Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Misschien wat meer HCG aanmaak?? Of zeg ik nu iets heel doms;):)

2. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ricmar, nee he meid!! Dikke knuffel!!

Lily,nog meer omhoog met je temp :D

BB,bij mij zakt me temp ook pas op 12 DPO,ik temp deze ronde ook niet hoor:p

En dan ben ik benieuwd aan het einde hoe me temp is maar dat moet ik eigenlijk niet doen hihi.

Bianca,WOW! dat is zeker wel een goed teken hoor!!

Maayke,als je temp morgen hoog is dan geeft FF een kruis aan op dag 12.

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Vind je ook dat het niet tempen zoveel rust geeft? En je er veeeel minder mee bezig laat zijn? Hret verbaast me echt, ik had zoiets van wat maakt dat ene minuutje 's ochtends nou uit... maar dat maakt het wle echt (bij mij dan!) Nu wil ik indd wel eind tempen omdat ik dan ongi zie aankomen altijd dag 12/13 afgelopen keer dag 14/15 dus wel zo fijn als ik het weet...:p
    En omdat je niet weet hoe het ervoor verlopen is, kun je dr toch niet gek van worden hahaha... wel handig!:cool:

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hoi meiden , BB Dus toch wel ff spieken naar je temp hihi
    Lily Spannend meid!
    hier is me temp ook weer omhoog gegaan 36.9 :D
    xx

5. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    @bezigbijtje & @kim1990

Bedankt voor jullie reacties. Dus 3 dagen een hogere temp. Ok
    Ik ga zo idd even proberen om voor morgen een hogere temp in te vullen. Kijken of die een kruis geeft. ;)

6. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @ricmar..NEEEE!! Omhoog met die temp en weg spotting!!

@BB,ben erg benieuwd wat je temp gaat doen meid! Hoop errrrrrgggg hoog!!;) Succes morgen bij de gyn.

@ikke..niet fijn als je je ei kwijt bent he..:( of weet je wel wanneer hij ongeveer komt normaal?

@lala..wel een de klus blijven he..je weet maar nooit!;)

@kim en bb zijn jullie dan niet mega nieuwsgierig na je temperatuur...wel ogf geen dip bv?!

@adora...zoooo benieuwd!:D

Ok nu ga ik even gauw teug kijken of ik niemand vergeten ben..:D

7. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @maaike..ik ga ook voor ei op dag 12 als je temp hoger is morgen. heb je al stiekem gekeken wat hij doet als je morgen een hoge temp hebt?

@Bianca, hoe hoger hoe beter..toch?:D

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja doe ik , :D:D
    hoe gaat t verder met jou

9. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Hier goed hoor..blijf licht ongigevoel houden en constant een beurse weeiige pijn links(ook in rug op dezelfde plaats..). Ik heb nu zoiets hoe meer pijn hoe beter toch...:D:D:D Hoop dat het wat betekend..zal wel iet want ja zeg nu eerlijk..we voelen altijd iets toch??;)

Ik hoop voor jouw dat je ei geweest is meid, maar wees er niet zeker van voordat je een rood kruis hebt!!;)

Jij trouwens klachten?

10. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    @lily26 Ik heb de temp van vandaag 36.7 weer ingevuld en toen kwam er een kruis!! Wel een late eisprong maar hij is er tenminste geweest! Ben ik al erg blij mee! Bedankt voor je hulp!

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hey Ja sinds gister zo'n raar gevoel in me buik en geborrel en steekjes steeds, savonds werd het alleen maar erger leek het wel,, nu nog wel constant een raar gevoel, en een opgezette buik..me broeken zitten knalstrak..! & heb savonds minder zin in me warm eten...en zit dan al te gapen & dan tegen half 9 heb ik trek in lekkere dingen ..?
    nja ik weet niet echt wat ik ervan moet denken..
    we zullen het vanzelf zien , ga mezelf nie gek maken nu hihi

hoop ook dat ei is geweest want waar dit anders vandaan komt ik weet t niet .. gistermiddagvroeg had ik ook diarree 1x ?! * sorry *

12. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Echo gehad:
    Het 2e kindje gaat verdwijnen volgens de echoscopiste, wij hebben geen kloppend hartje gezien (kindje zat half in de wand en was niet goed te meten) over 2 weken weer een nieuwe echo..
    Vorige week zeiden ze nog dat er maar 1 dooierzakje was waar beiden voeding uit kregen.. nu is er toch een 2e te zien bij het kindje met het kloppende hartje, die kleine beweegt zelfs al!
    Er is geen tussenschot te zien, wat betekend dat de kindjes de vrijheid hebben om overal rond te zweven (daardoor zit de andere nu in de wand)..
    Over 2 weken weer een echo en meer duidelijkheid ;)

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ohh meid jammer dat het andere kindje gaat verdwijnen , sterkte .. :(
    Of is er nog wel een minikansje dat t hartje toch nog gaat kloppen ?

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    :$ net ineens een vlaag misselijk.. moest ff gaan zitten d8 ga zo overgeven .. maar nee toen zakte t weer een beetje weg..

15. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Om te beginnen: welkom hier ene.....
    Late eisprong :(
    Een ei heeft minimaal 10 dagen nodig om te rijpen dus ik denk dat jij een beetje in het warretje bent meis.
    Ik heb een redelijke late ei sprong en er zijn meiden waarbij die nog veel later komt dus wees blij met 12 dagen want dat is echt niet lang hoor ;)
    Niet kwaad bedoeld of zo maar ik dacht van ik vertel het je maar ff!

@Lala: Hopelijk betekend die misselijkheid iets :D

@BB: Beter dat je nu de rust hebt gevonden en ik geloof het direct maar ik ben er nog niet aan toe om het tempen los te laten, dat is nog mijn enigste echte hou vast in mijn cyclus want een posi ovu test heb ik al heeel lang niet meer gehad.

@Lily: Mijn ei komt tot nu toe tussen de 20 en de 29 dagen dus er zit nogal verschil in. Ik zit nu op CD20 dus ik hoop dat die snel komt.

@Adora: Vind het rot dat het 2e kindje aan het verdwijnen is maar dan was het iig niet goed en krijgt het 1e kindje nu meer kans (denk ik maar) Stiekem hoop ik dat het hartje alsnog gaat kloppen, ben benieuwd.

Hier dus nog steeds geen ei, we gaan verder met zoeken.

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    adora wat jammer van het 2 de kindje, maar met 1 ben je vast net zo blij als je zwangerschap nu verder in alle rust en gezondheid verloopt

ego hier geen rood, vanmorgen wat bruin dus tampon in ivm werk en daar zat niks op dus alleen verbandje in maar nog niks wel steekjes en krampen en dat met temp voelt niet goed, geloof niet in wonderen

17. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    @Ikke81 Dat weet ik maar aangezien mijn cyclussen de laatste 3 rondes 23 dagen zijn geweest(en ik met ovutesten) heb gewerkt weet ik dat die dus meestal echt op dag 9 à 10 is. Maar ik zal het anders formuleren: Een latere eisprong!

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    h-a-l-l-o kletstantes:D

eens even kijken wat ik allemaal ga reageren...:

Lala: Jaaa! Hahaha maar roep ik al vanaf begin he;) Dat ik einde van
    cyclus wel wil bijhouden wanneer ongi komt, maar omdat je dan verloop niet weet heb je er geen stress ofzo van:D

Spannend dat je je even niet lekker voelde, al krijg mijn lijf mij daar niet meer warm of koud door, en merk ik dat ik daardoor bij andere ook niet meteen staa te juichen:) Sorry daarvoor meiden!! Eerst posi test daaarna hoor je mij pas zeggen dat het er indd van kwam voortaan;)
    (hoop dat ik dit gevoel indd ook vol ga houden, wel zo fijn:cool:)

Maayke: EN? krijg je dan een kruis?
    Oh hahaha lees verder en zie dat je een kruis kreeg... maar je zegt late eispring??:$ Dag 12?? nou dat is juist mega vroeg hoor?! Ik heb m dag 14 nu meestal maar weet dat er heeel veel meiden daar al jalours op zijn..... Ik lees weer verder en zie je reactie erop: Nou korter als 10 moet hij niet zijn, nou ja beter van niet! En cyclus van 23 dagen is ook wel erg kort toch?:) Ik zou maar blij zijn dat hij wat "verlaat" is!:p

Lily: Nee ik ben daar echt niet nieuwschierig naar, want na 8 rondes (zoiets) tempen weet ik dat je temp na je ei tot aan je NOD(nou ja bij mij tot 1 dag voor nod dan, omdat temp dan zakt:p) niks, maar dan ook echt NIKS zegt:D Dus daardoor ben ik ook gestopt, alleen vanaf nu dan even ivm het aan zien komen van me ongi....

Wat jij zegt hoe meer pijn hoe beter, helaas zegt het niks! Man ik heb zat pijntjes gehad maar nog geen resusltaat hoor;);)

Adora: Jeetje nu weet je eink nog niet veel, of ben je er zelf nu wel zeker van dat het 2e kleintje niet meer leeft? Wat fijn om al beweging te zien!!!:D

Ikke: Oh dan moet je het ook zekr niet doen! Ik wilde vorige ronde ook al stoppen maar ging niet, nu was ik er blijkbaar wel aan toe... want nu heb ik er niet eens een momentje aangetwijfeld! En indd als je geen posi test hebt, is het vervelend! Ik heb dat wel.... dus is ook anders...
    Ik wil het wel weten als me temp zakt en me ongi eraan komt... dat kan ik dan weer niet los laten:)

Richma: Meid, heb de hele dag aan je moeten denken. Je had zelf ook beetje hoop:( BAH! Maar uhmz.. wie weet... late innesteling(bloedinkje?) al zouden al die dingen die je daarvoor dan voelde niet door een eventuele zwangerschap kunnen zijn, ik draai nog even door hoor;)

@all: Nou alles bijgelezen, zelf lekker gewerkt hele dag buiten geweest met de kids en naar bosje/speeltuin in de buurt geweest!:D
    Ik heb niks bijzonders te melden ondanks dat ik op 8dpo zit (niks voor mij toch?? hahahaha;):))

xxxx

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hey BB
    Ja alleen zulke misselijkheid zo ineens heb ik nog nooit gehad,
    ik denk zelf ook nog niet echt dat t daarvan is of kan komen.. maar wie weet ,, Vind het echt goed van je dat je het kan volhouden hoor dat niet tempen.. En ja idd dan weet je dat je ongi eraan komt dat is wel even wat makkelijker..

20. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ricmar duim nog steeds voor je !!:)

Deel Deze Pagina