Ik vind hem nog aardig hoor... bij mij betekend zo'n daling kort voor me nod niet veel goeds, maar er zijn zat meiden die het ook hebben en dat hij erna weer stijgt! Ennuh voor een ongi moet hij echt nog wel dieper zakken hoor
Nee dit is de eerste ronde met tempen, maar dat bedoel ik niet. Ik bedoel dus de temperaturen die er staan!
Wat lief dat jullie reageren op een inbreker...Ik wacht maar weer rustig af....En hoop op het beste. Dank u!
Lily: Och meis toch Wat ongelovelijk klote gevoel moet dat zijn! Ik denk aan je lieverdje! Sterkte voor jullie saampjes! pindakoek: Heej lieverd, jij ook weer mooi aan de klus dus! En op naar een mooie knaller op je NOD Lala: Lieverdje EN? ben zenuwachtig voor je haahhahaa @ALL: nou hier weinig te melden rond 12uur gooi ik er nog een testje tegen aan. Oh en met medicijnman gebeld: andere menstruatie is normaal.... dat bruinverlies hoort hij dan ook vaker... Gister tegen 19.00uur had ik het weer heeeel licht met afvegen... maar nu lijkt het weg te zijn! Mag ook wel gezien het feit dat me ovutest al aardig kleurt Afspraak blijft op vrijdag staan.. ik denk vrij/za me ei dus dag 10/11 al! WHOEHOE me vroegste ei ooit whahahhaa.... maarjah eerst maar eens afwachten of mijn test indd vandaag/morgen posi zal zijn
hmmm oke, pas na 3 rondes krijg je zelf pas beetje inzicht in je temp enzo hoor.... dussuh maak je deze 1ste ronde nog niet te druk... aan je temp te zien moet je eitje nog komen... maar ik weet nog van het andere topic dat jij de vorige keer ook heeeel lange cyclus had he
Ja! 40 - 55 - en toen MK Ja.. en nu zit ik op dag 23... maar er is hoop , want duurt het 2 of 3 maanden langer dan 35 dagen, kan ik naar de Gyn....
Temp nog steeds 37.2 !! whoeee! spanning hihi @ all Mijn foto van mijn testjes kan je alleen zien als we vrienden zijn..
Heb je vandaag met ochtendurine nog een testje gedaan? dat wilde je toch? Als je nu echt op 15dpo bent dan lijkt het me toch wel dat je zwanger bent hoor!
@lala, ik kan alleen maar zeggen proficiat meid!! @all, ik zit te denken om niet te tempen deze ronde maar toch wel de ovutesten..(dan maar moeilijk doen op vakantie..)Maar welke raden jullie aan? Ik vind de sensitest niets en deze ronde heeft babyboom me ook op het verkeerde spoor gezet..
Nee ik dacht ik wacht nog ff een paar dagen, even me temp aanzien .. en als die mooi hoog blijft dan weer testen Nu heb ik toch missch alleen maar kans op een lichtstreepie snapje..
Ahhh Lily, Wat balen meid, Heel veel sterkte en succes de volgende ronde. Ik weet hoe je je voelt. En ik heb deze ronde weer de zwanger en kids gebruikt, als je die nu besteld krijg je er een gratis supergevoelige zwangerschapstest bij. Riccmar, mijn duimen draaien voor je. Laat dat leger je eitje maar aanvallen en dan over 2 weken een mooie test Bezigbijtje, jij gaat weer de klsutijd in Heek veel succes !! Lala, goed ze dat je kan wachten met testen. Morgen zou je al een duidelijker steepje moeten hebben als je temp nog mooi is... @ all, thanxs voor de felicitaties