@hier net weer beetje roze "eggy" slijm verlies...... begin me toch stiekem beetje druk te maken....... (omgekeerde wereld sorry... )
Hahahaha, geeft toch niet? Kan er wel om lachen eigenlijk... Er word op het moment zo af en toe btw weer gekletst bij de januarimama's van 2009. Misschien leuk als jij er ook weer bij komt?
mn opoe begon altijd gelijk bruin (veel).... en dan gelijk rood.... nouja nu kan het allemaal anders zijn...... moet ook niet gaan googlen... hahahaha nooit goed...
Senna, ik sluit me aan bij Seth wb je temp.. het kan alle kanten op! En ik hoop dat het een goede kant opgaat bij jou! Dat geeft de burger moed!
Goedemorgen dames. vanmorgen was mijn temp 36.6. maar dat zeg nog niks. Vanmiddag foto reading van mijn ventje zo spannend
Haha! Had ik gelijk Nee geintje hoor.. Iig niet zon groot verschil met gisteren. Succes vanmiddag! Vanmorgen weer 36.3.. hij blijft echt verdacht gelijk vanaf mijn vermoedelijke ei..
wat bedoel je met ik had gelijk? meha? dacht niet dat er op mij gegokt werd wat voor temp ik zou hebben
Hey meiden! veel gekletst zeg mijn temp is nog steeds best laag hoor 36.7 (9dpo) zit te twijfelen of ik me ei wel heb gehad.. FF geeft nog steeds een dik kruis aan. Maar meestal zit ik echt al rond 37 / 37.1 of 37.2 Nja wacht t even af.. zal nog wel doorgaan met klussen hihi Maar ik temp natuurlijk nu ook andere tijd, kan daar ook aan liggen , eerder tempte ik wat later...
en hier het bewijs....... tatatatata...... ik lever mn lootje in.... om de prijs te collecteren.... ik heb: "GELIJK"... laat dat nou voor het eerst zijn, in heel mn leven.......