Goede morgen @Ricmar: Klinkt goed hoor, hup eitje hup @Lily: Jeee, een posit test, van harte meis. Hoe voel je je verder (zoals kwaaltjes enz) Ik zie niet echt een streep, heb er zelfs een negatief van gemaakt in paint maar ook daar niet veel op te zien, hopelijk is hij over 2 dagen een stuk duidelijker @Missas: Een dip of 8DPO betekend vaak hele maal niks hoor. Ben benieuwd naar wat jou temp morgen doet @Lara: We gingen gelijk op Wel minder dat je een dag naar achteren bent gezet, moet je nog langer wachten. Hopelijk is het resultaat er niet minder om @lala: Word steeds spannender zo maar ik denk wel dat dit een posi einde word @BB: Hopelijk helpt de strategie en zijn jullie deze ronde eindelijk zwanger @debende: Voor de een is dit een posi test en voor de andere bijna. Ben benieuwd of hij bij jou echt gaat knallen. Have fun met BMS
Ik bedoelde meer in de zin van het is nog te vroeg voor een ongi maar het kan idd een innestelings dip zijn dus dat dan weer wel
dames vraagje.. vanmorgen was de ovutest dus bijna positief en net werd hij al weer lichter, kans dat piek al geweest is?? en dat hij morgen nog lichter is?? wat denk jullie
hmmm zou kunnen... al heb ik wel altijd in de avond een wat lichtere test... soms is hij de dag erna dan weer wat donkerder. Maar voor jou is het natuurlijk wel erg belangrijk het te weten! Hmmm ik durf het je niet te zeggen...
@ricmar Vandaag lekker klussen en morgen even afwachten wat de test dan doet.... dan is de kans als nog groot omdat de spermacellen natuurlijk even in het lichaam kunnen overleven...suc6
Dames heb een foto geplaatst hoor, beetje met kleur aan de gang geweest want mijn toestel heeft me mamsie mee dit is een tel foto... en bewerkt.. wou hem toch laten zien.. alleen slechte kwaliteit
oke this wel een slechte foto ook , nja maakt niet uit heb hem verwijderd..de foto nu Debende! mooie fotos meis van je kids! superlief!
ja zekers is het nog gelukt lala.... ik zal er zo even 2 of 3 in album zetten met hondje erbij En nu zal ik er 2 even hier neer zetten van de natuur... whahaha dat is echt de eerste natuur foto die ik gemaakt heb in mijn leven wat vind je ervan?? (vriendje werd zelfs enthousiast en ging mee "kijken" naar foto objecten, want ons hondje is geen foto object hoor hahaha!)
Ja echtwel! Ik zal morgen ofzo ff me fotocdtjes kijken ik heb ook nog wel natuur fotos... zet ze wel ff op een site ofzo dan kan je ze allemaal bekijken als je dat leuk lijkt
bb mooie foto's hoor all hier net met mannetje warm gedraaid, donor vertrekt straks van huis.. en zal hier tussen 20 en 20.30 uur zijn, als ik er dan niet meer online ben ben ik klussen