Geeft me heel veel rust! Ja ik ga dat nu ook doen indd, tempen tot me ei vast staat(deze ronde niet gedaan) en dan stoppen tot 10dpo Het zegt toch allemaal niks daartussen in....
wat ik me trouwens nog afvroeg,sommige van jullie hebben echt heeel veel tekst in de handtekening staan... meer als dit kan ik er niet in Waarom komt dat?
@BB: you're welcome En je mag max 600 karakters gebruiken in je handtekening en als je je tekst in een kleurtje wil zetten dan kost je dat al ongeveer 20 karakters. Misschien dat het daar aan ligt. @Ricmar: Hopelijk helpt de rust. Ik ga trouwens de ovu testen op maken en dan kap ik daar ook mee. Ik ben helemaal gefocust hierop en word momenteel niet echt vrolijk van de bijna omo testen dus die ik heb gebruik ik nog en dan is het einde ovu testen. Ik doe ook tempen en we klussen genoeg dus dat gedeelte laat ik varen, is wat beter voor mij denk ik.
Kijk maar moet je de handtekening van lala zien.... daar staat veel kleur enzo in en echt wel veel tekst. ik kan nu al niet meer tekst erin
Ligt idd aan de kleur, of je vet gebruikt, ander lettertype.. Ik zou hem eens helemaal leeg maken, dan gewoon intypen wat je wit grote 1 of 2 maakt niets uit... dan bewaren en daarna pas kleuren
Nou idd, die heeft heel veel tekst Als je nu eens alles helemaal wist en helemaal opnieuw begint, misschien lukt het bij jou ook
Hey meiden..hoe gaat het hiero?? Moet veel bijlezen.., ik heb wat gelezen maar kan het allemaal niet onthouden! Dus ik ga mijn best doen. @BB...JAAAAAA wat een super nieuws zeg. Geloof goed dat je dat gevierd hebt... Wat wit en korrelig betreft...sorry geen idee. @lala..echt benieuwd wat jouw temp gaat doen. @ricmar...*knuf* @Ikke...als het kon had ik met je meegezocht... @adora...ok is nog steeds afwachten dus?? Heb je er zelf een goed of slecht gevoel over? Hier onzetende pijn in onderrug(soms echt heel laag..stuitje zeg maar). en de lichte ongipijn(af en toe wat heftiger, maar over het agemeen lichtjes)
@Ikke..ik ga zaterdag testen..ik heb nml een belangrijk feest en zou dan graag van te voren willen weten hoe het zit(niet dat negatief iets zegt als je geen bloed hebt..maar toch). Ik zit op een lf van normaal 10 of 11 en zaterdag zou dan 10 zijn...!Heel stom maar heb er ergens wel een goed gevoel over.., maar ja aan de andere kant..hebben we dat niet alle rondes...
@ ALL: ik voel nog steeds niet veel... beetje rugpijn(al 3 dagen), 3e avond oprij nu brok in keel gevoel... en hier en daar een steekje door de dag heen... maar dat laatste is alle rondes aanwezig Overdag heb ik zoiezo nergenss last van wat denk ik wel betekend dat het ronde 15 zal worden, maar oke
Een goed gevoel is goed toch, houden zo! Dat betekend dat jullie lekker positief zijn. Ik hoop dat je niet mag drinken van het weekend Drink ik wel een drankje voor/op je
Hey bb het is je gelukt zie ik.. met kleurtjes en al..!!! Ik ben echt zo geen computernerd ..hoe krijg jij die vertikale streepjes voor elkaar?
dat is een streepje die op het toetsenbord staat (bij mij naast de enter toets) en uhmz... dan doe je shift indrukken en die toets erbij en dan krijg je hem, snappie?
@BB,nou die rugpijn heb ik ook al 2 a 3 dgn..dus hoop dat het wel iets zegt... ga voor ons duimen dat we beide oktober mama's worden, doe je mee..!!? @Ikke, hahaha ja dat geloof ik ja...nou als je dan bezig bent pak er nog maar wat mer hoor.. Hoop ook dat ik niet mag drinken..! Weet nog steeds niet wat voor een rotsmoes ik ga gebruiken. AB is echt geen optie..is hetzelfde als zeggen...hey jongens..ik ben zwanger...!!
Hihi, ja het is gelukt! Al weet ik niet of er nu meer instaat.... maar ik liep er straks even tegen aan hahaha...