Uhmz, ja mijn collega'tje gaat dat binnenkort doen. Maar er zijn maar weinig goede accupuncturisten die dat in NL echt goed werkend kunnen (wat zij me vertelde dan he) Dus dat weet ik niet zo goed
Haha het maakt mij niks uit... maar vind het op i-net altijd zo nega en "eng overkomen" en het hoeft allemaal niet zo erg/eng te zijn
Goede middag @Pindakoek: Klote van je ongi meis! Hopelijk is het de volgende ronde eindelijk eens raak! @Almika: Jeetje wat onwijs kut dat jullie de kinderwens in de ijkast moeten zetten, rot crisis toch!! Ik hoop dat jullie snel uit de problemen zijn en dat jullie snel weer voor een kleintje kunnen gaan en we zien je heeeel graag nog eens terug. Dikke knuffen vanaf deze kant en sterkte met alles!! @DDB: Jij ook hier, kom je nu echt overal tegen @BB: TOp dat je weer beter bent, op naar een mooi eitje @Lala: Spannend @Missas: Mooie temp hoor, hopelijk houden wij hem samen mooi hoog tot ergens in oktober/november @debende: Hoezo onbegrip?? Snapt je mannetje niet wat een verkleving is of denkt hij aan iets anders of zo??
Dames..dit was echt teveel om te onthouden dus ga gewoon even iedereen quoten(dus alvast sorry voor de megaveel berichtjes die ik nu stuur.....Ikke hoe doe jij dat toch altijd...schrijf jij het op ofzo?? Hier temp iets gezakt..
Idd ik die het ook altijd met hartklopppingen(vooral het tempen op een bellangrijke dag..) Ik ga denk ik maandag testen als ik dan niet ongi ben. Hopelijk mogen we saampjes op roze.. Alvast op je latere berichtjes terug te komen..je ei zou ook op dag 19 kunnen zijn geweest?
Fijn dat je zelf ook een lekker gevoel bij je donor hebt meis, helemaal top als daar dan een kindje uit zou komen. ga enorm hard mijn duimen draaien voor je!! En nogmaals...*blaas* voor een eitje!
We gaan zeker mooi gelijk! Hopen dat het zo blijft Vandaag allebij 37.2... misschien hebben we morgen ook wel de zelfde temp Gezellig
Lily: ik open vaak een 2e webpagina in een nieuwe browser als ik echt veel bij moet lezen dan he.... dan gebruik ik de een om te lezen en de ander om te reageren
Rechtermuisknop op nieuwe reactie en dan openen in nieuw tabblad en daar alles tikken. Als ik klaar ben op oke en dan heb je een mooi verhaaltje
He meis..misschien zijn die gevoelige boobs wel een goed teken! Ja hier idd nogsteeds nega..daarom denk ik ook dat die testen niet posi waren(heb ze daarom ook van mijn kaartje afgehaald), want anders had ik allang positief moeten testen. Bij mijn eerste teste ik ook op 10 dpo posi. Nu alleen maar hopen dat het dan echt dag 22 is niet dag 25...want rond die tijd hebben we niet geklust . Welke dag denk jij? Ik heb nu zelf mijn kruis maar op dag 22 gezet. Pff 6dpo..en wat is je lf? Spannend is dat altijd he?!
@ikke hij praat er een soort van overheen. niet inziet wat voor gevolgen het zou kunnen hebben. alsof het lijkt dat hem niet echt interresseert. terwijl ik het me best wel persoonlijk aantrek (waarschijnlijk omdat het om mijn lichaam gaat) @BB ik vind het juist wel prettig om info op te kunnen zoeken. want kom er zojuist achter dat ik meerdere klachten heb die er ook bij horen, waarvan ik dacht dat dat er niets mee te maken zou hebben en ik dus ook niet gemeld heb bij gyn gisteren! @all net ovutest gedaan en bijna posi, dus mood-knop om gaan zetten en aan de klus komende dagen
@Debende: Klote dat hij nu nog niet de mogelijke gevolgen wil inzien, mannen zijn af en toe echt stijfkoppen. Hopelijk lukt het om de knop om te zetten en wat goed dat je eitje er weer aankomt.
Ach nee..dat is zwaar *** zeg!! Je zult het met een goede reden doen en hoop dat jullie snel weer kunnen beginnen en dan snel zwanger mogen zijn!
Super dat je je weer fit voelt meid! Ik ben benieuwd wat voor mooie foto's je gaat maken... En wat knap dat je 3.5 kilo kwijt bent!!
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt? Is hij er boos over? Je kunt er toch niets aan doen? Of snapt hij het niet? Ik heb er geen ervaringen mee meis, anders had ik je graag die info gegeven. Succes