Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb idd ook van die inzichtvragen gehoord en ben blij dat dat er nog niet was toen ik moest afrijden haha.
    Succes hoor!

Pff. Ik hoop zo dat ik zwanger ben. Ik denk het niet, want ik denk het elke maand haha. Maar we zijn er niet mee bezig (mijn man niet), dus de kans is helaas wel heel erg klein... En toch houdt je stiekem hoop.. Stom he.

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hihi dankje!

Oke ,, ja hoop moet je houden hoor meid!
    maar wil je man geen 2e dan of ..??

3. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    " Hoop doet leven" zeggen ze toch?? En ook al zeg je dat de kans wel heel erg klein is, is er dus wel een kans!! ;)

4. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Er is idd wel een kans, want we hebben 1 keer onbeschermd seks gehad. Dus wie weet...
    Maar goed, mijn kaartje doet dus bij FF een beetje raar... Zie mijn vorige post. Snapt iemand het?

Nee, hij wil (in ieder geval voorlopig) nog geen tweede. En ik wel :D.

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Nee ik snap het ook niet echt hanna mom..
    denk gwn even afwachten, ( & ik weet dat dat moeilijk is ) :)

6. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Haha, het is vreselijk idd! :p
    Ik kan de dagen wel wegkijken... Maar goed, nu maar mezelf bezig houden. En hopen dat mijn temp morgen weer een beetje omhoog gaat. Anders zie ik het somber in :(.

7. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wanneer is jullie NOD?

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ik hoop t voor je!:)
    Idd ff afleiding zoeken hihi gaan de dagen sneller voorbij!
    Maar ik ben zelf net zo hoor , kan moeilijk afwachten pff :p
    xxx

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    uhmm als ik een cyclus van 30 dagen heb weer, dan 31 maart :)

10. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Test je weleens eerder? Of wacht je echt af of je wel of niet ongesteld gaat worden?
    Pff. Heb namelijk zo'n testdrang... :cool:

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hihi ik test altijd eerder, maar of dat soms zo verstandig is met vage streepjes enzo! Zucht..:p
    maak ik mezelf alleen maar gekker mee, mja hoor mij nu eens praten als ik weer bijna bij nod ben dan denk ik ook weer anders..:) zelf weten meis, ik zou het nu zolang mogelijk uitstellen en denk dat ik zelf nu ook langer wacht met testen deze ronde.

12. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Oh dat duurt nog even dus... Jouw cyclus is dus elke keer wat anders begrijp ik? Die van mij is (gelukkig) eigenlijk altijd netjes 28 dagen. Daarom snapte ik FF ook niet :). Maar goed, we zullen zien...

13. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hmm. Ik zal proberen niet te testen ;). Is ook zonde van het geld dan natuurlijk en als je echt zwanger bent, ben je dat volgende week nog wel natuurlijk. Maar ja, die onzekerheid he...

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja na men mk is me cyclus heel raar en van slag in het begin zowat niet ongi enzo alleen bruinverlies ..sinds 24 jan goed ongi geweest, en hoop nu dat me cyclus een beetje normaal gaat verlopen

15. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Oh jakkie. Een MK lijkt me echt verschrikkelijk... En dan ook nog weer moeten wachten tot je cylcus weer goed is. Ik duim voor je dat hij nu weer goed loopt en dat je snel weer zwanger bent van een plakbeebje!!

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Dankje...Ik hoop t ook voor jou!
    Ook al wil je man nog even wachten, als je zwanger bent is het hartstikke welkom toch ?:)
    Wanneer wil hij anders voor een tweede gaan als ik vragen mag ?

17. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ja hoor, mocht ik zwanger zijn, dan is het geen probleem haha. Dus ja, dat snap ik niet helemaal maar goed.
    Hij weet überhaubt niet of hij wel een tweede wil... Dus dat ligt wat lastig. Maar goed, mocht ik dus wel zwanger raken, dan vond hij het wel goed haha. Mannen ;).

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hahaha oke.. lijkt me wel lastig zo'n twijfel , maar ja idd mannen he hihi :p ik ga even wat doen hier... missch ben ik er later wel weer, haha we kletsen hier het hele topic vol met ons 2 :D
    xxxx

19. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Is goed, we komen mekaar wel weer tegen vast ;).

Doegie!

20. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede morgen

@BB: ken dat van dat lucht dat verplaatst, heel irri, het moet gewoon weg

@Lala: Dit zijn altijd rot datums he, knuffel

@Ricmar: Heel herkenbaar, mijn lief snapte er ook geen hol van en is gelijk aan het googelen geslagen. Nu weet hij wel dat je 2 weken cadeau krijgt maar heb het hem nog eens 100x moeten uitleggen, mannen en hun logica ;)

@mommy: Balen van de ongi, hopelijk brengt deze ronde meer geluk

@Debende: Jou temp is nog wel mooi hoog maar hopelijk stopt de daling nu.

@Hanna: FF doet dit omdat dit ook weer een duidelijke stijging is en je temp toch nog erg laag is. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Maar hoezo je man is er nog niet mee bezig? Zijn jullie niet samen bezig voor een kindje dan of ben je alleen gestopt met de anticonceptie??
    Ik lees het net, vind het een beetje vreemd dat je zonder dat hij er vanaf weet zwanger probeert te worden :$
    Zo'n beslissing neem je toch samen, nu ram je het door zijn strot als je zwanger blijkt te zijn en dat is naar mijn mening verkeerd, hij heeft ook het recht om de beslissing te nemen!!
    Vind het iig wel eerlijk dat je er voor uitkomt want de sommige meiden zeggen gewoon van oeps, ik weet niet hoe dat kon maar dat praat het absoluut niet goed!! Vind het wel vreemd dat je zegt dat als je zwanger raakt hij het wel goed vind, vind het een beetje dubbel verhaal en weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.

@Pindakoek: Je temp is nu wel heel laag, hopelijk springt je eitje nu snel

Ben een beetje overderonderd door het verhaal voor Hanna!
    Hier gaat alles verder wel goed hoor

Deel Deze Pagina