idd ik weet dat het veder nog niks zegt je weet het pas met test Vanmorgen wel weer 37.1 ben niet geschrokken maar wel gaan hopen Ik had ook helemaal niet moeten gaan tempen... dit is helemaal niet goed voor je hahah meiden fijne dag vandaag en werkse! Ga vandaag een dagje mee draaien op de SEH (spoed eisende hulp!!) Ben benieuwd!!
Goedemorgen!! ik zit weer met de billen op de wachtbank. vanmiddag voor de zekerheid nog een ovutestje doen, maar ik denk dat ei geweest is vannacht..
Dus jij heb heel de avond en nacht plat gelegen?? Hopen dat je ei vannacht geweest is en dat het testje negatief is!!
ik lag pas na 12 uur in bed, toen ging de donor net weg en ik heb na de inseminatie een uur kunnen liggen toen moest ik plassen, maar het moet genoeg zijn...
Bij ons zoontje ben ik meteen naar het toilet gegaan en toen heeft "het" ook het eitje kunnen vinden dus moet goed zijn! Ik duim voor jullie!!
Komt bij jou je eitje meteen met je posi ovu dan? Bij mij altijd 1 tot 2 dagen later pas... maar ik hoop zo dat dit jullie ronde mag worden! Het mag onderhand wel eens zeg! mijn duimen gaan op de duim-modus
zo mijn kaartje begint wat spannender te worden alleen echt schommelingen van de temp dus krijg weer geen hoogte ervan 2e68e9 Ovulation Charts
in dec had ik op 31 dec savonds een positieve test en op 1 ja is ei gesprongen mijn test was gistermorgen het meest positieve.. zal er vanmiddag voor de zekerheid nog 1 doen maar gezien temp en steken in de buik denk ik dat ei geweest is
Goedemorgen dames, helaas moet ik even een mededelen dat ik na gisteren licht positief te hebben getest, nu toch ben gaan bloeden.. Was dus geen plakbeeb.. Temp nog wel hoog maar zal morgen wel zakken.
Balen meid!!! Ik kan me indenken hoe rot je je moet voelen!! Hopen dat de volgende ronde wel een plakbeeb als resulaat heeft!!