Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    meiden... Ik voel me even heeeel zielig:( ik zit hier alleen met 18kinderen mijn collega heeft zich verslapen en ik heb echt mega buikpoijn... Mijn bm lijkt aangevalllen te worden... Brandend gevoel en krampjes. Pfff en dan nog al die kids op me heen!

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    bb ik hoop dat het iets goed betekend, ik herken het wel

3. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal! Mijn temp is weer iets omhoog gegaan, dus dat is wel goed denk ik, maar zegt nog niks. Ik had wel wat waterige (gelige) afscheiding vanmorgen. Dat heb ik werkelijk waar nog nooit gehad, iemand herkenning?

4. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wat vervelend zeg! Ik hoop dat je collega snel komt!

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hey meiden ik ben er ook weer! Pff gister nadat ik hier was geweest ff iets in huis gedaan en wou weer kijken en internet weg!! tv weg!! en huistel weg!! lekker dan!
    dus hebben de hele avond samen muziek geluisterd hihi en lekker meegezongen :)

gelukkig keek ik vanmorgen en deed alles het weer, heel de wijk had geen tv internet en telefoon!

Nou vanmorgen was mijn temp hetzelfde als gisteren.. 36.8
    had gister heel erg last van me liezen weet niet wat t was maar t was geen pretje..
    Vandaag gaat t wel weer goed ... en wat een weertje zeg alweer zo lekker mooi!!:D

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    BB spannend meis, hoop ook dat je collega snel komt, en dat je er niet alleen voorstaat vandaag..

7. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    Ik hoop dat het een goed teken is voor je!!! Maar je collega die moet het straks ook maar even alleen met 18 kinderen doen zodat jij even lekker met je ogen dicht in de zon kan gaan ontspannen ;)
    Werkse!

8. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    Balen is dat hè? Bij ons was een tijd terug de bliksem ingeslagen. De modem was kapot en we hadden ook geen tv meer. Dan merk je pas hoe verslaafd je eigenlijk wel niet bent!!

9. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik dacht even je bent bestolen haha. Maar je kon er geen gebruik van maken haha.
    Gelukkig doet het 't weer!

Hoeveel dagen tot NOD?

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    haha onee niet bestolen , er was storing haha sorry!
    Ja idd nja als er geen internet alleen was vond ik het geen probleem mja kon gtst ook niet kijken hihihihi...

hoeveel dagen tot nod..?:p hihi 31 maart duurt nog even..

11. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    debende Balen meid. Hopen dat je ongi dan snel doorbreekt want dan kun jeweer aan een nieuwe ronde beginnen. Is altijd vervelend als je aan je temp al ziet dat het eraan komt maar dat je nog niet ongi bent.

12. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @all: temp nog steeds laag hopen dat mijn ei nu wel geweest is!!wat denken jullie?!,

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Heb de huisarts weer gebeld.. hij had me gister proberen te bellen maar alles lag eruit gister ( tel storing ) dus hij gaat me vandaag weer bellen ze heeft t in zen agenda gezet...

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    pindakoek ik denk dat je nu vlak voor je ei zit..

15. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Kan iemand haar licht laten schijnen...

Ik had zo'n lange cyclus (+8 weken) dat ik dacht.. laat ik een zwangerschapstest doen voor ik de HA bel.
    Kruidvat 2v5 geprobeerd, een héél vaag streepje. Dag later Omo-wit. Toen maar een ovulatietest geprobeerd, om te kijken of de kruidvattest misschien daarop had gereageerd. Toevallig kleurde de ovulatietest min of meer positief.

Ben vandaag als het goed is 4 DPO. Ik ben op de dag van een bijna-positieve ovulatietest begonnen met tempen.

woensdag 2 maart:veel rauw eiwit-achtige afscheiding, in de avond flinke kramp
    donderdag 3 maart: veel rauw eiwit + elastische afscheiding. Een ovulatietest twijfelachtig positief: temperatuur 36,8
    vrijdag 4 maart: ovulatietest knallend positief, krampjes. temp: 36,9
    zaterdag 5 maart: ovulatietest negatief. Temp 36,8
    zondag 6 maart: ovulatietest negatief, Temp 36,9
    maandag 7 maart: Temp: 36,9
    dinsdag 8 maart: Temp 36,9

We hebben van de afgelopen 2 weken tot gisteravond zo ongeveer dagelijks seks gehad. ;)

Ik heb alles ingevoerd in FF maar aangezien ik niet gemeten heb vanaf het begin van mijn cyclus kan ie daar niet zoveel mee natuurlijk. Ik weet van eerdere meetmomenten (ooit eens moeten temperaturen ivm schildklierproblemen) dat temp toen dacht ik meestal 36,5 / 36,6 was.

Uiteraard zit ik nu gewoon op het wachtbankje en ga ik er vanuit dat ik vrijdag mijn ei heb gehad. Als ik daar 14 dagen bovenop tel kom ik op 18 maart uit waarop ik zou kunnen gaan testen.

Ik ben nu vooral heel moe (maar dat is gezien omstandigheden ook niet heel raar), vaag misselijk al sinds ei en heb last van krampjes. Ook dit heb ik wel gehad voor ik ongesteld werd dus op zich zegt het niet zoveel.

Wie kan iets zinnigs zeggen over wat mijn temperatuur nu ongeveer zou moeten doen? Stijgen, zo blijven, dippen?

16. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    @Unox Het mooiste zou natuurlijk zijn als die hoog blijft de twee weken na je ei. Sommige meiden die wel zwanger zijn hebben een innestelingsdip zo tussen 4dpo en 10 dpo. Als je wilt weten hoe een temp kaartje van een zwangere eruit ziet moet je anders even kijken bij de bovenste topic in de temperatuurkaartjes. Hoop voor je dat je temp dus mooi hoog blijft! Succes met het wachten.

17. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Unox. Hij blijft nu nog wel mooi hoog, als hij dat nog een week ofzo blijft, zou ik testen :D.

@lala. ben benieuwd naar wat de HA zegt!

Nog steeds veel afscheiding hier en pijn in mijn rug en borsten. Jakkie, wat is dat wachten verschrikkelijk! Het huishouden ligt op me te wachten, maar kan me er niet toezetten...
    Straks toch maar even, is ook een mooie afleiding!

18. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @hannamom ...doe anders een test,deed ik ook nietsvermoedend en posi!!

@bijtje collega al aanwezig, ikheb dat idd ook gehad.....ontzettend pijn buik...dusz...wie weet

@lala hoe is met jou. 31 mrt nod dan ben j enu in klusfase?

@debende balen*knuf*

ik ben helemaal blij en dringt goed door allemaal nu

19. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Almika. Nou het is voor vandaag te laat voor een test ;). Geen ochtendurine meer hihi.
    Bovendien ben ik niet nietsvermoedend, maar hoop (en vermoed) ik het dus wel en ja, meestal is het, van wat ik hier op het forum lees, dan niet raak... Dus ik probeer donderdag af te wachten...

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Hanna mom: spannend, hoop dat je snel duidelijkheid hebt :D
    @Almika: gefeliciteerd nog met je zwangerschap!!
    @Unox: succes met wachten..kwaaltjes klinken goed :)
    @Ricmar: hoop dat mijn ei gisteren of vandaag nou eindelijk gesprongen is..we hebben vanaf dag 8 om de dag seks gehad..gisterenavond was het echt een moeten en dan is het niet meer leuk meer..dus hoop dat mijn ei niet later is anders mis ik hem...

Deel Deze Pagina