Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Haha is ook zelfbescherming want door het tempen test ik niet, en dat werkt erg goed moet ik zeggen:cool:

Ja het zou toch best daarvan kunnen komen? Hihi... dat weet je alleen pas als je nod is, en dat maakt het zo vervelend!
    Ik zelf ben heel snel en heel makkelijk misselijk en kokhalzen.. dus dat laat ik er zoiezo niet vanaf leiden bij mij.:)

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    oke tja hihi weer afwachten, ik ben nooit misselijk dt is het hem juist ;)

3. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    hey meiden ik was jullie al kwijt.
    Hoe gaat het met jullie? Ik en maedra wachten nog steeds bij de oktober mama's d'r kan nog meer bij :)

Hier gaat alles goed. Ik heb heel weinig kwaaltjes waar ik dan vervolgens wel weer onzeker van word. Ik ben alleen moe en af en toe iets misselijk maar verder helemaal niks.

liefs

4. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Willen jullie eens kijken naar mijn kaartje.
    Heb hem ook in een eigen topic gezet.
    Thanks!

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    velobabe nog niet getest??
    ik zou eens testen

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

hier/met mij gaat het goed hoor:D
    op het wachtbankje 8dpo;) morgen naar de gyn voor de uitslagen...

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Waarom al die open bolletjes?:)
    Maar ik zou morgen ook eens een testje wagen;)
    heb je zelf een voorgevoel of eventuele kwaaltjes

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    bah! hele dag weer nergens last van gehad en nu net zoals gister avond: brok in me keel/zware maag gevoel en eten komt omhoog.... BLEH das vies!:( En tis toch al ruim3uur geleden hoor:cool:

slaap lekker ennuh richmar ben zo benieuwd morgen naar je temp:D

9. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Hey meiden..net pas klaar met werken..sorry ben even te moe om te reageren ladies..:) Ik ga naar bed..maar wilde jullie toch even laten weten dat ik aan jullie denk..;)

10. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Gekeken en ik vind het een hele mooie temp! Ik vraag mij ook alleen af waarom er zoveel open bolletjes staan maar ik zou met zo'n mooie temp op 15DPO er zeker een testje tegen aan gooien en dan ben ik niet van het vroege testen.

Ik ga ook slapen, morgen heel vroeg op :(
    Tot morgen ladies en sweet dreams

11. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Velobabe, ook ik zegt testen, want je hebt een heel mooi kaartje en bent al over 14dpo :D:D

BBtje, succes bij de gynaecoloog meis... ik ben benieuwd wat ze zegt ;)

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Dames vandaag weer dag 1, ik wens de wachtbankers nog even succes

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

bah!:(

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Voor als jullie het leuk vinden hieronder 1x even me tempkaartje:)
    Niet veel te zien, nou jah, me temp was vandaag 37.10:)
    Dat heb ik nog maar 1x gehad in alle temp rondes en dat was toen op dag 8 een dagje, hahaha dus ben nu toch wel beetje benieuwd naar morgen (ooh wat baal ik daarvan he!:x:))

hihi, ik voel helemaal NIKS op hier en daar een steekje na, maar dat heb ik altijd wel...:D WEL is dit de 1ste keer in 4 rondes dat ik geen last heb van die vreselijke rot darmen! Dus misschien dat ik daarom al zo lekker in me vel zit *whoehoe!*

329b16 Ovulation Charts

hoe is het met de andere lieve meiden?

15. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @adora..ach dat is niet leuk..:x is er nog wel kans op? Of is het wachten totdat het afkomt?

@bb..ja wat zal ik er van zeggen..:D is een niet zo veel zeggend kaartje...:D:D:D! Hoop dat de hoge temp iets goeds is!

@racmar..NEEEEE!! Balen zeg..:(

Hier vandaag weer omhoog naar 36.8..:D,nog steeds aanhoudende ongipijn(eigenlijk constant..al word het soms wat erger en soms wat minder..maar is er eigenlijk altijd). Kent iemand dit? Ik weet nml niet ofdat ik dat anders ook heb..:) nooit niet echt op gelet.

Vandaag op cursus en helaas pas laat thuis..dus of tot vanavond of morgen!!! Veel kletsplezier dames!!:p

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

pfff heel verhaal getypt is me internet verbinding weg:(
    Maar uhmz, je hoeft er ook niks op te zeggen want ik geloof niet in dalingen of stijgingen (bij mij) want heb ik vbaker gehad en zei nooit iets;) En dr komt bij dat ik niks voel, dus voor mijn gevoel is het dan ook niet raak en dat wil ik graag zo houdenn:p (nou dat gevoel dan he, niet dat het niet raak is;))

Jij mooi omhoog geklommen weer, nu houden zo:D
    succes vandaag met je cursus!

17. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    @bezigbijtje Ja ik weet dat het een erg korte cyclus is. Maar zolang die niet korter word dan 23 dagen maak ik me nog niet heel veel zorgen. En zoals ikke81 en jij al schreven, die 10 dagen zijn nodig en daar zit ik ook net aan. Na mn eisprong heb ik dan nog zo'n 12 à 13 dagen. Maar inderdaad een eisprong op cd 12 is ook een stuk normaler (en gezonder) denk ik. Ik weet ook dat ik blij moet zijn met een korte "regelmatige" cyclus. Maar als het een korte is zonder dat er een kans is dat het eitje rijpt en springt of zich kan innestelen heb ik er ook niks aan. ;)

Ik lees dat jullie vandaag uitslagen krijgen. Zijn dit de eerste controles? Jullie zijn ook al aardig wat rondes verder! Hoop dat volgende week maandag je een mooi test mag hebben en de controles niet meer nodig zijn.

18. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Nee... hoeft niet af te komen, omdat het andere kindje het goed doet (het kan dat ik bloedverlies krijg of dat de kleine helemaal inkrimpt) ;)
    Het kindje zit nu half in de baarmoederwand en is niet goed te meten... (ook geen kloppend hartje gevonden) even afwachten tot de volgende echo voordat ikzelf het gevoel heb dat het niets meer wordt met de 2e beeb..

19. Even een vraagje aan de kenners hier. Willen jullie eens naar mijn kaartje kijken en zeggen wat jullie ervan vinden.
    Ik heb een LF van 10 dagen, dus zou CD 27 ongie moeten worden.

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Wat lief van je:)
    dankje!

Ja inmiddels ronde 14 alweer, mijn vertrouwen in dat het "zomaar" raak mag zijn is er niet echt meer, helaas. Maar we zullen het straks weten! EINDELIJK!! :)

we hebben 10jan gesprek gehad, toen is er bloed(mij) zaad(hem, duh:p) onderzocht en krijgen we nu uitslagen van, wat verder vandaag gedaan gaat worden zou ik echt niet weten!

Deel Deze Pagina