Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Stel dat je morgen je knaller hebt, kan je accupuntuurmannetje je dan morgen nog plaaten?

Ja temp is wel al 4dgn aan het zakken, maar wel nog 36.9(ruim 0.3 boven lijn)

2. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Je rekend een nieuwe cyclus toch vanaf dag 1 rood en niet al bij bruin toch? Ik heb nu maar spotting ingevuld..is dat ok?

3. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede middag

@Missas: Mooie stijging weer ;)

@Drophy: Ik dacht al van ik ken jou niet maar had al snel in de gaten dat het om jou ging. Zal je oude naam niet meer noemen ;)

@Ricmar: Dat was dan wel een heel abrupte ovu zeg. Hopelijk waren jullie nog op tijd met de inseminatie.

@debende: Je zal vandaag ook nog wel een posi test krijgen denk ik.

@Dimmel: Die temp van jou is idd weer all over the place zeg. Hopelijk vind je snel je ei.

@Lilly: Een lichte bloeding hoeft nog niks te betekenen he. Heb je ook krampen?? En zolang je het nog niet echt een bloeding is dan kan je idd spotting invullen.

@Sansky: Ik denk niet dat jou ei geweest is hoor. Ik denk dat Ff jou kruis heeft weggehaald op het moment je weer 36,80 ging tempen want gezien de rest van je kaartje is dat ongeveer je gemiddelde temp. Wel raar die enorme keldering op cd16 :(

@BB: Het vroegst wat ik tot nu toe heb gezien voor een ovu is CD10 en dat is ook wel logisch want een ei heeft 8 tot 10 dagen nodig om volledig te rijpen. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen bij jou.

4. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Ikke, ja ik was er echt heilig van overtuigd dat ik ongi was, maar nu weet ik het niet meer. Half volle tampon vanaf vanmorgen. Nu alleen inlegkruisje(uur nu denk ik) en niets...ook niet bij afvegen. heb wel de krampen..:( Verttouw het toch niet..

5. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Als het niet door zet en je geen heftige pijn hebt dan zit het denk ik wel goed hoor want ik heb zo vaak gehoord bij zwangere dames dat ze lichte ongi krampjes hadden maar toch zwanger waren.
    Maar ga van het ergste uit en dan kan het alleen maar mee vallen. Ik wil je niet gek maken. Sterkte met wachten.

6. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Ja pff, wat slopend zo zeg..! Had me er al bij neergelegd(winkels van alle chocola ontdaan..;)) en nu dit weer.. Tsjaa het is afwachten. Bedankt.

7. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    Nou dames de onderste is van 14.00

Nu heb ik om 6.30uur 36.4 getempt na een uurtje aardig gewoeld te hebben.
    Niet eruit geweest en om 9.40 opnieuw getempt. Toen 36.8!
    Ja ik weet, NOOIT 2x tempen:)
    Maar nu mijn ovutest te zien, ga ik toch twijfelen.

8. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Hij is idd wel ineens omo he. Misschien dat je toch gisteren je ei had

9. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    hmmm..ja denk dat Ikke gelijk heeft..

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ja ik denk ook gister meis :)

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Meiden dilema ovutest kanlt werkelijk van positieviteit, vanacht na 12 uur hebben we de inseminatie gedaan,, meestal volgt ei snel na de knaltest, extra inseminatie zal nu toch geen zin hebben binnen 24 uur?
    zaadjes moeten het toch kunnne redden tot morgen of overmorgen?
    Zie morgen even wat temp doet als hij dan hoger is ga ik er vanuit dat ei is geweest.
    denk zelfs al vanmiddag hem gevoeld te hebben

12. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    na 12 uur snachts moet je zien als vandaag!!
    ik weet niet of het je vraag beantwoord, maar ik zou anders denken een keer extra kan nooit kwaad toch!;)

13. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    @lily hoe is het nou bij jou? is het bij oud bloed gebleven?

hier toch 36.8 ingevuld. heb toen toch 3 uur lang rustig gelegen.

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    dat is misschien wel zo maar, denk maar zo zaadjes moeten dat kunnen doen en het is de vraag of de kwalitieit van de zaadjes binnen 24 uur nou zogoed is dat het echt zinvol is, donor moet toch een uur rijden... dus gok er op dat ei morgenochtend volgens temp is gesprongen en anders kunnen we er morgen nog een keer voor gaan.;)
    Daarbij voel ik veel in de buik dus denk dat we goed getimed hebben

15. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Als je zeker bent dat je hem gevoelt hebt, dan zou ik het zo laten.
    Als je er niet zeker van bent...dan kan het nooit kwaad toch? Als hij goed zaad heeft zwakt het zaad niet af bij 2 dgn achter elkaar.

16. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    volgens sommige gynecologen blijft zaad tot wel 6 dagen actief!
    lijkt mij dat het dan superzaad is, maar dan zal die ene dag toch niet het grootste verschil maken?!

uiteindelijk wint het sterkste overlevende zaadje:D:D

17. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    ja na vanmorgen helemaal niets meer, ook geen bruinbloed. Wel af en toe krampjes en wat last in onderrug. Hoop echt dat het nog iets word.

Mij word altijd het advies gegeven om de eerste temp aan te houden, maar je moet doen waar je je goed bij voelt meis. Hopelijk maken zaadje en eitje een (parings)dansje..:D

18. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom

(ongi)krampen en pijnlijke onderrug heb je ook als je zwanger bent;)
    bij de eerste zelfs 3 maanden lang gehad!!

19. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    echt waar? :D Heb ik bij mijn eerste volgens mij niet gehad. Maar ja als ik eerlijk ben ben ik dat allemaal vergeten..weet eigenlijk niet wat ik gevoeld heb toen..:), sinds ik zwanger ben geweest ben ik al helemaal een zeef...volgens mij gaat dat nooit meer weg!;)

Maar zou mooi zijn natuurlijk! Thanx.

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    lily ik duim nog voor je innesteling kan best veel bloed geven en temp is nog hoog daarbij streep is streep (was hij duidelijk??)

Deel Deze Pagina