Hey Unox, ja zeker spannend. Als hij morgen weer omhoog gaat dan is er toch een grote kans op..... Jij aan het wachten op je ei?
hey meiden! hier alles goed hoor, morgen naar de gyn spannend! ben dan als t goed is (14dpo) ben vandaag ook jarig trouwens hihi vier t alleen wel een andere keer BB hoe was je onderzoek? denk aan je! xxx
nee.... dat doe ik niet meer.... moet trouwens zeggen dat ik niet eens meer een blik soep (unox) kan eten, zonder aan je te denken hahahahahaha..... ben benieuwd...
via direkte links bovenaan, en dan mijn berichten, zou je wel terug kunnen gaan naar je laatst geposte bericht... misschien handig..??? tja... balen...... denk je toch even... zou het?
tja.. FF komt er soms ook gewoon niet uit..... soms is dat temperaturen juist NIET handig..... hier heb ik opeens geen ei gehad... MAAR als ik morgen een temp hemp van 36.8 of hoger... zit ik opeens weer 13dpo.... Stomme FF..... heb wel na-ei-pijntjes...
het is me ook erg meegevallen. Ik voelde alleen met het opblazen even een flinke ongi gevoel in buik/rug die er nu nog beetje zeurt. Verder heb ik beetje zweverig gevoel nu ik hier thuis op bank zit... was super fijne arts, en goed uitleg en daarna beelden gezien, zag er erg leuk en goed uit. Alles weer prima!!! (waarom lukt t dan toch niet he vriendje is er beetje van overtuigd dat er iets uit samenlev. komt..."even een pilletje en t is goed" zei hij net op terug weg hihi. We gaan het zien! eitje duurt niet lang meer
BB... fijn dat het achter de rug is... en is meegevallen...!!!!! misschien is dit net het "zetje"... in de goede richting......
Oke! Ben blij voor je dt het zo meeviel! hopelijk worden jullie snel zwanger.. ga ff bankhangen, paps komt zo nog even langs! xxx
BB ben blij dat het je meegevallen is en dat alles goed is, en ja helaas is er soms geen reden te bedenken waarom het niet lukt, vrienden van ons alles bij hem en bij haar inorde. Gingen na de IUI op voor IVF en bij de ivf kwam men er pas achter dat de eicellen een te harde kern hadden waar door de zaadcellen er niet doorheen kwamen. Toen voor Icsi en nu 2 prachtige kindjes
Hey meiden, is wel weer spannend voor jullie allemaal zeg... Hier weer een rotdag qua eten en drinken achter de rug... Nog steeds eigenlijk... Krijg zeer slecht binnen. Vanavond dien ik een column in over wat de politiek met de kinderopvang van plan is en hoe ik daarover denk...
Ik heb vandaag een midstreamovulatietest van TestPoint gedaan. (bij de Etos gekocht). Deze gaf aan dat ei onderweg is. Nog niet positief, maar wel bijna. We klussen dus maar gewoon door wanneer we zin hebben. Gefeliciteerd One! Fijn dat het meeviel BB!
nu heb ik helaas al uur lang afwisselend flinke buikkrampjes, en verlies nog steeds beetje bloed/bruin door het onderzoek. Hopelijk is dat na een nachtje slapen over One: feli!! Lekker verwend? mvj: Wat naar zeg dat je zo weinig binnen kan houden, echt rot! Ricmar: Ik weet het, maar gaan we hier maar even niet vanuit
@ BB: hopelijk is het inderdaad snel over en heb je geen last meer van je onderzoek. Ja ik vind het ook niet leuk meer. Mijn schoonmoeder vind dat ik de huisartsenpost moet bellen, of morgen de huisarts, omdat ze bang is dat ik uitdroog... Ik duim enorm voor je, dat je nu volgende maand een positieve test in je handen hebt meid. Bij mij was dat wel zo .
Zou leuk zijn Maar ga dr maar niet vanuit! Ja ik vind ook wel dat er iets met je moet gebeuren hoor, dit is echt niet oke! Sterkte
Dit is zeker niet ok, maar ik heb zoiets van: hier in Zwolle in het ziekenhuis kunnen ze niets doen, heb al eens eerder bij de EHBO gezeten, toen hield ik mijn eigen speeksel niet eens binnen, en aan het einde van de rit was er nog neits uit mijn maagbandje, dus jah, kon ik alsnog naar België... Dus die "paar dagen" kom ik ook wel weer overheen... Zolang ik 's middags maar kan drinken, droog ik in iedergeval ook niet uit...
Hoi! bedankt meiden, Nou mijn nod-dag! (voel totaal niks wat op ongi wijst of zw.schap)...en t is ook gyn-dag! Ben benieuwd...moet smiddagas pas hoor tegen 3e!
Lieverd, heel veel succes vandaag! Ik denk aan je. Maar echt... er word vandaag niet veel bijzonders gedaan hoor! Spannend is het wel natuurlijk