ja dat zou echt een gelukje zijn hoe is het mogelijk nu? heb waarnscheinlijk pco over 2 weken uitslagen? geloof het gewoon nog niet! hmmmmmm
Hij is licht maar goed zichbaar hoor ! Ik weet niet of je je ei eerder hebt gehad..kan ik zo niet aflezen op je kaartje..zo ervaren ben ik niet hhihi Tja we wachten het maar af of het een innestelingsdip is of dat ongi eraan komt..maar denk toch het laatste
pindakoek ik hoop van niet meid ik duim met je mee!! en zo te zien is je nod de 22ste tog? ik ben naar m,n werk tot vanmiddag
pinda bij jou twijfel ik of je je ei niet al 2 dagen eerder hebt gehad... en mwm door je pco kan je ws niet goed zien wanneer je je ei hebt gehad. Ik zou des noods na het weekend gyn bellen of je even bloed kan laten prikken voor de waardes..
@mwm streep staat er toch echt en duidelijk ook. Zwanger?! JAAAAHHHH niet twijfelen, maar genieten jij!!!!
@all hier vanmiddag naar de gyn. hopelijk krijgen we te horen wat er mis is gegaan en kunnen ze me evt met wat vraagjes helpen.
NEE, ik denk dat je ongi gaat worden... lf van 10 dan misschien Of je ei 2 dagen eerder en dan lf van 12?..... Maar zolang dr geen bloed is
MWM, geen twijfel mogelijk! Hartstikke zwanger! Pindakoek, hmm dat ziet er niet goed uit nee, maar als je ei echt is geweest zoals FF zegt en je hebt en lf van 14 kan het nog een innesteling zijn.. Lala, En al getest? En ging het rijden goed? Debende, hopelijk kan de gyn je iets meer duidelijkheid geven. Ga aan je denken. BB,how are you feeling today?? Sansky, Welkom! Lily *zwaait naar* ricmar All, hier temp met 0.3 gestegen.
wat ben je toch ook een schatje Ja het gaat prima met mij... maak me alleen beetje zorgen ik denk niet dat dit griep geweest is,was er voor al beetje en kwam gelijk met ongi opzetten. Misselijk als ik alleen al aan eten denk. Licht hoofdpijn, nog steeds zelfde pijn in bm als dat ik voor me ongi had.. en MOE MOE MOE! griep is het niet. Maar zou het pfeiffer kunnen zijn? Al word je daar niet misselijk van toch? en jij?
lily gek! dat is een innestelings dip zal het niet?? en dan heb je indd je ei op dag 22 gehad... zit je nu op 10dpo! Whahaaaaaaaaaaaaaaaaa I HOPE SO!
BB, ja moeilijke vraag!! Pfeiffer..dan ben je ook onwijs moe, maar niet ziek of bmpijn volgens mij?! Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even naar de dokter gaan meid. Hier temp gestegen met 0.3..snap er niets meer van..het is afwachten geblazen..