Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige

Heey lala,

En helpen die goed? Hebben die ook invloed op je cyclus net als etos je laat geloven?? Ik hoor veel verschillende verhalen over etos en of het echt helpt.. tja dat zal je nooit helemaal zeker weten..

2. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige
    Dankje wel ikke! Tja we gaan het mee maken, volgens de ervaren tempers hierzo heb ik mijn ei idd op dag 21 gehad even aan kijken wat mijn temp straks doet... vandaag en gister wel veel krampen gehad ongesteldheids krampen leken het wel en vanaf mijn ei sprong al pijnlijke borsten maar dat heb ik volgens mij meestal (weet nu dat het vanaf mijn ei is)

Ik ga lekker slapen!
    Trusten meiden!

3. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @All: game over hier, flink ongi geworden :(

4. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    meiden kom even wat zeggen....

door externe factoren in crisis belandt op allerlei gebeid dusz babyboom gaat voor nu niet door:x:(....heb 2dagen lang gejankt...maar goed moet er weer zijn voor mijzelf en kleine bengel.

jullie good luck en toitoi...lees zeker mee maar zal niet veel langswaaien

5. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Mag ik me ook melden in dit topic? Ben sinds twee maanden ook bezig mijn temp bij te houden.

Almika wat vervelend zeg dat je nu even moet stoppen. Heel veel sterkte. Ik snap dat dat hard aan komt. Ik vind je wel verstandig hoor.

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Pindakoek, lieverd wat balen! Maar we zagen het al aankomen:(
    succes in de volgende ronde!

Almika, lieverdje! Oh wat ongelovelijk K*&^^^$$T voor je. Zoiets te moeten beslissen als je wens zo groot is, is heel moeilijk! Maar ik denk dat je om zo een reden wel de juiste beslissing neemt. Hoop&duim dat jullie snel een andere situatie aan komt waaien en jullie je wens weer door mogen zetten. Voor nu een hele dikke knuffel en sterkte!

DeeDee, welkom hier! Gezellig dat je mee komt kletsen.
    Spannend zo de 1ste keren dat je tempt hè? En zoveel dingen die je nog niet goed weet... Wij beantwoorden graag je vragen:D

@ALL: Nou hier weinig bijzonders te melden, alles gaat goed. Ben weer KIPLEKKER haha..:D De medicijnman had gister ook geprikt op misselijkheid dus dat is ook mooi weg! WHoehoe...:)
    Vandaag het fototoestel te leen, eens kijken of er nog iets van komt!

7. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Nou me temp is weer iets omhoog 37.1 vandaag. :D:D!
    Mooi BB!! dus fotos aan t maken nu :p hhiihihi

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ik heb t toch gedaan dag 13 op 36.8 (leesvorigeberichtjevoorinfo)

nu krijg ik t kruis op dag 16 ziet er zo beter uit vind ik

9. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige
    @ Pindakoek... helaas ja ik zie het maar ja nieuwe ronden nieuwe kansen! :)

@ almika. Jeetje meid wat naar als je door omstandig heden je wens niet kan door zetten. Ik weet dat een kinder wens zo groot kan zijn en als het dan niet kan dat je daar dan ongelovelijk verdrietig en boos over bent. En ik denk dat alle meiden je stap al is die nog zo moeilijk zullen respecteren. IK duim voor jou dat je als nog ooit je wens in vervulling kan laten gaan.!

@DeeDee Ik temp deze maand voor de eerste keer. Erg leuk maar ook verwarrend gelukkig hebben de meiden hier mij bij de 1e vragen zeer goed kunnen helpen.

@ BB helpt het ook tegen de misselijkheid? Dat is pas een uitvinding als je zwanger bent en last hebt van misselijkheid! We zouden allemaal naar die medicijnman moeten gaan!:) Klinkt als of jij er zeer veel baat bij hebt... Misschien moet ik er ook maar eens over denken... helpt ook bij afvallen toch?

@iedereen vandaag een temp van 37.2 lekker hoog dus als je kijkt naar mijn temp voor de ei:)(zie kaartje)

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hey almika, wat jammer , maar hopen je snel terug te zien hoor :)
    missas Ja ik denk wel dat die pillen helpen ben er deze ronde mee begonnen en als t goed is EERDER me ei!!:D:D dus ik ben er wel tevreden over ook al weet ik natuurlijk niet of t echt door die pillen komt .. :)

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    en je temp ziet er mooi uit hoor missas, de mijne was vandaag ook hoger!:p

12. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige

hahah nou ja het feit dat je ei eerder is geweest dan normaal is natuurlijk wel heel erg mooi. Als dat volgende maand ook zo is dan weet je het zeker. ik ga eens kijken wat etos doet ik hou je op de hoogte.. En werkt het niet dan die pilletjes van jou maar eens proberen;)

13. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    @almika Jeetje meisie, gaat je niet in de koude kleren zitten. Ik wens je veel sterkte toe voor de aankomende tijd en ik hoop je toch snel weer terug te zien bij ons!!!

@Missas welkom hier!!

@all mannetje hier begrijpt weinig van het verkleving gebeuren. beetje onbergrip hier. zit er zelf behoorlijk mee in mijn maag, al weten we niet eens zeker of het zo is. Weet iemand hier of ze daar wat aan kunnen doen of heeft iemand hier ervaringen mee?

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Lieve debende, nee ik hoor er wel eens iets over. Maar ik weet eerlijk gezegd niet echt wat het precies inhoud en hoe het aangepakt word enzo...:) Weet wel dat het vervelend voor je is:(

Lala, ik ben benieuwd over jou kaarrtje durf ik erg weinig te zeggen:)
    We moeten het afwachten! mijn duimen draaien overuren dat wel:p

Missas, mooie hoge temp... hoop dat hij op je NOD nog zo hoog mag zijn:D Hij heeft me geprikt ook op misselijkheid (punt in me pols?) maar had hij eerder ook al eens gedaan, ik ben heel snel misselijk, helaas! Ook toen werkte het. En hij wil me indd ook helpen als ik misselijk ben door zwangerschap (ooit!) want dat verwacht iedereen bij mij heel erg gezien mijn hoge misselijkheidsfactor hahaha;)
    Ik zou met accupunctuur wel wachten tot ronde 8 ofzo hoor! Niet te vroeg mee beginnen laat de natuur eerst maar z'n gang gaan...

het komt goed, echt!:D

15. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige

Dankje wel

ik vond dit op internet

Verklevingen kunnen alleen worden losgemaakt met een operatie. Helaas ontstaan er door een operatie vaak nieuwe verklevingen. Bovendien kunnen er organen beschadigen bij een operatie. Daarom opereren artsen verklevingen alleen als het echt nodig is. Dat is bijvoorbeeld zo bij ernstige verklevingen die de darm helemaal afsluiten. Dan is het leven van de persoon in gevaar.
    Ook vrouwen die zwanger willen worden krijgen wel een operatie.

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    dankje lieve bbtje!!:D
    Ja hij ziet er zo wel beter uit t kaartje in verhouding met de temps enzo dus laat hem nu gwn lekker zo,:p de tijd zal t leren hihi afwachten he bah ... zal zo me tuin is gaan vegen ligt vol bladeren en takken , me buurman heeft 2 bomen ,,** heel leuk AHUM!! ** Maar gaan vragen of ze wegmogen, elke keer dat geveeg en gedoe in de zomer met t zwembad, tegels worden groen enzovoort... later op de dag weinig zon in de tuin enzo,, ;)

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

mijn HA heeft een gruwelijke hekel aan mensen die het opzoeken op internet omdat op internet vaak alleen de "erge" verhalen gfemeld worden. De posi verhalen worden er nooit neer gezet...

dus ik vind google wat betreft "ziekte" NOT DONE!:)

18. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige
    @ bb

Ik bedoel voor het afvallen dat doen ze toch ook? Nee voor het zwanger worden zou ik het nog niet doen zo actief zijn we er niet mee bezig.. Dan wil ik eerst proberen er echt moeite voor te doen. En als dat niet lukt tja dan kijken we wel weer veder maar zo ver zijn wij nog lang niet:)
    Maar temp idd lekker hoog... We houden hem vast;) En zo niet nieuwe ronde nieuwe kansen:) (ik heb nog genoeg hoop en moed;))

19. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige

Ik heb daar bij niet verteld dat ik verpleegkundige ben en dit idd veel voorkomt de operatie... Ligt er natuurlijk aan hoe groot die verkleving is en ect. Maar je kan maar beter uit gaan van het ergste toch dan kan het altijd mee vallen...
    Ik wil niet mensen onnodig ongerust gaan maken dat is zeker niet mijn bedoeling. Maar dit is wel wat veel voorkomt ook op mijn afdeling (gynocologie). En heb het opgezocht om het een duidelijk overzichtelijk verrhaaltje te krijgen:) Ik kan nogal van de hak op de tak springen;)

Zal het niet meer doen BB:p

20. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja via google vind je soms de afschuwelijkste verhalen..
    Zoek zelf ook wel es via google natuurlijk maar daar word je dan meestal niet echt vrolijk van..

Nou meiden ben ff aan de poets hier lekker muziekie erbij aan, de tuin is al aangeveegd hihi :p
    weet niet wat ik heb maar ben vandaag heel actief ;):p

Deel Deze Pagina