ja daarom normaal beginnen die testen bij mij echt te kleuren maar nu echt nog niks en lage baarmoeder stand.. wel steken in de liezen maar ei lijkt ver weg te zijn
Ricmar, ik dacht dat het laag en soft was, omdat hij dan open staat voor de zaadcelletjes te ontvangen..? Of zeg ik nu iets heel raars?
nee sorry ook even gegoogled en idd hoog en zacht..dus laag en zacht..tjaa, mss aankomend,dus wel al wat zachter maar moet nog omhoog? Op welke dag zit je nu..? wacht maar ik kijk wel even in je kaartje.. Dag 10..nou dat is toch ook nog best vroeg of niet? Of ben je altijd heel constant? Hoop dat je eitje zich snel meld meid..
ik heb meestal al een verkleuring op dag 8 en dan worden de ovu testen steeds donkerder. en dan op dag 11 max op 12 een knaltest, dus snap het niet en ik kan baarmoeder nooit voelen zo voor ei moet ook altijd hoog insemineren Maar heb geen mood gevoel en temp is zo raar stabiel vergeleken met andere kaartjes
Hi meiden. Even een druk dag je gehad vandaag met zo'n 300 km op de teller dus ik ben blij dat ik even zit. Daarbij ben ik vandaag helaas helaas helaas ook ongesteld geworden! Mijn temp daalde gisteren al en vanmorgen was die 0.5 lager. Ik wist dus al hoe laat het was. Dus toen naar het toilet en daar was de bevestiging!!! Helaas! Wij gaan dus ronde 7 in!! Hopelijk met een beter resultaat!! (sorry voor dit ego bericht)
@Ricmar: Je hebt idd een mooie stabiele temp, misschien is het een goed teken @Maayke: Klote van je ongi zeg, hopelijk brengt ronde 6 meer geluk
Heej lieverds, was ik weer! Na een lange saaie verjaardag... met eten! Vette chinees dus ben weer aangekomen ondanks dat ik amper iets gegeten heb want hou er niet zo van! lala, ja vind je hem echt mooi? mijn hondje doet haar hoofd elke keer schuin bij het horen van de piep van camera hahahaha... erg grappig. Ik heb m wel ietsjes bewerkt (ik vind dat zo grappig om te doen) maar dat had je vast al gezien. Morgen ochtend gaan we naar het bos toe! ben benieuwd of er nog iets leuks uitkomt! Ricmar, hmm over stand bm enzo weet ik niks. Ik heb mijn ei altijd tussen dag 12-16 wisselt soms. Kan het bij jou ook niet ietsje later zijn nu? Wel heel vreemd dat hij zo wit blijft.... volgens mij hoort hij trouwens laag te zitten, is me verteld omdat ik paar keer echt MET lh piek samen seks had en toen deed het stoten zeer.... en toen vertelde ze mij dat het komt omdat bm dan laag zit maar zeker weten doe ik het niet Zul je net zien dat hij nu raar gaat doen je eitje maayke, wat balen lieverd! succes komende ronde! @ALL: ik heb zelf mega last van me darmen(winderig in buik) en heb 2 flinke steken/krampen gehad ongerveer op plek van eierstokken... dus ik denk dat het door iets van accupcuntruur komt... zeker weten doe ik het natuurlijk niet. Maar ga er vanuit. Ik moet hem maandag ochtend toch bellen!
@ricmar, ja zie aan je onderschrift ook dat je echt wel heel regelmatig bent..gebruik je misschien etospillen of zoiets wat je voorheen nooit deed...of iets anders in die trant? weet het ook niet..is wel raar. @maayke, balen meid...enne als je ongi word mag je erg ego zijn hier hoor!! Hopelijk word ronde 7 jullie ronde.
Nee ik gebruik niks, dus ik vind het zo raar en bm zat met inseminaties iedere keer heel hoog, maar ik voel ook verder niks rond ei, slijm is ook niet waterig of ei wit het is echt creme achtig dat wat dikkere zeg maar wat ik normaal vaak net na ei heb
WHOEHOEHOEHOE!! meidennnnnnnn we hebben zojuist mijn (nou ja ons) nieuwe camera besteld...... dinsdag is hij hoop ik binnen... ik stuiter even lekker door de kamer hihihi......... (nou ja eerst de betaling nog zien te doen want op een of andere manier ligt NET NU de rabobank site eruit..) en tot die tijd mag ik die van schoonzus nog even lenen Morgen gaan we naar het bos toe.... heb dr nu al zin in! wij gaan naar bedje toe, vriendje tv kijken en ik ga tijdschrift lezen... ben erg moe en heb een giga rommelige buik OOh trouwens: ik ben toch weer amper ongi, snap dr niks van hahaha! We zullen het morgen wel weer zien slaap lekker lieverds!
Slaap lekker bb! Wij gaan ook zo vandaag geen last van krampen gehad... afgelopen donderdag wel heel erg.. blijft raar je eigen lichaam! Maar geen ballon gelukkig haha
Goedemorgen Temp is hier laag positie baarmeoder hoog en rekbaar slijm, heb mijn plastabletje even nog niet genomen, zodat ik eind van de ochtend weer kan testen, maar het kan niet anders of ei moet er nog zitten en testen moeten gaan kleuren...
Ben benieuwd wat de test zegt, lopen we weer zowat gelijk! Hier mood heel goed om kunnen zetten, door er met mannetje verder over te praten! Hij is meer van het type eerst zien dan geloven. Is soms wat lastig voor mij