Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

succes hoor...
    mijn kater is ooit 1,5 maand pleite geweest.... (zat hier kilometers verderop...)
    en ooit ook paar daagjes....

Terwijl hij altijd stipt is...

we krijgen trouwens morgen een nieuwe kitten... :)

2. Seth

Seth Niet meer actief

hi gefeliciteerd...!!:):):):):)

er is inderdaad alles mogelijk met temps.... !!!

3. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Avil!

Ow onewish, wat klote van je kat! Ik hoop dat hij snel weerkomt. Die van ons is ook zomaar weg sinds vorig jaar juli.. geen spoor te bekennen.

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Oke! Ja maar ik heb geen kater, heb een vrouwtje, en heb haar zelf groot gebracht met een flesje, ze was 2 weken toen haar moeder niet weer terug kwam bij me ouders thuis, toen heb ik dr mee genomen... nu is ze inmiddels 5 jaar en nog heel klein!
    bah hou hier niet van normaal is ze als eerste thuis van onze 3 katten.... en ze houd ook niet van regen :( krols kan ze niet zijn want dat is ze pas nog geweest! en dan gedraagd ze zich erg vreemd hihi
    maar hier in de buurt hebben we helaas ook mensen die katten vergiftigen :( hoop niet dt dt met haar is gebeurd want als ik daarachter kom zijn die mensen nog niet jarig!
    hoe hebben jullie jullie kat weer gevonden dan paar kilometers verderop ?? seth??
    nou ga zo maar es ff rondlopen, ff bakkie koffie opdrinken....

5. avil

avil Actief lid

25 apr 2011
    255
    0
    0
    Thanks meiden, jullie ook succes!

6. Seth

Seth Niet meer actief

kater, poes maak dat uit??

ik had hem opgegeven bij stichting Amevedi..... maar hoorde niets...
    Dacht zet hem dan wel op MP bij vermist..... en kreeg dus na een hele tijd telefoon......
    Hij zat bij een psychiatrisch centrum, waar de mensen met hem kroelde (is echt kroelbeest) en hem eten gaven.... pas toen het kouder werd, dacht iemand die daar werkte om even te kijken of het toevallig ïemands kat was.... ;) want hij mocht daar natuurlijk niet naar binnen....

dus licht amevedi in... en mp...
    want ook al is ze gechipt (mijne ook) mensen gaan niet gauw naar een Dierenarts... want kost geld..

Voor mijn kater was het ook erg apart... hij is ook nooit weg... meer een kroelbeest...

Sterkte meid... weet hoe het voelt!!

7. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Oke , ja katers kunnen namelijk wegblijven om een vrouwtje te zoeken, een paar weken heb ik gehoord....
    vrouwtjes natuurlijk ook voor mannetjes , daar niet van...
    maar als ze krols was kwam ze ook gwn thuis en dat is ze nu niet.... ze is niet gechipt :( pff voel me zwaar klote
    hoop echt dt ze zelf nog trg komt of dt ik dr zo ergens vind....
    ga dr vandoor ff zoeken xxx

8. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van ons was gechipt en had normaal een bandje om met haar naam erop.
    Net de dag voordat ze niet weerkwam hebben we haar bandje afgedaan omdat ze altijd met haar pootje vast zat omdat het bandje niet goed meer was. Ik zei tegen mijn man: doe maar af, dan kopen we morgen wel even een nieuwe.
    En ze kwam altijd weer. Bleef weleens weg, maar kwam altijd weer als het donker werd. Maar toen niet. Nooit weer gezien. Opgegeven bij amivedi, dierenasiels bijlangs gekeken.. nergens weergevonden dus ben bang dat ze hier langs de drukke weg is aangereden misschien en in de bosjes is gaan zitten.

9. Seth

Seth Niet meer actief

daar heeft de mijne "de ballen".... niet voor... :D

Meha..
    :( tja.. je weet t niet he.... :(

we krijgen nu een poes... (dat is nieuw...) dus wel makkelijk dat ik weet wie ik om hulp kan vragen.. :)

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hoi
    Heb dr gezien!!!!:D:D
    alleen ben niet blij :( ze zat in een droge sloot met die vieze rooie zwerfkat (mannetje) die laat dr niet weggaan en bijt en slaat haar, ze was helemaal natgeregend en zat onder de modder, wou dr pakken maar die rooie rende weer achter der aan en flipte ze weg...en andere tuin in, kan moeilijk achter dr aan gaan in iemand anders tuin, ben door bosjes en sloten heengekomen bahbah.... wacht nu even tot ze daar missch weg durft... kijk zo weer en lok dr dn even met brokjes of iets... ahh zo zielig ze was helemaal stressy en ze is 5jr maar heel klein :( en durft niet tegen die zwerfkat te vechten dat ze wegwil :(

11. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah wat sneu zeg!
    Hopelijk heb je haar snel weer!

Ik heb net een ovutest gedaan maar echt heeel heeel heeeeeel licht streepje.. Dus niks te bekennen. Ik denk echt dat ie al geweest is..

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja idd :( nja ze is er teminste nog!! daar ben ik al wel blij om! maar toch heel zielig vind ik t... hoop dt ze snel thuis komt dan is ze veilig.. ga zo nog wel ff kijken of ik dr kan pakken.

oke! mooi ook op t wachtbankje dus..:)
    xx

13. meha

meha Actief lid

30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nahja ik weet niet zeker of ik op het wachtbankje zit, maar ik zet mezelf er gewoon op haha..
    Ik weet het anders ook niet meer.
    Wil nog even mijn temp van morgen afwachten en dan eens kijken wat ff zegt..

14. aaaa wat zielig one :(
    hoop dat je haar gauw te pakken krijg.

ik heb mischien stom vraagje hoor maar heb nu een temp daling moet ie nou komende dagen weer omhoog?

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Heb dr nog steeds niet kan dr nu niet meer vinden $%^&@
    Probeer t later nog weer ...jeetje wat een gedoe loop de hele dag al buiten te roepen in de regen :(

16. aaaa meis toch :S dikke hug

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    oohh sorry door alles helemaal jou vraag vergeten
    tempdip betekend dt je je ei hebt of krijgt, idd dan moet die weer stijgen de komende dagen.

dankje lieverd, me vriend is nu buiten kijken, kan ik ff rusten
    x

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ik ben zoals verwacht ongesteld geworden...
    Gelukkig heb ik er weinig last van:D Keer wat anders!

Nu lekker al weekend! Heeerlijk gana genieten van het zonnetje en hondje dus! Onze tijd komt nog wel!

Ga nu eten!

xxx

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ah jammer bbtje , geniet van je weekendje!:D
    x

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Zooooooo irritant... ZP heeft me weer meteen naar de laatste reactie gedaan... Nu weet ik niet wat er allemaal besproken is... Want weet neit waar te beginnen en heb geen puf om alles terug te zoeken...

Hoe gaat het hier met jullie?

Deel Deze Pagina