Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danip

danip Niet meer actief

Haha ok! Ik zal eerst even wat eten, dan kom ik er straks op terug. Heb zelf ook maar even wat foto's in mijn album gezet ;)

2. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    Mooi hoor! Vooral die ene dat je hond het water inloopt!!

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Die hebben we als canvas doek in de woonkamer hangen:D

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ik had me toch zin in een heerlijke bord erwten soep.... ben naar de winkle gegaan en snel blik gehaald whahaha....

maar nu heb ik m op en nog misselijk.... gezien ongi eraan komt.. zal het ben ik bang toch echt de griep zijn:(

5. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @BB, wat een domper zeg...had echt gehoopt morgen saamjes te teste..hoop dat ze gelijk hebben..dat je temp hoger is dan anders. Was zo blij vanmorgen, maar kan nu niet zo mega enthousiast meer zijn over mijn hoge temp..*blaas*blaas*(mss helpt het..je weet maar nooit!)

Mooie foto's hoor.

@lala, fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad. Ben erg benieuwd naar de foto's. Ik heb zelf ook een fotocursus gedaan..heb wel zo'n mega fototoestel(nou ja de lens is dus groot..;))

@danip, wat zie ik meid, heeft het toch doorgezet??:x

Ik maak ook vaak foto's van onderdelen enzo..vind dat wel mooi. Alleen als je net iets mist dan is het wel jammer ja.

@maayke..37 is goed toch?;)

Hier nog steeds geen ongi..ook geen gevoel naar ongi toe. maar ja dat zegt niets want het moment dat ik het voel, moet ik rennen want dan is het zover..;) Maar heb er dus wel een goed gevoel over..ook als ik naar mijn kaartje kijk. Maar ja wil er ook voor waken dat ik te overtuigd raak, want dan komt de klap bij mij veel harder..:(Maar toch...:D*I got a feeling*woehoooo*that tomorrow is goinig to be a good day*that tomorrow is going to be a good good day*woehooo*:D

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Temperatuur is vannochtend iets gestegen en ben ook misselijk opeens :( of houdt mijn lichaam me weer voor de gek ;):(

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    lily je hebt ook wel een heel mooi kaartje

8. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    haha Maayke, dacht echt dat jij geschreven had dat je temp 37 was vandaag..maar kijk in je kaartje en dat is helemaal niet..sorry,dan weet ik evenniet wie het wel was...:)

Pindakoek..was jij dat dan?? hmm ga even terug zoeken..

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    spannend kaartje met 3 keer stijging;)

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    pff zit nog maar op dag 6... ongi lijkt al weer een tijd geleden misschien omdat ik er bijna geen last van heb gehad??
    Weinig bloedverlies vergeleken met normaal en al op dag 4 nagenoeg weg...

11. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0

Ja ik ben er ook erg blij mee..terukijkend op vorige tempkaartjes(vorige zw) had ik al ongi moeten zijn. En de vorige ronde niet getemp maar weet ik bijna zeker dat ik hem gevoeld heb en ook een lf van 11.:D Morgen testen. Heb er al twee eerder gedaan maar die waren nega,ik dacht als je een lf van 10 of 11 hebt dat je dan ook eerder kon testen, maar heb nu gelezen dat dat dus niet zo is. Heel raar had bij die 2 eerdere testen ook van tevoren al het gevoel van die zijn negatief...

Wanneer verwacht jij ongeveer je ei?

12. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @danip, heb je ook even een vriendenvraag gedaan..ben benieuwd naar je foto's..;)

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

vind het zoooo spannend voor je!
    er mag wel weer ns wat roze bij;)

hihi over dat ongi gevoel... tjah die is hier ook nog ver te zoeken, maar met zo'n diepe daling zul je toch zeggen dat hij zo moet komen...

ik duihuim....:D

14. danip

danip Niet meer actief

Heb je geaccepteerd hoor! Ben benieuwd wat jullie van mijn foto's vinden, Want ik knip maar wat in de rondte haha.

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Vervelend is dat he, als het weer eens andersd loopt:(
    Ga je toch zitten denken, pfff.... maar kan het bij jou zeker weten niet raak zijn?:);)

16. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Tjaa dat is het ergste..dat weet je nooit(nou ja na 14 dagn wel natuurlijk ;)) Maar ziet er goed uit toch?! Niets aandoen en houden zo..;)

17. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Vraagje aan die lieve man hierboven ons..;)

*please laat die ongi niet komen en BB op roze gaan*

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik denk dat mijn ei in het weekend of net na het weekend komt, dus begin dag 8 met ovutesten en kijken dat hoe we de donor in plannen.
    wel gelezen dat sex met partner goed is voor de doorbloeding, dus we klussen zelf ook maar weer.. om zo de boel goed doorbloed te laten zijn.
    dan moeten alleen de zaadjes van de donor hun best gaan doen...:D:D

19. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Benieuwd wat we er van vinden....euh ja wat dacht je van GAAF!;)
    Echt mooi hoor. Wat hebben jullie toch allemaal mooie honden.(bb en lala ook)

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    nee bb alle klachten zijn verdwenen, en ben ook al weer wat slijmerig dus aanloop naar ei...

Deel Deze Pagina