Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

ik zal dr eens over denken;)
    Dankje:D

hihi fijn dt je hem weer hebt!

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ikke ik blijf gwn eerst nog tempen ...totdat ik het een beetje kan bevatten :p

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wow, Lala, jij ook zwanger! Super meid, gefeliciteerd!!!
    had alleen nog maar de banner van Ikke gezien.

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja dankje:D:D
    ik weet niet hoe dt werkt met een banner hihi :p

Pff ben bekaf, vanmorgen vroeg eruit Rijles, daarna haasten naar huis ...kleren pakken enzo voor fotoshoot, ben net thuis om 6 uur en heb net gegeten...

BB ( staat wel een voorbeeldfoto op hyves profielplaatje)

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    heb nog niet alles terug gelezen maar dat doe ik morgen even kus!

6. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige

meis, hoe is het nu met je? Zag dat je een test had gedaan? Had de huisarts het dan verkeerd? Wel vroeg maar ik zag hem wel!!

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

die is mooi geworden meid:D

8. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede avond

@BB: Gelukkig heb je weer duidelijkheid, go eggie go en hopelijk is het raak deze ronde. Yoga lijkt mij ook erg ontspannend, wilde het ook gaan doen maar nu moet het maar ff wachten

@Missas: Balen dat je ziek ben meis, hopelijk ben je snel beter. Beterschap

@debende: Klote dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt meis

@Lala: Zo iets dacht ik ook maar ik ben bang dat als mijn temp iets omlaag gaat ik gelijk in de stress schiet. Ik kijk wel ff

@Marloes: Thanks, ben er blij mee :D :D

9. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    Sorry dames dat ik nu pas van me laat horen.
    werdt pas om kwart voor 5 teruggebeld met de mededeling dat er zetpillen laar lagen bij de apotheek. Dus daar kan ik het mee gaan doen:(

De zwangerschapstest die bij de huisarts gedaan was had ik meegenomen naar huis. toen ik die 2 uur later uit mijn jaszak haalde stond er een 2e streep op.
    Ver buiten de tiijd dus beschouw hem ABSOLUUT NIET als positief.
    Maar voor wie nieuwsgierig is:

10. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Ik zie ook een streep meis, spannend!!

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Huh ik snap het even niet meer helemaal geloof ik:)
    Je hebt toch ovutesten gedaan? die waren/zijn negatief... dan ben je toch ook niet zwanger lijkt me? Want iedereen die zwanger is heeft (hier) ook posi ovutesten:) En je bent ongi geweest toch?

Dus dat streepje is vast een indroger ofzo:)
    **sorry hoor ik wil nu niet de stemmingsbreker zijn**

heb je zelf dan nog wel beetje hoop op dat je zwanger bent?? Ook al zeg je dat je hem niet als posi beschouwd;)

wt vervelend dat je zolaat pas gebeld werd, EN dat je het daar mee moet doen. Waar zijn ze voor? Waar denkt de ha aan?
    Hoop voor je dat ze snel zullen helpen lieverd!

12. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    Ik had thuis al ovutest gedaan, maar volgens huisarts werkt de ovutest niet bij iedereen als zwtest!!! Dus vandaar dat hij een echte zwtest heeft gedaan. Ongi was grotendeels voor mijn doen zeer weinig!!
    Indrooglijn, ik weet niet, zit toch echt ook kleur bij. Maar ik denk nu echt niet dat ik zwanger ben hoor.

En je bent echt geen stemmingsbreker hoor schat.

De huisarts denkt hetzelfde als ik. een vastzittend ei in eileider, omdat daar toch echt de pijn vandaan komt.

Heb net pas de 1e zetpil ingebracht, dus op hoop van zege dat ie zo gaat werken!!! (diclofenac100mg)

13. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Denken jullie aan een BBZ??

14. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige

hey meis,

Tja ik vond die andere foto veeeel duidelijker!! of ik word gewoon steeds slaperiger.

Maar dilofenac 100 mg is wel een hoop hoor! En werkt het een beetje? Is het een retard?

15. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    ik mag toch hopen als hij aan een bbz dacht dat ie me direct had doorgestuurd!! eerder een cyste of vastzittend ei denk ik:(

wat is retard?

16. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Dat is waar, stomme vraag van mij ;)

17. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Hey meiden..sorry weeeeet nega druk gehad en wel gelezen, maar geen puf(ben zooo moe en ga zo naar bed, maar wilde toch even lezen..;)) om op alles te reageren..:)

@ricmar, ik denk dat het nog wel kan hoor als je ei gisteren is geweest.

@debende, ik geloof niet in indroog streepjes...dus vind het erg spannend!!:D Enne volgens mij hoeft een ovutest niet altijd posi te zijn bij zwangerschap...ga voor je duimen meis!!

@missas, beterschap

@bb, klus ze!

Hier meer spotting gehad vandaag, met inlegkruisje op te vangen..! Bne idd bang dat het later nog los gaat barsten..:(

Truste dames en tot morgen!

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Debende: Hoe gaat het nu met je meid? De nacht een beetje door gekomen? En nu met die pijnstilling hè komt je eitje dan nog wel "goed" vrij of hoe gaat dat nu verder opgelost worden?

Fijn dat je het niet negatief oppakt! Was ik bang voor:) Je hebt er soms van die meiden bij ziten hier op het forum... Maar ik weet ook niet of dat altijd zo is van die ovutest hoor, maar ik zie het de laatste tijd steeds terugkeren dat iemand OF eerst een posi ovutest had en daarna zwtest is gaan doen OF dat iemand na een posi zwtest ook nog voor de grap om t testen een ovu test deed en bij iedereen (die ik gelezen heb) was de ovu bij zwangerschap KNALLER!
    Ik weet wel dat ze daar niet voor bedoeld zijn en veel ha keuren dat daarom ook af (gelijk hebben ze) maar het word er 9vd10x dus wel echt mee aangewezen! *wat mij ook verbaast opzich:p*

ricmar, hoe was je temp vandaag? (zal zo eens even gaan spieken of je hem al ingevoerd hebt:D Nog steeeds zo'n hoger stijger?

Lily, beetje bij kunnen slapen meid?

Lala, wanneer moet je weer lessen? Lukt het allemaal een beetje?

*zwaait even naar die lieve marloes:D*

@ALL: Nou ja met mij alles super! Ik voel me heeeel erg vrolijk. Moet me inhoudn niet door de kamer te springen (????) whahahhaa... en waarom, dat weet ik nou net niet, echt heel apart dit!
    temp was nog laag en ben behoorlijk nattig dus verwacht vandaag die posi test wel hoor! Ben benieuwd! Rond 10 uur ga ik er eentje doen, daarna ff naar me oma en opatje en rond 12uur komt er (hoop ik) iemand voor mijn autotje kijken;):)

19. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige
    Goedemorgen allemaal,

lily hoe is het nu? nog door gebroken vannacht??

bb jij ook weer lekker vroeg wakker:) super fijn dat je je zo goed voelt:) is je auto kapot?? veel plezier bij opa en oma:)

mijn koorts is gister aaf gezakt van morgen 37.1 weet alleen niet of dit komt door het ziek zijn of dat dit echt mijn temp is. We kijken het nog even aan:) Vind het maar lastig:)

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    JAAAAAA! kijk mijn testen van vamorgen!!!
    (had het al wel verwacht gezien ik weer mega slierten eggwhite had:) wat dat betreft doen die kruiden hun werk wel, want dit is de 2e ronde met die kruiden en de 2 ronde pas dat ik het zo duidelijk eggwhite en mega slierten heb;):))

Deel Deze Pagina