@DeeDee Stiekem toch wel fijn ja... ik hoop dat hij morgen net zo mooi is zou leuk zijn! @BB zeker spannend tijd zal het leren Maar zo erg is het toch niet om de dag klussen? @ lily hey meid, hoe is het nu? Nog steeds niks? Niks is wel weer een goed teken... Pff hoop echt dat het een innestelbloeding was en dat het een plakbeeb is! @ lala we lopen gelijk morgen testen?? @Sansky hmm van jou kaartje word je ook niet veel wijzer he! @ricmar na je ei de termometer de kast in.. hahah dat had ik ook beter kunnen doen! Vind dat wel knap hoor.... ik wil toch wel graag weten wat me temp doet na me ei... aan de andere kant ook weer liever niet... Na 12 uur is idd vandaag zo als al eerder was gezegt dus ze moeten het zoizo redden tot vanacht 12 uur... en waarschijnlijk wel langer dus ik denk dat je aardig goed zit! @debende Ja hij is gelukkig weer omhoog gegaan nu weer vast houden he Ik denk ook dat je ei gister is geweest... @ikke jaja en nu vast houden Liefs
woow veel gekletst hier haha... lily mooi meissie dt het gestopt is en bij bruin is gebleven ik duim voor je! Ricmar spannend meis denk wel dt je goed zit!
missas ,ik heb geen testen in huis , en de stad is halfuur/driekwartier fietsen..zucht missch haal ik ze morgen wel op de fiets maar als t zo koud is ... brrr dn heb ik liever even met de auto hoor moet ff zien hoe t loopt als er iemand hier in de buurt wel met een auto naar de stad gaat , vraag ik of ik mee mag en anders kom ik donderdagmiddag denk ik pas in de stad Pff.. Of ik ben dn al ongi ??
lily: het voelt goed! Ik denk dat je "gewoon" zwanger bent! lala: Spannend voor jou zeg!! Maak onder de rijlessen even een stop hahaha ricmar: Hmm... lastig zeg. Ik zou zelf nog wel klussen maar voor jou ligt het natuurlijk anders. Doe wat voor jou goed voelt lieverd! missas: hahaha ik bedoel eerder dat wij regelmatig VAKER dan om de dag klussen haha... Jij leuke mee loop dag gehad?? @ALL: ik ga zo nog even een tetje doen... ik heb al wel "dat" gevoel in ei wat ik atlijd rond posi ovutest heb maar ik denk dat het nog niet zover is en dat het misschien door accupunctuur komt De medicijnenman stond al op me voicemail dus ik bel hjem morgen ochtend even terug nu jeel erg hoofdpijn Dus ga zo even lekker douchen en dan met huispakkie op de bank
Zit net in een ander topic te lezen waar ik ook wel eens schrijf, daar zij iemand dat ze last had van veel slijm/afscheiding Ik bedenk me net dat ik dat ook al een paar dagen heb.. Lijk dn net of ik in me broek plas **sorrydames** heb dit nog nooit eerder gehad eigenlijk ..??
Hallotjes @Ricmar: Wat een gedoe meis, denk dat jullie wel op tijd waren alles wat extra is is mooi mee genomen toch @Lily: Wat goed dat het bloeden gestopt is, ik heb wel goede hoop hoor @BB: Kan je voor mij ook eens een voorspelling doen
ah lekker bbtje ik zit ook al in me huispakkie.. Oke ben benieuwd wat die gaat zeggen of je eerder mag komen of niet..
Nou nee..er staat een heeel licht streepje, maar wel een streepje.. Maar heb dat eerder gehad en dat werd mk..dus vind het wel eng. Dus als er morgen nog geen echt bloed gemeld heeft waag ik nog en testje en als die donkerder is kan ik pas weer eventueel blij zijn... Al ben ik wel blij dat het toch geen ongi is..maak ik in iedergeval nog kans. Ik heb bij mijn eerste ook geen bloeding gehad...kan dat dan wel dat ik dat nu wel zou hebben? Of is elke zwangerschap er 1 opzich?
@bb, had jij hem al gebeld dan? Of stond hij zelf al op je apparaat? Hij voelde denk ik aan zijn water dat jouw ei er eerder aan komt... Ja heb je er een goed gevoel bij.. dat hoor ik graag!! @lala, nou wat een engelen geduld zeg...kan je moeder niet meerijden? Die weet toch dat je bezig bent? Desnoods zeg je dan dat je ovutesten nodig hebt.. @missas, morgen testen dan? Lala zit op 13 dpo en jij 9 dpo, dus jullie gaan niet helemaal gelijk op.. Of bedoel je Ikke? Hoe ging het meelopen? @ikke, fijn dat jullie goede hoop hebben, dan geeft het mij ook weer hoop.. @ricmar, we gaan hopen op supermanzaadjes van je donor!!! @debende, lekker genieten op het wachtbankje...of is dat niet jouw ding? @All, hier nog steeds niets te bekennen, wel krampen.VIND DIT ENGGGGGG! Niet weten waar je aan toe bent...morgen met hartkloppingen tempen...want jij hij zal eens flink gaan kelderen en toch geen plakbeeb zijn!
hihihi ik denk dat je me verkeerd begreep bedoelde dat we qua temp gelijk zitten niet per dpo en dat testen tja als ze op 13dpo zit kan ze morgen testen dus vandaar mijn vraag Mee lopen was echt super leuk! Kwam een heel klein meisje met een ontstoken vinger maar die vond mij helemaal geweldig.. kreeg zelfs een knuffel van der... zoo lief!! En een jongetje van 12 met een mega wond aan zijn vinger.. hij was tijdens het spelen blijven hangen achter een punt hek... 11 hechtingen... die heeft de hele SEH bij elkaar geschreeuwd.. niet zo raar als jou velletje op je andere vinger hangt (leuke details he) morgen weer nu al zin in!
O ja dan heb ik je idd verkeerd begrepen.. Fijn dat je het zo leuk vond, kun je daar goed tegen allemaal? Zou echt niets voor mij zijn..vind dat echt misselijk om te zien! Dames ik ga de bank op..! Tot morgen.
hAHA, nee ik had hem indd gebeld... morgen nog maar even. maar zoals het er nu uitziet... is hij nog niet onderweg... weet het ook niet maar hij was net veeeel lichter...
@Lala, ik vind het bij jou ook spannend, zeg! Ik duim voor je, voor goed nieuws. Mooi kaartje trouwens
Ja dat is ook weer zo , pff ben zelf gwn hartstikke zenuwachtig ervan Hoop wel echt dat ik morgen weer testen heb Ben zelf helemaal niet van t wachten ..