Haha, vriendje lief is werken de hele dag Maar vanavond hebben we niks... dus vroeg het bed in en eens een keer wat "extra's" ervan maken... hij moet vanavond voetballen en dan vind hij het altijd lekker om gemasseerd te worden erna.. kwam net op internet per toeval (echt waar!) een artikel tegen over opwindende massage plekken dus als ik zijn kuiten masseer zal ik die er eens bij pakken whahaha ik ben wel "trots" dat we eindelijk eens een keer volhouden om om de dag te seksen! dag 8, dag 10, dag 12 (vanavond) en dan mooi dag 14 ook weer... dat is precies de mooie dagen volgens mij ben benieuwd dit keer! Zouden jullie nu nog vanaaf en morgen ook nogf testje doen? Of stoppen jullie nu dan altijd? (na posi ovu?)
Nee, we zouden dit keer netjes om de dag gaan doen.... Hebben we nog nooit gedaan omdat het vaak vaker gebeurde dus dat wil ik nu eens ronde proberen.... dag 8, dag10, dag 12(2day) en dag 14(eisprong waars) is mooi toch of heb jij andere tip? wel smeppen? (dus nu 3 dagen achtereen??) ennuh dan stop ik mooi, zijn al duur zat die
Hey bb! mooie test meis! Ik zou toch om de dag blijven doen.. enn jaa met rijden gaat t super word steeds leuker hihi
dat wordt klussen bb denk dat ik vandaag me eisprong heb , weer lage temp en beetje last van steekjes en onderrug 2e68e9 Ovulation Charts
ja hoor me eitje komt want had net rond half 12 bij het afvegen echt veel slijm en rekbaar dus eindelijk me ei
Toppie dat werd wel tijd hier de nacht goed doorgekomen. die zetpillen halen echt een groot deel van de pijn weg, maar helemaal weg is het zeker niet. Net onder de douche een grote dot creamy met een grote sliert eggwhite (sorry, vies praatje) Snap er nu helemaal niets meer van. Lijkt wel of het echt compleet van slag is!! Temp is nu wel iets meer gestegen
debende wat fijn dat de ergeste pijn een beetje weg is genomen zo! Hopelijk heb je snel ook meer duidelijkheid lieverd! missas wat fijn dat je koorts eind gezakt is.... Ennuhmz balen van je nega test! Knuffel voor jou! lala: ik heb net wat foto's gemaakt tussen de regenbuien door Niet zo super foto's maar wel mijn eertste "dieren foto's" zal ze even in het album zetten @ALL: Jeej me autotje is verkocht Snap dr alleen even niks meer van hij is overgeschreven en heb het geld binnen... maar nu zagen we net toen we even snel boodschappen gingen doen dat hij in de straat op de parkeerplaats nog staat????? Weet dus niet hoe en wat nu... want ze wilde m perse meteen meenemen omdat het voor hun 2uur rijden is... en nu staat hij ineens hier nog??????? Enigste wat wij ons konden bedenken was: nog niet kunnen verzekeren..... maarjah mij een zorg(al was het wel fijn als ze me dat ff hadden laten weten) geld is binnen en hij staat niet meer op mijn naam... verders hier niet veel te melden,, saampjes lekker de middag van het weekend aan het genieten
Hey meiden eindelik weer even tijd om te spieken hier! @missas, hmm hopelijk niet snel ongi..maat snel een positest.. Nog steeds met een inlegkruisje op te vangen hier..hmm @debende, mss was die pijn van je eitje die ging springen? Je gaat nu pas naar de echte hoge temp toch? @bb, fijn dat je ei in aantocht is..nu flink masseren vanavond.. En wat top dat je je auto kwijt bent! Hier goed geslapen..maar nog lang niet BIJgeslapen.. Maar ja binnenkort vakantie...kan ik slapen wat ik wil!! @ricmar..ik ga even naar je temp terug kijken..ben ik vergeten.. of ben ik je niet tegen gekomen vandaag.. weet het niet meer.. @ikke,lala en lara, hoe is het? Al kwaaltjes aan het kweken? Hier nog steeds weinig maar lees dat het normaal is, zelfde als menstruatie is ook niet bij iedereen evenveel.
Als het eitje gesprongen zou zijn, zou nu ook de pijn weg moeten zijn. En dat is helaas nog niet het geval. Zetpil werkte met het eten uit en de helse pijn begon weer.
debende hoe is het vannacht gegaan?? BB druk aan de klus? Hier van FF een stippelkruis gekregen dus FF is ook niet zeker van mijn ei..
hihi ricmar, gister indd druk geklust Nu morgen pas weer Maar meiden even mijn kaartje hieronder want ik bn de weg even kwijt... Jullie temp wilde niet omhoog en mijn temp is al 2 dagen aan het stijgen......??????? 329b16 Ovulation Charts Het is beide keren een open bolletje omdat ik ipv 6.45 uur pas 7.30 maar ik weet van andere keren dat mijn temp dan niet veel anders is. Normaal heb ik altijd 2 dagen NA me posu ovutest stijging....?? Jullie mening voor weer een misterie?
Lieverdje, ben je de nacht weer beetje doorgekomen? Ga je morgen wel weer bellen? Of wat is er met de ha afgesproken?
Gisteravond was weer ff hel! Toen hubbie vk gebeld, die gaf aan dat ik naast die zetpil nog extra molletjes mocht nemen en dat ik even moest gaan ontspannen in bad, zodat de pijnstilling wat sneller aan zou slaan. Daarna met warme kruik bedje ingedoken. Was intussen bekaf! Vannacht een aantal keer wakker geweest, maar wel weer omgestort.
bb tijd verschil maakt bij mij ook nooit zo veel uit dus dat zal het niet zijn, misschien door de acupunctuur? weet niet of ddat kan hoor, ja of eitje wat snel na je positest is gesprongen, heb ik zelf ook gehad in jan, hij was op 31 dec positief en steeg toen snel op 1 jan
heb instellingen van ff veranderd krijg nu geen kruis maar hij beoordeel nu ei op positieve ovutest, ben er zelf zeker van dat ei eerder was dan donderdag.. stand baarmoeder ,slijm etc... Hij staat nu op dinsdag en dat lijkt me beter. ik de testen net nog eens naast elkaar gelegd endie van zondag morgen zou ik in een andere cyclus voor mij al als positief hebben gezien.. ego modus uit***