Missas bedankt meissie, ga me best doen me temp was weer gestegen Debende nog even afwachten missch heb je een later eitje ? Ricmar spannend dus missch vanaaf weer inseminatie ? BBtje toch hahaha... nja dan moet je er vanaaf maar tegenaan gaan
@drophy, ja slopend he! Ik ben erg benieuwd wat ze gaat zeggen. Werk ze vandaag. @bb, nee ik woon zeker niet bij jouw in de buurt!! @lala, mooi kaartje..echt een testje waard...WAT KUN JIJ ONS IN SPANNING HOUDEN ZEG!!!!
Drophy jaa als t goed is wel , weet niet of je me andere stukje had gelezen , ik heb nog geen auto en de stad is echt ver fietsen.. dus moet even kijken of ik met iemand mee kan varen hihi en dan onopgemerkt proberen een testje te kopen Jaa ik ben zelf ook zo nieuwgierig lilyy pfff hihi en ook nog op 14dpo weer gestegen! oo ik maak mezelf zo gek .. wil vandaag echt duidelijkheid hoor en geen vage lijn gwn een dikke lijn aub!!
LALA!!! ooohhh ik heb goede hoop voor je lieverd halen die testjes! Al moet je lopend of met de bus... he haalt ze vandaah whahahaha
@Lala, spannend die temp. van jou hoehoeeee @Lily, ik hoop voor je dat ze snel opneemt, en je snel duidelijkheid hebt! Sterkte .. @Bb, ben nieuwsgierig naar morgenvroeg
Goede morgen @Lily: Ben nog aan het bij lezen en ben benieuwd wat het gaat worden vandaag. Raar dat je temp aan het zakken is, hoe hoog is hij nu??? @Missas: Jou temp is nog mooi hoog he @Lala: Jeetje meis, mooie temp hoor. Denk wel dat het goed zit bij jou @Sansky: Temp weer gedaald he, ben benieuwd wanneer je nu je eitje zal krijgen. He verdorie, ff ligt eruit. Kan ineens geen kaartjes meer zien @Ricmar: Voor jou is het helemaal vervelend zo, hopelijk heb je snel duidelijkheid. @Mommy: Zou graag willen kijken maar FF doet het niet, helaas. Welkom hier trouwens @BB: Een groot feest met dat prikken. Hopelijk is je lichaam snel schoon. Hier vanochtend een licht dalende temp, denk dat mijn temp morgen helemaal keldert. Moet even morgen maar afwachten maar heb er niet veel vertrouwen meer in
@ikke, dat is idd minder, maar het kan nog hoor! Morgen even afwachten. Ga voor je duimen. Mijn temp is 36.8 maar in 5 dgn 37.2-37.1-37.0-36.9-36.8, dus echt wel een dalende lijn... Mijn basale lijn ligt iets boven de 36.6.
Blegh! Ik voel me dus helemaal niet goed! Al sinds 3 dagen voor me ongesteldheid is dat dus dat is dan al (umzz) 11 dagen gewoon! Ik ben moe, misselijk in en hoofdpijn Nu heb ik dat dus nog steeds... gister leek het over te zijn maar het is weer terug hoor!:x het kan dus niet van accupunctuur zijn want het was ervoor al. Het kan wel van griep nog na sleep zijn misschien. Maar verder voel ik me oke Mijn vriend zit te denken aan pfeiffer... maar dat denk ik zelf niet. Want ZOO moe ben ik nou ook weer niet... ik weet niet waarom ik het hier neer zet, maar het moest er even uit
Misschien trek je het onderbewust allemaal erg aan, jullie hebben dan ook aardig wat te verwerken gehad de afgelopen tijd met die onderzoeken en elke keer weer ongi, is niet niks. Hopelijk voel je je snel beter.
Dat zou wel kunnen, al merk ik dit zelf echt niet. Want we zijn juist heel opgelucht erdoor en daardoor hebben we het naast ons neer kunnen leggen Maar ja ik kan natuurlijk niet binnen in kijken
Misschien komt het nu juist los na de opluchting. Ik weet vanmijzelf dat ik dingen soms niet makkelijk los kan laten en er onderbewust over kan blijven malen (weet ik sinds kort). Hoe dan ook, hopelijk voel je je snel beter.
zou kunnen als jet het zo bekijkt ik ben ook wel extra emotioneel merk ik hihi ben familiediner aan het terug kijken en jank me suf hahaha
Wederom... Het is zo fijn om vrouw te zijn Toen vanochtend mijn temp lager was stond het janken mij ook naderbij dan het lachen.. Erg he
Ik moet zo ook werken, en ik weet (sinds gister) dat er vandaag een gesprek aan gaat komen.... ik heb 2 mannelijke collega's (die niet die opleiding hebben voor dat vak) die mijn collega en ik al ruim n 1/2 jaar aan aanhet sturen zijn... en ze gaan niet goed met onze stagiares om... IK be altijd de gene die ze dingen "moet" zeggen en ze zijn er beetje klaar mee... dus ik zou wel een gezeur over me heen krijgen! maarjah als IK niks zeg dan gebeurd er die hele middag niks anders als gezellig kletsen met de stagiaire en op een uurtje actief doen na de overige tijd maar te zitten.... dus jah!? Maar ik ben zelf iemand die altijd dichtslaat bij zulke gesprekken en heel veel wil zeggen, maar het niet meer kan/doe omdat ik geen zin heb in tranen, ruzie enzo....
Ik ga altijd onwijs hakkelen als ik kwaad ben. Ik kan ook niet goed tegen dat soort gesprekken hoor, hardkloppingen enz maar soms moet het gebeuren. Succes ermee