfff want het zou maar echt overgang zijn... wellicht wel handig dat ik dan temperatuur... (?)
@ Seth: nee, inderdaad. En de Provera heeft ook niet geholpen. Ik wil dan eerst een afspraak maken bij de gyn en dan de verwijzing vragen...Dit omdat ik bang ben dat de HA me nog niet door wil sturen...Zit nu op dag 81 van de cyclus... Ik heb echt geen idee meid, of het handig is om te temperaturen... Heb er nog geen verstand van whahaha.
geen koude voeten.... maar toch ga ik voorbereid naar bed, want ik heb al hele avond rugpijn.... dus tampon en medicijnen + kruik ligt al naast me bed morgen kan ik niet online vooraf... STEL dat hij hoog is laat ik t snel weten, maar ik weet zeker dat t over is! ronde 19
niets vragen, maar eisen hoor...!!! je neemt toch maar "rommel" in wat niet helpt.... kunnen ze beter even goed kijken!!! (grrr..... betalen ons scheel overal aan, maar als je wat hebt... :x)
Goedemorgen dames. hier is me temp van dagen 36.6 naar 36.2 gegaan. dacht dat ie moest stijgen voor een evt eitje?
Goedemorgen dames! Sorry dat ik een tijdje niks van me heb laten horen, maar het was een drukke periode. Mijn meisje heeft een ongelukje gehad en daardoor haar pols gebroken, dus in en uit zh.. werken en huishouden gingen natuurlijk ook door. Wel heb ik heel wat gelezen ondertussen. Onewish, ik zag dat het bij jou fout is gegaan.. wat klote! Dikke knuf! En voor een aantal is het weer spannend zie ik! Ik heb zelf jullie raad ook maar weer eens nodig denk ik. Ik dacht dat mijn ei dag 23 is geweest.. maar nu ga ik twijfelen. De temp gaan niet echt omhoog en vandaag dus weer 0.1 naar beneden (weet niet of dat normaal is).. Ik had zaterdag nog een ovutestje gedaan maar die was heel licht, maar ja, ervanuitgaande dat mijn ovu al geweest was, was dat ook logisch. Maar nu ga ik zo ontzettend twijfelen. Ik had donderdag (dag22) en vrijdag(dag23) wat spotting en heel erge krampen en gerommel in mijn onderbuik. Daarnaast een tempdaling en daarna ging hij net zo omhoog als in mijn vorige kaartje, dus ik dacht echt dat hij geweest was. Alleen ff geeft hem niet aan denk ik omdat mijn begintemp hoger was. Moet ik me zorgen maken om 0.1 daling nu?
Senna, volgens mij moet toch dalen voor een ei? En daarna omhoog gaan? Dus volgens mij ziet dat er goed uit voor jou hoor. Al weet ik niet hoe je normale cyclus is.
Seth hihiih dat weet ik zelf ook nog. ik denk dat ik er straks maar eens een ovulatie test tegen aan gooi. heb in ieder geval al wel geknutselt.
ik zou zeggen: "volg je eigen gevoel.."..... FF zit er wel eens naast hoor.... tis ook maar "alleen een hulpmiddel".... een kleine daling na ei kan wel hoor... en 0,1 is ook maar minimaal.... tja en wie gelijk heeft... dat blijft een kwestie van afwachten... in december zette FF zonder afscheiding... ook mn ei 5 dagen later... maar mijn gevoel zei dat het niet klopte... ook al had ik dus ook een daling gehad na ei.... hier bewees de echo dat IK gelijk had... hoop voor jou ook op zo'n bevestiging...
Hey dames, gisteren heb ik jullie een vraagje gesteld over mijn temp daling... wat dat zou kunnen betekenen. Ik heb werkelijk geen idee, maar wat ik wel weet is dat ik gisteren en vandaag posi heb getest...! Heel vreemd want temp was vanochtend weer vrij laag.... het zegt dus niet altijd alles....
Senna wat loopt jou temp deze keer mooi stabiel zeg! Niks gehoord van BB, dus waarschijnlijk is dr temp gezakt ook al hoop ik van niet duim nog steeds ! Hier niet echt veel hoger dn gister, 36.9 Had gisteraaf echt een rare borrelende buik en daarbij soms ff steekjes krampjes, de hele tijd aanwezig... weet niet echt wat ik daarvan moet denken. Sinds gister ook nog me kat weg is niet thuis gekomen vanacht! heb t al op hyves gezet zodat mensen mij kunnen berichten als ze dr zien. zal vanmiddag zelf ook weer even rondjes gaan lopen kijken of ik dr vind... xxx
Ik roep ook steeds: ff blijft natuurlijk een programma Alles wijst erop dat hij geweest is vrijdag.. Dus dat denk ik echt.. Ik ben alleen zo benauwd dat het weer een lange cyclus zal zijn en daarom ben ik natuurlijk erg bezig met wanneer mijn ei is geweest. Maar idd, je zegt het.. ff is ook maar een hulpmiddel. Ik las bij iemand anders dat ze haar ei op dag 15 had gehad en ff hem pas op dag 17 zette omdat ze met een hogere temp (net als ik) was begonnen. Maar dankje voor je antwoord! Ga vandaag nog wel even een ovutest doen om te kijken wat daar uit komt.