Oh ik ben ook zoooo blij! Wat ik me afvraag he, misschien weet jij dat... ma (uiterlijk woe) is me NOD he, als ik zwanger geweest was had de gyn daar dan al iets van kunnen zien? Of kan ze daar nu echt nog NIKS aan zien? Ik heb namelijk eendenbek onderzoek gehad (prima) gevoeld (prima) en inwendige echo (boven verwachting hoe schoon en rustig!) zou ze daar iets uit gezien kunnen hebben zelf??
Dat denk ik niet! Het is nu nog niet te zien! Als je ziet dat ze soms bij 6-7 weken alleen nog maar een hartje kunnen zien. Dan denk ik het niet
Oke hahaha, gelukkig want ik zag zelf echt niks en aan haar reacties ofzo... ik zei al tegen vriendlief: deze ronde is het zoiezo dus niet raak ik heb nu wel behoorlijk vervelend gevoel van binnen... krampjes IS dat normaal na zo'n onderzoek?
@Ricmar94 Heb 8/2 getest met kv2v5, negatief. Voor jou een nieuwe ronde dus nieuwe kansen! @Bezigbijtje Hoe was het bij de gyn? Ik lees het al goed nieuws, fijn. Wist niet hoe dat kwam de open bolletjes. Bleek dat ik de temptijd verkeerd had gezet. @Ikke Baal ervan dat ik geen idee heb van mijn cyclus. Dat maakt het zo moeilijk. Succes vandaag @Adora Lijkt me toch moeilijk. Leef met je mee. @Danip Spannend!
Bijtje, je gynaecoloog zou een mooi dik slijmvlies kunnen zien, meer niet op dit termijn met 5 weken kun je een zwangerschapsring zien
Oke dus het kan nog alle kanten op Me buik is nu weer rustig! Man ik lekt helemaal leeg naar die onderozeken, vies dat ik me voelde! Ben meteen gaan douche toen ik thuis kwam Ik mag als het raak is voor juni, naar de gyn bellen en dan gaat ze al meteen een echo doen Weet niet of dat standaard is, maar me vriend en ik zijn zo onder de induk van hoe lief en oprecht ze was, en alles wat ze deed zei ze helemaal wat ze ging doen, wat haar oordeel erover was enzo... echt een hele fijne ervaring.
Mooi dat ze alles zo goed uitlegd BB , je voelt je dan toch meer op je gemak he .. Hoop voor je nu je weet dat alles goed is met jullie beide , dat je maar gauw een posi test mag hebben
@BB das goed nieuws!!!! @ADORA jammer van de 2e maf hè, dat het dan vanzelf weer oplost in de vruchzakwand. maar gelukkig laat de andere zich duidelijk zien!! @ricmar baluh, op naar de volgende ronde
bb wat fijn alles oke is nu loslaten en genieten van elkaar,,, oke ik weet klinkt makkelijk maar als het zonder hulp kan lukken....
Goede avond Net een heel verhaal getikt, sluit ik het scherm per ongeluk Alles weg terwijl ik net bij gelezen had. Ik heb alles dus gelezen.. volgende keer zal ik weer op iedereen reageren want ik heb niet zo heel veel zin om weer alles opnieuw te moeten tikken/lezen, sorry Hier moet ik nog wel ff op reageren @Ricmar: Vind het echt klote voor je meis, knuffel vanaf hier @BB: Wat geweldig dat alles goed bij jullie was, hopelijk bewijzen jullie het nu snel Hier nog steeds geen ei helaas, op naar de volgende dag
Ik ben net met vriendlief uit eten geweest, we zijn beide zo blij en hebben dr weer helemaal zin in! Vriendlief zei ook al dat hij merkt dat ik het sinds 2 rondes los heb kunnen laten... ik ben relaxter, en zo voel ik me ook Dus voor zover je zoiets los kunt late heb ik dat 2 rondes terug al gedaan..... Genieten van elkaar doen we zeker en gaan we NOG meer doen! Ik ben ook zo gelukkig ineens, er is echt een "last" van me af gevallen! Ik had echt even de twijfels aan me lijf
Iri is dat he! Ik had straks ook heel verhaal gemaakt wil ik het verzenden valt de internetverb. weg:x
even een vies vraagje, maar durf hem aan jullie wel te stellen, jullie kunnen me altijd zooo helpen! ** als je aan het eten ofzo bent, even niet lezen dan whahahah** Mijn vriend en ik hadden straks seks (goed nieuws moet gevierd worden toch) en hij had al allemaal korrelig wit van mij eraan zitten toen *bloos* en nu net bij mij is het ook erg droog voor mijn doen in deze fase van de cyclus en kei korrelig wit en droog dus, ik heb dit nog nooit gezien, wat kan het zijn.... niks engs toch? hahaha.... Ook "druip" ik vaak nog beetje na, na de seks en doe daarom altijd inlegkruisje even in, maar nu komt er niks uit op dat korrelige na? whahaha hoop dat jullie dr iets van snappen...
Ik snap het en dat is gewoon omdat je nagenoeg droog bent van binnen en het beetje wat er wel zit gaat dan korrelen door de wrijving en het nalopen komt vanzelf wel hoor Dat droge komt vaak voor na ei en ongi
Oke dus geen enge infectie ofzo hahaha.... Normaal ben ik rond en na me ei erg nattig(waterig/dun/wittig) Dus dit is nieuw voor mij
Op het moment dat het gaat ruiken (stinken), je krijgt jeuk en het verkleurd dan heb je waarschijnlijk een schimmeltje te pakken maar dat is nu niet van toepassing.
Oke, ja heb dat nog nooit gehad. Nee dat is zeker nog niet van toeppasing... hopen dat het zoi blijft Tnx voor je lieve en snelle reactie
BB ik zou me er geen zorgen om maken het is wel herkenbaar... en ik ga deze maand je voorbeeld volgen ik ga ovutesten en tempen tot na ei en dan stop ik met tempen en zie wel wat lichaam doet