Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

    Onewish VIP lid

    15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Seth , volgens mij heb ik dat 1 of 2 blz trg geschreven :D
    wil even rust en daarom zonder FF link
    Doet me goed er niet zo mee bezig te zijn
    Missch dt ik hem later wel weer plaats maar eerst even niet :p
    Me temp doet ook supervaag hoor, ging eerst omhoog 3 dagen. daarna zakte die iets, daarna nog niets, om vervolgens weer wat te stijgen.. maar nog niet superhoog, zit nu rond 36.8/36.9 :cool:

    xxx
     
  2. Seth

    Seth Niet meer actief

    had ik dat even gemist........ :D
     
  3. mijn temp was vanmorgen ineens 36.4 maar ik tempte om 6 uur ipv om half 8.
    ben snot verkouden en moest om 6 uur al piesen.
    Heb daarna niet getempt om half 8 misschien stom van me
     
  4. Onewish

    Onewish VIP lid

    15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Bah, heb de hele dag al zo'n rare smaak in mijn mond!
    Wat ik ook doe, of eet, drink... het blijft.. ;)
    Smaakt naar bloed/ijzer ?! iehllll :(
     
  5. Johannal

    Johannal Fanatiek lid

    28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Onewish heb je toevallig pijnboompitten gegeten? Moet je maar eens google-en :)
     
  6. Onewish

    Onewish VIP lid

    15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Uhmm nee haha ... zal es kijken :p
     
  7. Onewish

    Onewish VIP lid

    15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    nee niet gehad... en wat ik lees erover is een bittere smaak ?
    dus dat is t niet ? nja zal wel weer weggaan denk ik :D teminste laten we hopen hihi :p
     
  8. Unox

    Unox Fanatiek lid

    28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Had vanmorgen ineens 36,7. Dát was niet de afspraak. Stom ei :D Slijmerige toestand is hier nog steeds (Weer een cakeje aan het eten Seth :p) dus ik ben benieuwd. vorige ronde had ik toch echt mijn eitje gehad zonder dat FF het aangaf omdat mijn temperatuur zo wonderlijk deed. We wachten gewoon weer met zijn allen.

    Spannend hoor Johanna... dat wachten. Die twee weken tussen ei en NOD is altijd een beetje een toestand he? :(
     
  9. mamavanJ&D

    mamavanJ&D VIP lid

    23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

    jeetje mina... weer via de link in de mail op de laatste reactie terecht gekomen... Ik heb de puf niet om alles nu terug te gaan zoeken...

    Hier dacht ik vanmorgen ongesteld te zijn geworden, maar helaas... Het was iets of wat bloed wat bij mijn ontlasting mee was gekomen... Helaas...
     
  10. Onewish

    Onewish VIP lid

    15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Je kan ook hierboven aan onderwerp tools,abboneren op dit onderwerp doen.. als je dn op gebruikersinstellingen drukt, kom je ons zo weer tegen...
     
  11. mamavanJ&D

    mamavanJ&D VIP lid

    23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Dat heb ik hahaha. Ik krijg bij elke 1e reactie na mij een mailtje, maar soms dan stuurt hij me zomaar naar de laatste reactie. Niet heel handig...
     
  12. Onewish

    Onewish VIP lid

    15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hahaha oke!
     
  13. meha

    meha Actief lid

    30 jul 2010
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames, ik lees alles wel mee maar weet niet zo goed altijd wat te zeggen.. hoop dat jullie me dat niet kwalijk nemen ;)

    Hier nog steeds aan het wachten..
    Persoonlijk denk ik dat mijn ei toch op dag 23 is geweest.. Dus dan zou ik vrijdag ongesteld moeten worden.
    Heb echt zere borsten, maar dat zegt niks, heb ik ook als ik ongi moet worden.. Heb sinds gisteren heel erg last van afscheiding.. blugh.. En verder wat steekjes.. maar ja.. ik weet dat dit alles niks hoeft te zeggen..

    Het is maar afwachten.
     
  14. Unox

    Unox Fanatiek lid

    28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Meha, niet excuseren hoor! Zoals ik laatst al zei; iedereen valt hier binnen wanneer er wat te vragen is of er iets anders is, geen probleem! Afwachten is klote he? Ik hoop voor je dat het gauw vrijdag is.. dan kan je verder.
     
  15. Pindakoek

    Pindakoek Fanatiek lid

    11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    hey dames ben ik weer :) hoe gaat het met iedereen?

    Ik heb 16 juni een afspraak voor de HSG behandeling staan..bleeh! maar is voor een goed doel ;) Is eigenlijk de 14e dag in de cyclus (normaal moet het voor de 12e dag)..maar hun konden niet eerder ivm hemelvaartsdag en omdat het alleen op de maan- en woensdagen kon :( ben echt ontzettend boos geworden aan de telefoon..:x Hun: je zou anders alvast een afspraak kunnen maken voor de volgende cyclus? Ik: pardon?! gingen er vanuit dat ik een regelmatige cyclus zou hebben..nou ik ben toch echt nog steeds zeer onregelmatig ongesteld!! Hopelijk doet het niet al teveel pijn :( gelukkig gaat mn vriend mee!
     
  16. Pindakoek

    Pindakoek Fanatiek lid

    11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @BB: succes vandaag!! hopelijk kun je me positief nieuws brengen ;)
     
  17. Johannal

    Johannal Fanatiek lid

    28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Heel even kort en *EGO* want moet keihard werken vandaag maare vanmorgen lichte tempdaling en toen toch maar even een testje gedaan zo van nou ja dat weten we het maar alvast... en die was spierwit... Nog even blijven oefenen dus. Ik vind het jammer maar helemaal niet erg hoor we hebben nog alle tijd.

    Ik ben er ook even een tijdje niet/minder druk met werk en morgen t/m maandag naar Berlijn! Wooooohieww
     
  18. Igor35

    Igor35 Fanatiek lid

    25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    #4978 Igor35, 8 jun 2011
    Laatst bewerkt: 8 jun 2011
    Hoi meiden,

    ook ik kom hier even binnenvallen. Temperatuur deze maand voor het eerst en het begint nu toch wel spannend te worden. We zijn al 10 maanden bezig dus het zou zo welkom zijn net als bij iedereen trouwens.

    Tot nu toe ziet het er goed uit alleen moet hij nou niet morgen nog meer gaan dalen, dan is het niet goed. Maar zit inmiddels al wel op 14 dagen dpo en de temperatuur is nog steeds hoog. Ik temp trouwens oraal.
     
  19. Goedemorgen dames.

    ben er ook weer.
    Gister was ik ziek en had ik weer een paniek aanval.
    Helaas word het door het afbouwen van de medicijnen erger dus denk dat ik gewoon weer iets ga ophogen.
    Zit nou voor paar dagen aan de diclofinac voor migraine vlug te kunnen onderdrukken.

    Trouwens temp vanmorgen 37.1
     
  20. Unox

    Unox Fanatiek lid

    28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Spannend Igor!
    Johanna; Jammer, maar de volgende ronde hopelijk beter.

    Hier ineens 36,5 :$ Denk dat mijn eitje dan toch nog komt. Maar wanneer... :D Misschien als ie dan morgen, overmorgen en de dag erna hoog is, ofzo. Dat eitje is vast bang geworden van de Bingo :D
     

Deel Deze Pagina