Goedemorgen dames! Lekker geslapen? Ik wel hoor alleen een beetje kort! Temp 37.0 vanmorgen. @lala ik hoop dat het je lukt om vandaag aan een test te komen. ik ben erg benieuwd wat was je temp vanmorgen?? werkse voor de mensen die moeten werken en anders fijne dag vandaag
Nou dames, temp gister toch 36.4, want vanmorgen was ie 36.3 Net als gister in de ochtend weer ei-pijn Snap er weer ff weinig van!
wat doen onze eitjes raar! die van mij lijkt ook nog niet gesprongen. zo overleg met mannetje, en daarna met donor... moeilijk hoor... Wil de beide heren niet belasten... klinkt dat raar als ik dat zo schrijf?
Goedemorgen dames, Zou iemand eens naar mijn kaartje willen kijken? Had op dag 15 een positieve ovulatietest, dag 16 's middags erg eipijn en ik denk dat hij toen gesprongen is... Maaar... Nu heb ik geen duidelijke stijging in mijn temp!!! Iemand ervaring mee? Heb ik wel een eisprong gehad? Alvast bedankt!
Neee hoor, ik snap dat volkomen! Mannetje zat gister ineens even mee te lezen met mij en toen zag hij jou reactie hier en vroeg hij uitleg. Hij vond het maar moeilijk! En ik denk dat je indd heel goed in overleg met blijven. Maar vooral voor je eigen en je man. Want tjah de donor weet waar die aan begonnen is en waarvoor die contact met jullie heeft toch? wel moeilijk ook voor jou zo zeg. Je moet ook maar weten wanneer je eitje echt eraan aan het komen is enzo.... ik vind je er zoo goed mee omgaan! Dikke knuffel voor je
Hmmm even afwachten morgen/overmorgen... Maar toch heeft hij na je +test wel een aardige stijging gemaakt... hij zou alleen nu niet veel verder moeten zakken want dat lijkt ei niet gesprongen. Maar zo zou ik het nog wel kunnen geloven hoor dat je eitje gesprongen is Ik heb één ronde een mindere stijging gehad en begon die pas 5 dpo ofzo te stijgen... dus het kan nog hoor
@ALL: weetje, we hebben nog steeds niet geklust zondag had ik de avond ineens weeeeeer bruinverlies.... (hele dag niet gehad:x en net daarvoor... ja hoor!!) en gister beide GIGA hoofdpijn dat zelfs mannetje er geen zin in had hahha.. en nu net ga ik naar de wc en weeeeeer heel sliert bruinverlies Wat vreemd HALLO ik zit vandaag CD8(!) nou ja laten we het maar op accupunctuur houden dan?
@lala, ik ben zooo benieuwd. Ik ga je in de gaten houden vandaag! @ricmar, ik begrijp je heel goed hoor, maar denk dat je 'mannen' jouw ook goed begrijpen. Gewoon overleggen, ik denk dat ze(lees: vooral je man) er graag bij betrokken wil zijn.Maar je denkt ei vandaag dan? mss donor vanaaf nog eens laten komen? @missas, wow wat ben jij vroeg...haha. Temp mooi hoog meid. @bb, wat RAAAAAR?! hmm ja wat moet je daar mee? Ik blijf toch telkens denken dat het komt omdat er een innesteling heeft plaatsgevonden maar niet gelukt is...begrijp je wat ik bedoel? Want bruin is oud bloed..toch? Sorry meis ik weet het eigenlijk niet, dit is het enige wat ik kan bedenken?! Mss dat je medicijnman je kan helpen? En als het aan blijft houden even een verloskundihge bellen...of hier je vraag stellen aan een verloskundige? @debende, ik denk dan ook dat hij vandaag komt aangezien je nog meer gezakt bent...hopelijk morgen mooie stijging! @all, Ik weet het hier niet meer...ben echt in de war. Vanmorgen temp WEER gezakt, maar test was zeker wel donkerder. Geen bruin of roodvloed gehad. Eigenlijk ben ik erg blij, maar die temp zakt nu al 5 dgn en dat vertrouw ik niet. Heb een "vriendin" die verloskundige is en probeer die te bellen, maar ze neemt nog niet op...
Als hij morgen is gestegen denk ik van wel..maar nu weet ik het niet. Is even afwachten wat hij morgen doet.
Hmmm wat betreft jou als eerste: Ik zou indd even verloskundige bellen om te overleggen wat hun nu denken. Want deze onzekergheid zo is ook niet fijn Raar dat je temp zakt... zou iets negatiefs kunnen zijn. Maar als je test donkerder is geworden dan zou ik van dat negatieve weer niet uit gaan.... Jij ook al zo'n raar lijf dus! Los van je temp/test, heb je zelf wel het idee zwanger te zijn? Kwaaltjes ofzo? Wat betreft mij.... tjah ik weet het niet. Ik denk het niet (wilde zeggen heb geen posi test gehad haha...maar heb deze ronde niet getest WOW WAT GOED VAN MIJ TROUWENS HHAHAA) Nee ik denk dat het komt door de accupunctuur... ik moet mijn lijf in de gaten houden en als ik iets ander vind niet vertrouw bellen van de accupunctuur-man hahaha.. Ik doe rond 12.00uur nog een ovutestje en bel hem morgen ochtend op (spreekuur van h9-h10) ben benieuwd! ik heb verder nergens last van.... alleen in de avond mega moe!! maar dat is al ruim 'n week... dus niet bijzonder meer te noemen
Nou een week lang moe in de avond is juist een teken van zwangerschap en ook van miskraam(ook vroege miskraam) heb ik ook gehad nml. Ik ben erg benieuwd wat je medicijnman zegt..laat je het even weten!?(stomme vraag natuurlijk...) Tjaa kwaaltjes, nee eigenlijk niet... Afwisselend moe(maar ja wie niet..??) gisteren krampen en rugpijn(bij het loskomen van bruinverlies echte ongipijn en de rest van de dag lichte ongipijn). dus ja dat zegt ook allemaal niets he? Vandaag geen kwaaltjes..
Hihi tuurlijk horen jullie het Jullie zijn de enigste waar ik dit allemaal aan kwijt kan(L) Ja ben benieuwd... het is alleen een man, dus die zeggen nooit zoveel hahaha Jeetje wat een onzekerheid voor jou zeg als je nou eens gewoon naar verloskundige belt waar jij heen zou moeten? Dan weet je meer!
Ja maar dat is niet zo'n sociaal mens(wel goed in haar vak hoor). Kan erg bot uit de hoek komen(heb verhalen over haar gehoord dat als je en miskraam hebt ze niet echt begripvol is..) en die 'vriendin' is echt een schat van een mens. Ik denk dat ik liever op een zachte en lieve manier te horen krijg dat het waarschijnlijk niets word dan heel bot...ja sorry maar zo is het leven deal with it!
Lees nu even snel op mijn werk mee maar balen die onzekerheid. Dat de test donkerder word is wel weer een positief teken. Maar dat je temp zakt is dan weer vreemd. Ik hoop dat je die vriendin snel te pakken krijgt en dat ze jou wat duidelijkheid kan geven. Want dit is slopend!
Klinkt niet raar hoor. Maar snap dat je het zo voelt. Ben benieuwd wat er uit het "overleg" komt. Zou je anders nog een keer over moeten?