hallo ikke ook 'gevind' en wat kletsen jullei hero zeg...kan echt niet helemaal bij houden met dat oude lijf wat is overgewicht, de een vind dit bij5 kilo de ander bij 25 dus dit geldt ook zo bij de artsen, zat meiden met erg flink overgegwicht zwager geraakt dus niet denken dat daar aan ligt want dat hoeft gewoon niet zo te zijn........ ikben middenin ongi...en voel mij bleegghhh...veel van jullei aan t klussuh en nog opw8 bank mooie FF voorbij zien komen @ricmar geen bloed geeft moed...duim duim duim
MWM- NOD 28 januari? -8e ronde-21 jaar - 1e kindje Ricmar - NOD 11 Februari -Ronde teveel - 38 jaar - 1e kindje Lily-NOD 12 febr-2e ronde-29 jaar-2e kindje BB'tje - NOD 14 februari - 14e ronde - 23 jaar - 1e kindje (temp stop) Ikke81 - NOD 23 februari - 9e ronde - 29 jaar Kim1990- NOD 25 Februari -14e ronde - 20 jaar - 1e kindje Lala89 - NOD 3 Maart - 7e ronde - 21 jaar - 1e kindje Debende - NOD 3 maart- 2e ronde na MK - 25 jaar- 3e kindje Dimmel - NOD 6 maart - in juli verder - 25 jaar - 2e kindje almika-NOD 6 mrt-3e ronde- 36 jaar, 2e kindje Smeppers: bezigbijtje Zwanger: Bas(joyce), marloes80, Jadore, Daantje, Pindaatje (05-09-2011), Adora, lolly, Maedra, Ostara
Hoi hoi..wat gaat het toch snel.. @dimmel,o ok..gewoon even je lichaam leren kennen dus? @almika, ja dat is idd niet zo fijn..:x hopelijk na de ongi weer wat meer van .. @kim,overgewicht en zwanger worden heb ik helaas geen verstand van. Maar denk dat ze er ook wel over kunnen overdrijven hoor.. Kijk echt te zwaar kan mss wel beinvloeden maar een paar kilo teveel..kom op zeg!! Ach ja ze moeten toch iets te zeuren hebben..niet dan?! De rest ben ik even kwijt..kletsen morgen verder!!! Hopend op mooie eisprongentjes..geweldige temperaturen en zwangerschapstesten !!!! Tot morgen..
*zwaait naar iedereen* net heerlijk gesport! Alleen was het TE druk dus dan is me zin ook snel weg als ik steeds moet wachten onder het sporten kwam me etren steeds omhoog whahaha, ook al minder prettigg en nu nog steeds opboerend eten BLEH! Iets te veel gedronken denk ik Ja ben benieuwd hoe me temp moren is, deze ronde nog geen 1x getempt dus geen idee hoe of wat En ik had dr niet eens moeite mee WHoehoe!! Maar wil toch wel vanaf 10dpo tempen omdat ik dan me ongi zie aankomen, overvallen worden door ongi heb ik niet zo'n zin in En deze ronde dan al vanaf 8dpo (morgen) ivm gyn, dan weet ik tenminste beetje hoe en wat mmocht hij wat vragen... Jullie horen van me
adora: Ik ben zooooooo benieuwd morgen voor je! Hoe laat moet je? Ik moet 11uur naar me werk tot 18.30 moet ik zeker heeeeel lang wachten voordat ik iets weet..... Vind het super spannend!!
@lily ja dat doe ik nu tot we alles op een rijtje hebben en we er weer voor kunnen gaan.. @bb bah als je eten opkomt als je aan het sporten bent.
Ja iejl! denk omdat ik onder het sporten te veel gedronken heb. Heb het anders nooit...... *whahahha als ik dat zeg moet ik meteen denken aan "dat doettie anders nooooiitttttt"
Hey meis, Haha.. ik had niet door dat jullie een nieuw topic gestart hadden Om 10.45 uur pas de echo Heel spannend, wij zijn ook heel benieuwd Ook ben ik benieuwd naar jou uitslagen... heb je een afspraak donderdag of krijg je die telefonisch doorgegeven? Ik hoop dat de gynaecoloog niet meer nodig zal zijn en je nu zwanger bent... ik duim voor je
Goede avond @Dimmel: Klote van je ongi maar nu weet je wel waar je aan toe bent. @Ricmar: Je temp is wel iets lager maar nog steeds mooi hoog hoor. @Lala: De kans dat je ei geweest is word steeds kleiner zo maar het klopt wel wat beter met je vorige cyclussen @Leeuwtje: Opzich wel een stabiel kaartje, verder valt er weinig te zeggen maar het schiet al aardig op bij jou @Iris: Welkom hier en gezien je ovu test zou je zeggen van wel maar is het niet zo dat als je de override weg haalt FF zelf een kruis zet op CD32?? @Bianca: Wat fijn te horen dat de dokter ook denkt dat je zwanger bent maar wel jammer dat je nog 3 weken moet wachten op een echo, hopelijk heb je dan in iedergeval duidelijkheid. Succes met wachten @Kim: Wat oplettend van je, had het niet eens in de gaten Zooo, nu weer verder in het nieuwe topic. Dat dit deel maar een hoop zwangere meiden mag opleveren @Ricmar: Hopelijk gaat deze week snel en eindigt hij positief!! @Jadore: Leuk jou ook weer eens te zien en je bent alweer 12 weken zwanger, wat gaat de tijd toch snel zeg @Marloes: Van harte gefeliciteerd met jullie toekomstige 3e mannetje @Adora: Ben benieuwd, zal aan je denken morgen Nou ik ben eindelijk bij hoor Hier nog steeds op zoek naar een ei dus verder niks spannends
richmar, nee toch??! Spotting en temp daling? Adora balen!! Nou ik probeer iig even te spieken dan vanmiddag! Kan alleen niet reageren dan lief van je wat je zegt, zou leuk zijn maar ik voel niks! Dus zal vast niet raak zijn. we moeten 13.30 bij gyn zijn... Nu begint t spannend te worden. Oh me temp was 37.00 en das die meestal rond deze tijd dus volledig normaal
He bah! Ik hoop dat je gevoel je in de steek laat, maar meestal is je gevoel goed he!? Is morgen middag pas de gyn Vanmiddag moet ik de hele dag werken!
Ohw hmmm.... ik zeg wel zo leuk dat mijn temp altijd 37.0 is Maar de afgelopen keer was hij 36.80 maar dat was volgens mij een uitzonderings rondje
Goedemorgen dames..heb helaas even geen tijd om terug te lezen..maar ga ik later op de dag doen. Hier iets verhoogd naar 36.6..gisteren mega buikpijn gehad echt ongigevoel maar dan alleen links..ook trok het door naar mijn rug. Vanmorgen licht ongigevoel en onderrugpijn..! Hoop dat het iets betekend.. Adora en BB hadden jullie vandaag of morgen niet die echo en afspraak bij het zkh? Zoja...succes!!!
Heej meid, ja klopt adora vandaag en ik morgen Spannend ook bij jou Die rugpijn, ben benieuwd of het teken voor je mag zijn, I HOPE! Ik heb ook al rug pijn sinds 2 dagen Vreemde pijn, rare plek. Maar dat had ik vorige ronde geloof ik ook al... dus zegt bij mij niks @ALL: Ik heb besloten pas zaterdag (11dpo) te tempen weer ik heb dr niet eens zin in whahahhahaa... Dus waarom zou ik het dan doen? En het zegt toch nog niks, pas 12/13 dpo zal temp zakken...
Wat spannend, 2 echo's hier Adora veel suc6 vandaag. Hoop en duim dat alles goed is meid. Hier vandaag weer getempert,ik dacht jeetje wat hoog Hij schiet nu weer wat meer de lucht in, is dat een goed teken? Dames die ongi zijn geworden,wat rot,ik wens jullie wel heel veel suc6 de volgende ronde,dat het snel raak mag zijn. Voor de zwangere dames Gefeliciteerd! Roze! wat een mooie kleur is dat toch dit is trouwens mijn kaartje nu. Snap niet dat hiuj nu ineens weer hoger word Ik hoop dat het goed is groetjes Bianca
Hallo dames. Even een vraagje tussendoor. Ben deze ronde voor het eerst aan het tempen. Zie alleen bij jullie tempkaartjes allemaal een mooi rood kruis bij de vermoedelijke eisprong. Nu denk ik ook mn eisprong te hebben gehad maar er verschijnt geen kruis. Dit doet FF toch zelf? 334f48 Ovulation Charts
IK DENK indd ook dat je hem gehad hebt ff geeft je een kruis als je temp 3 dagen na ei nog hoog is Dus morgen zul je dr een krijgen **psst: je kunt stiekem al even kijken door morgen zelfde temp als vandaag in tevullen en te zien of je dan indd al kruis krijgt**