Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    @Missas, beterschap :)

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Wel joh! die kunnen toch zeker 3 dagen leven in je soms zelfs 7 dagen! (is mij laatst op dit forum meerdere malen verteld..;))

Ik weet het niet wat betreft de bm ik voel ook niet altijd hoor...
    maar nu is hij wel voelbaar (hoog achterin) en gister en dag ervoor was die niet te voelen.. dus zat hij hoger dan vandaag) Maar nog moet ik er echt met heel me vinger in hoor om hem te voelen:)

Dus hij blijft bij mij denk ik altijd dan hoog ofzo?

Hij is nooit zo laag dat ik hem met "gemak" kan voelen...

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Of hij is wel gewoon gesprongen en je temp stijgt nu pas (had ik ronde 13 toch ook, weet je nog?)

OF hij heeft toen niet kunnen springen en is nu pas gesprongen..
    Dat is het enigste wat ik me kan bedenken...

mijn gyn heeft me dit verteld:
    zaadjes kunnen zeker 3 dagen in het lichaam op het eitje wachten, sommige mannen hebben erg sterk zaad en dan kunnen ze soms wel 6 dagen nog levend zijn in de vrouw....

Toen wij de test moesten doen moest vriendje binnne het uur de zaadjes brengen. En warm houden, als hij ze niet warm zou houden(onder oksel ofzo) dan zouden ze sterven... maar als het warm gehouden is/word dan kunnen ze nog gewoon door"leven" tot aan dat uur. Zou ook wel raar zijn toch?

Als dat stukje tekst klopt zouden ze je niet naar huis sturen dat te doen, en je het daar laten doen EN zou mijn vriend(+vele andere vast ook) niet de uitslag: super levend zaad krijgen;):)

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ik ben heel benieuwd meid! Sterkte!

@ALL ik vlieg naar de accupunctuur!! kussssss

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ben er benieuwd of je doorgestuurd gaat worden, dit is niet leuk zo

all bedankt voor de antwoorden, zaadjes worden hier in warm potje opgevangen en warmgehouden, ook spuitje is warm dus moet goed komen

6. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige
    Dag damens,

met buiten dedoelen ze niet op een warm plekje zo als de oksel!:) Als je het warm houdt (lichaams temp) dan kunnen ze idd langer blijven leven. Maar als ze op bed of ect vallen dan zijn ze heel snel dood.

Daarnaast is die 24 tot 48 uur gemiddeld. Er zijn altijd uitzonderingen. Maar over het algemeen moet je 48 uur rekenen. Als jou vriend rookt, drinkt en een blowtje rookt ja dan zal dat dus een stuk korter zijn. Iedere man is anders ieder zaadje ook dus helemaal officieel niet te zeggen:)

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Onze donor drinkt vrij wel nooit rookt niet en leeft gezond dus moet goed zijn

8. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige

kijk dat zijn goede eigenschappen! Dan zou het vast genoeg zijn geweest:)

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Zo! ik ben weer terug.... benieuwd wat komend uur mij gaat brengen. De vorige keer werd ik ZOOO moe!

de CB is nog niet posi, wel zag ik toen ik hem eruit haalde 2 bijna evenwijdige lijnen, dus ik vermoed dat hij vanaaf misschien al posi zal zijn! Maar we gaan MORGEN (hahahaha ja ja we houden het nog steeds vol!:D) pas weer lekker aan de klus..:cool:

de man van accupunctuur kan ik altijd zo fijn mee praten, hij gaf me de tip om yoga te gaan doen omdat mijn ontspan factor erg laag is... en ik wel de bouw en lenigheid er voor zou hebben volgens hem.. maar ik weet het niet hoor:)

10. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige

en en? hoe voel je je? Net zo moe als de vorige keer?? Of viel het dit keer wel mee? Wat zou je tegen houden om geen yoga te doen?? Tis niks voor mij maar voor mijn moeder wel die heeft er veel baat bij gehad na de scheiding

11. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige
    *zucht* thermometer kwijt.....:(

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ach je hebt nog tot morgen ochtend om te zoeken;)

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik heb me niks anders als anders gevoeld:D
    En dat was nou precies de bedoeling! In de fase van cd1-cd7 is de herstelfase volgens hem, en dan ben je vaak wat meer moe.
    cd8-cd15 is de opbouwende fase waarin ook (vaak) het eitje springt en daar heb je gewoon alle energie. (daarin ben ik nu dus geprikt, fase voor eitje...) en nu moet ik a.s. maandag contact met hem opnemen over de voortgang; hoe ik me voel enzo.. En op basis daarvan neemt hij nieuwe datum...;)

Ik vind yoga altijd zo lachwekkend:) kan er niks aan doen, maar krijg er beetje de lachkriebels van:cool: Maar hij zei dat ook dat weer een positieve reactie is: het maakt iets in mij los;)
    **ik denk dat ik ook maar zoals hem ga kijken naar de wereld en de dingen, dat maakt een hoop dingen stuk makkelijkere en positiever**

hoe kun je nou toch je thermometer kwijt zijn? Is hij niet achter/onder je bed/nachtkastje gevallen? Heb ik wel eens gehad...
    Heb je een hond? Die van mij is er wel eens mee gaan sjouwen door de hut hahaha, ik vond hem terug in zijn mandje:D

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Debende EN? Ik maak me beetje zorgen om je:):(

15. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige

hahahah:D jaa dat is zo dan heb ik hem weer echt nodig maar voor nu is het ook wel makkelijk... ivm de koorst...

Heeft ah thermometers?

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ja! Maar kv is toch ook open op vrijdag tot 9?

17. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige

Nee niet hier in de buurt en aangezien ik niet te veel over straat wil ivm koorts lijkt me dat ook niet handig!:) Maar appie zit hier op de hoek dus loop ik daar wel even heen. Vriend lief is op zakenreis dus ja zal het zelf moeten gaan halen

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik zag weer een mooie banner voorbij komen!!!

GEFELICITEERD!

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ligt hij nu tussen matras en bedrand? heb ik zelf al een keer gehad heb me rot gezocht

20. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige
    hahah missie thermometer gevond....

Ik heb nog een kleine kat... die vond dit een erg leuk speeltje.. zeker ook omdat die van mij een flexibele einde heeft.. dus die liep met dat ding in der mond door de woonkamer heen.... hahaha geen gezicht en ik er achter aan op dat ding te pakken te krijgen! Maar goed ik heb hem!

Je kan bij de tuinen een dvd kopen.Yoga voor beginners. Kan je het thuis op je gemak doen. Geen mensen die je becritiseren. En als jij wilt lachen dan maakt het niet uit:);)

Deel Deze Pagina