Dus de kogel is door de kerk!! Er komt een nieuwe camera!! Super meid. Ik weet zelf hoe leuk fotograferen is!! Welke is het geworden?? Ben benieuwd naar de mooie foto's die je ermee gaat maken!!
Voor zover je nog geen antwoord heb van iemand ik dacht BabyMakingSex... Maar je ei is dus onderweg denk je?
Wow meid, dat wist ik helemaal niet. Wat een respect meis...jullie hebben dus alle zkhprocessen al gehad?(aangezien jullie nu voor donor gaan) Nou meid..dan ga ik mijn duimen overuren laten draaien voor je..! Respect..
Helaas heeft mannetje geen zwemmers en zijn we afhankelijk van een donor en kunnen ze in een zh niet veel voor ons doen wel al 2 keer MK gehad in 1999 en 2009.
Stom van mij. Wist ik ook wel maar denk op de verkeerde gedrukt. haha. Maar jou temp is ook aan het stijgen. Misschien over een paar dagen ook een posi test?! Hoop het voor je meid!!
@lara... @ricmar, balen van de miskramen..daar zit je niet bepaald op te wachten he. My fingers are crossed meid.
nikon coolpix p100 incl tas en reserve accu voor 309,- euro dus net geen spiegelreflex.. Maar ik denk dat ik dat (voorlopig) ook nog niet nodig heb... hahaha en nog leuker! vriendje wil die andere (onderwater camera 14mp) ook houden hihi.... dus ik hoef niet te kiezen wij gaan nu naar het bos, want hondje loopt al als een dolle te springen LILY: spannend ik zie hem hoor
Ohh lekker naar het bos. Wel gaaf dat jullie de fotokriebels hebben. Hier ook een echt fotofanaat, ons meisje moet wat afzien met mij hahaha Ricmar, het is een moeilijk proces he. Ik duim echt heel hard dat jullie snel zwanger mogen zijn en vooral ook mogen blijven. Maayke, geeft niets hihi, ik hoop inderdaad ook snel een testje te mogen showen ...
Gaaf hoor!! En helemaal super dat je die ander ook kan houden!! Wij hebben er zelf ook 2 hoor! Een compacte neem je ook iets makkelijker mee!! Dus zeker geen overbodige luxe! Veel plezier in het bos!! En ga maar lekker aan de slag met het toestel van je zus!!
Leuk hoor meid, ga je maar lekker uitleven in het bos!! Wij verwachten teuze mooie foto' s van je straks he!! Ja zie je hem..ben zoo blij(ook al is het voorzichtig)
@ lily Ja ik zie ze op allebij de foto's een licht streepje maar het is er zeker 1!! Ben benieuwd naar de volgende foto!