@ricmar, wat fijn meid!! Hopelijk snel een posi ovutest. @debende, fijn dat hij het nu beter begijpt. Hoop dat jullie mood wat moois gaat brengen! @BB, gefeliciteerd met je camera!! Maar wat raar van je ongi... @All, check mijn kaartje..
@ikke, dat heb ik ook vaak..dat ballon gevoel. Nu al voor een half jaar met regelmaat..echt niet fijn he?!
Heey lily GEFELICITEEEEEEERD!!! WAt goed!!! leuk man! Nou de rest nog he! Mijn temp was vanmorgen 36.9 flink gezakt dus ik denk niet dat het raak is deze maand...(nou was gister en eergister later in de ochtend dan normaal maar toch!)
Nee hoor want je zit pas op 8DPO dus is waarschijnlijk een(innestelings)dipje, komt vaker voor. Dus je hebt nog alle kansen! Ik ben voorzichtig blij, want het streepje is echt heeeel erg licht en zit 2dgn voor NOD!(en dit had ik ook bij mijn vmk..maar ja toen wist ik niet op hoeveel dpo ik zat..) Maar ja het is toch een streepje en heb dus wel goede hoop! Ik wilde eigenlijk morgen pas testen, maar toen vond ik mijn nega test van vrijdag en verhip...daar stond wel iets..het was een licht geel (uitgeslagen van urine denk ik)streepje. Nu kun je dat echt niet als posi zien, maar gaf me wel het idee omdan toch vandaag te testen als mijn temp hoog was.
Dan snap ik echt niks meer van me lichaam heb afgelopen donderdag en vrijdag onwijze ongi krampen gehad, donderdag erger dan vrijdag. Zaterdag en vandaag nog niks... waarom komt dat dan vandaan??? Had jij dit ook lily?? Zet anders een foto van je testje neer dan kunnen we even tuuren Spannend hoor! Ik duim voor je dat het blijft plakken!!
Je zou dan eerder met je dip die krampen moeten hebben he..dan weet je waar het vandaan komt.. Maar ik heb 1.5 week rare krampen gehad(waarvan ik dacht innesteling) en toen bleek ik later mijn ei te hebben gehad..dus waren het mss krampen van ei. Ik snap daar ook nooit iets van.. Hopelijk betekend het bij jouw iets goeds..! Oja een foto gaat echt niet..is al moeilijk met het blote oog te zien! @lala, jij al getest vandaag? Of ga je tocg voor morgen?
Ja je zou verwachten dat die krampen samen gaan met mijn dip... Ach ja we merken het wel... blijft raar.. hopen dat morgen mijn temp weer mooi omhoog gaat He jammer had wel zin om even te turen..!! Maar meis ik blijf duimen voor je!
Lily wat goed, alvast een voorzichtige proficiat.! Lala, ben ook wel benieuwd of je al getest hebt. ikke, we lopen inderdaad gelijk op. Spannend. Missas ik hoop dat je temp weer gaat stijgen! Ricmar, hoe is jou ovu vandaag? @ hier. FF heeft na de meting van vanmorgen mijn kruis verplaatst en nu dus zonder stippellijn een mooi rood kruis!! Balen is wel dat hij nu nog steeds 7DPO aangeeft net als gisteren
lara heb nog niet getest werd om 9 uur wakker en moest toen plassen. dus moet nu paar uurtjes wachten, heb bewust plastablet even niet genomen, anders kan ik het geen 3 uur ophouden
Ja inderdaad, maar deze weken gaan zo verschrikkelijk langzaam..... Ik heb wel altijd een LF van 12 dagen dus als mijn temp mooi hoog blijft ga ik vrijdag testen (denk ik hahaha) Ga jij er morgen weer 1 doen? En lukt het echt niet om er een foto van te maken, i Love testjes turen hahaha
ik probeer hem in negatief te zetten, maar krijg het niet voor elkaar. In zwart-wit wel maar als ik hem dan opsla...is ie weg.. Dus jullie moeten het met deze doen. En zoals ik al zei...hij is heeeel erg licht!
Ja dat is ie ook...vaaag ,maar ja streepje is streepje toch?? Ben erg voorzichtig blij.. Zie je onderschrift.. heb je al meerdere kinderen? Of zijn jullie al sinds 1994 bezig..?
Even niet meegelezen maar als ik het goed begrijp heb je een vaag positief testje!! Spannend! Alvast proficiat meid!!