Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    Ja idd.
    maar wat ik de eerste keer verloren was, leken 2 vruchtzakjes aan elkaar te zijn net als een 8. maar bijna een week later begon ik onmens te bloeden en moest ik alsnog gecurreteerd worden. en wat ze daar weggehaald hebben, hebben ze onderzocht.

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    oke jeetje meis veel sterkte hoor!
    is niet niks zeg..

@ all
    jaa rijles ging goed hoor! eerst moest me brother die is ook weer begonnen en toen ik dus lekker saampies..
    volgende week vrijdag weer..:)
    vriendje moet dinsdag weer..:D

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Leuk hoor allemaal zo aan de rijlessen:D
    Kun je er lekker samen over kletsen en na de grote dag toeleven!!:D

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hihi ja idd !
    me brother was al eerder begonnen met rijlessen maar moest eerst theorie halen , dus hoeft nog maar een paar lesjes en dan afrijden.. ik en vriendje moeten ook nog theorie halen maar zijn nog maar net begonnen zeg maar :)
    alleen t boek heeft vriendje al uit , dies nu met cd bezig.. ik ben bij H.27 dus nog 2 hoofstukjes en dan cd leren en dan aanvragen :p

Enne, had nog niet gereageerd op jou BB
    fijn dat t zo positief was weer bij die medicijnenman haha zo noem ik hem maar vind dat andere woord best moeilijk om te schrijven hihi blond he,
    nja ga heel hard duimen voor je en hoop dat dat helpt
    kuskus

ben ff eten!

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    zo noem ik hem ook omdat hij 3verschillende dingen doet... wel zo makkelijk:p

Ik zit nu vol energie. Maar hij had wel gelijk dat ik dat 1ste uurtje echt even moest zitten JEZUS! ik dacht dat ik zonder het te merken in slaap zou vallen zo raar en moe en loom voelde ik me ineens!
    NU is het weg en heb ik in een uurtje tijd: de badkamer, wc's en woonkamer schoongemaakt:D hahahaha

smakelijk lieverdje dat je bent!

6. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0

Zo dat is niet niks..! Dus eigenlijk een tweeling? Gaan ze nu dan ook kijken waar de miskramen vandaan komen? Of ligt dat aan de verklevingen? Niet fijn om onder controle te staan , maar wel fijn dat ze er iets mee gaan doen toch?

*wijzig* zie nu je reactie naar Lala..dus toch een tweeling..of misschien wel drieling? Waarom waren het nou geen plakbeebs..:(

KNUF!!!

7. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    haha..wil het zwanger worden daar niet beter van worden...heeft het toch zijn dienst al bewezen..:D:D

@lala, hoe ist meid? Ben benieuwd wanneer je weer van plan bent te gaan testen??;)

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hey lily ik weet t niet wil me temp nog even aankijken dit weekend misschien wel zondag of maandag :) vind het best wel eng eigenlijk :p

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    en jij

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hallo

ik zwaai even ben erg druk
    vriend en vrijwilliger bij ons ligt in ziekenhuis(hartklachten) en moest daardoor vrije dag in leveren vandaag dus moet zo even andere dingen doen die ik vandaag overdag had kunnen doen.

Net ovutest gedaan deze is nagenoeg wit...
    Ei lijkt nog ver weg.
    Maar donor staat stand by en leeft mee

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Fijn dat hij zo meeleeft, en een fijn idee lijkt mij dat hij klaar staat:D

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    BB zie dat je al 3,5 kilo kwijt bent knap hoor!! ik doe het je niet na al zou ik graag willen

heb je tips??

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

2.5 kilo in 3 weken is door het streepj je slank van de magriet...

en 1kilo is nu door 2 dagen ziek zijn hahhaa....:)

ik ga voorlopig nog door ermee, werkt echt fijn. Geen honger en val niks te snel maar toch ong. kilo per week af.

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    oke kan je dat downloaden? of moet je dat kopen
    mannetje heeft eten klaar dus ik ga nu even eten en dan lees ik het straks wel

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ik heb t eerst via internet gedaan was 25,- ofzo voor 30dgn of iets? weet t ff niet meer... en nu8 heb ik dat dagboekje besteld waar alles + taballen in staat en doe ik die... en als het op is wil ik het kopieeren.

smakelijk!

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hey meiden zit net ff naar me eigen kaartje te loeren , beetje te bedenken hoe en wat..cd16 zou ook kunnen als ik die dag niet vergeten was te tempen ..pff :p als die laag was b.v 36.5 ofzo dan krijg ik daar een kruis.. en dan zou t wel een beetje kloppen me temp enzo.. teminste t ziet er dan beter uit heb ik t idee..?
    en cd13 heb ik 2x getempd 36.8 eerder en nog ff blijven liggen tot normale tijd en toen was die 36.9 dus die ingevuld..
    Help wat denken jullie..

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    lala ik kan niks halen uit je kaartje vind het nog geen duidelijk ei, temp is niet echt veel hoger dan voor je ei..sorry

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    oke ja maar als hij cd16 is geweest en ik die cd13 op 36.8 zet dan is basale temp 36.76
    en nu 36.8 dus het kruis komt lager..dan..?
    nja ik weet t zelf ook niet :cool:

19. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede avond

Was ff druk maar nu ff bij lezen

@Lala: Ik kan niet echt wat zien maar hopelijk heb je snel een knal test :D
    Je temp is iig nog wel mooi hoog

@Lara: Jou temp gaat nog steeds mooi. We gaan gelijk op met onze DPO, ben benieuwd. Wanneer ga jij testen?
    Er is vaker geen dip dan wel en meiden die wel een dip hebben worden ook wel ongi dus het betekend lang niet altijd wat

@Debende: Eindelijk is het blokjes raadsel opgelost, thanks :D
    Hopelijk krijgen jullie alle antwoorden. Wat klote als het idd om verklevingen gaan, ik hoop dat het allemaal mee zal vallen.

@Maayke: Ik zie spotting op je kaartje staan, hopelijk zet dat niet door meis.

@Lilly: Ik zie dat je temp weer omhoog is gegaan en je wederom nega hebt getest, vage shit :(
    Ik voel mij verder goed hoor alleen boobs doen iets meer pijn dan "normaal" tijdens mijn LF.. Ik hoop dat het snel volgende week is.
    Die test is gewoon posi hoor, zo'n test had ik ook op ovu dag.
    FF heeft trouwens niet altijd gelijk hoor. Ik heb wel eens een kaartje gezien waar echt geen ei op te ondekken valt en diegene wat toch echt zwanger of iemand had een late ei terwijl zij toch echt al zwanger was. Het blijft een tool he, geen exacte wetenschap ;)

@BB: Al 3,5 kg afgevallen, chapeau meis. Wat voor dieet doe je??
    Hier word er niet gevaren over de rooien zee, vinden wij beiden niks.
    Snap dat het een bijzondere ervaring was dat prikken, hopelijk helpt het.

@Pindakoek: Dat ziet er idd uit als game over, klote hoor

@MWM: Net een hele tekst getikt op jou vorige berichtjes en lees ik nu dat je echt zwanger bent. Van harte meis!!

@All: Er word echt veel gekletst, het is bijna niet bij te houden ;)

@Sansky: Welkom hier

@Bianca: He he, mocht ff duren maar dan heb je ook wat. Van harte meis!!

@Missas: Jij ook welkom hier en ik denk ook echt dat jij je ei hebt gehad op dag 21, je temp gaat nu mooi de lucht in :D

@Ricmar: Hopelijk vind je snel je ei en "schieten" jullie raak. Wel lief dat jullie donor mee leeft en standby staat.

Jezus, ik ben er doorheen, pffff was ff lezen :p

Hier alles verder goed, zitten op 6DPO en counting. Word al een beetje zenuwachtig

20. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Ik ga jullie weer ff verlaten, even tijd voor mannetje maken. Tot morgen meiden

Fijne avond en sweet dreams

Deel Deze Pagina