Zoo ik heb men huissie helemaal van onder tot boven gesopt .. heh dat voelt lekker... had zin in poetsen en als t goed is komt mams zo ff op visite, weet niet cker.. Almika Ja ben al aan de klus hoor hihi maar eitje komt denk ik richtin dag15/17 is nog even afwachten xxx
Dokter heeft me net gebeld..hij vroeg of ik al tempte en of er teminste een halve graad tussen zit de 1e 2 weken iets lager 2e 2 weken iets hoger , dat heb ik... dus hij vermoed dt ik wel een eisprong heb...en gewoon zwanger kan worden, maar ik legde toch voor b12 en schildklier prikken en kan morgen het formulier ophalen bij de balie bij de assistente. . want hij wou me al afwimpelen dat ik dn wel een goede eisprong heb..maar ik zij gwn standvast dt ik een bloedonderzoek wil of alles wel goed was, omdat ik het zelf wat lang vind duren en toch ckerheid wil...en ik weer posi had getest en weer mis was gegaan, Dus ben helemaal blij eindelijk een onderzoekje
@lala. Goed gedaan! Jezelf niet af laten wimpelen, super! Voelt goed he, huis schoonmaken, heb ik ook vanmiddag gedaan en zelfs de auto even gezogen en gecleaned. Dochterlief geholpen haha (van de wal in de sloot ). Was wel ff gezellig. Ik voel me op 1 of andere manier wel zwanger, maar durf niet te hopen. Mijn temp van morgen maar ff afwachten...
Jaa idd , ben ook wel trots dat ik nu es voor mezelf opkom! en dat op vrouwendag hoorde ik net hihi Jaa voelt heerlijk , en cker met dit weer lekker poetsen en muziekje erbij aan! vanmiddag nog ff naar de stad geweest en net met vriendje de tuin aangeveegd en blokken gezaagd van een stuk boom, mooi opgestapeld en hebben we mooi weer blokjes hout voor van de zomer in de vuurkorf! ohh daar heb ik ook weer zo'n zin in! Gezellig vuurtje aan savonds.. heerlijk hahaha! duim voor je hoor!! **oja ben nu eten** later back!
Nou 3 pagina's terug ga ik voor mijn laatste reacties en daar komen mijn nieuwe reacties dan Marloes: Ja dat doe ik ook zeker, ook omdat ik die ene rnde ineens 14 had! Dus ik hou 12dpo aan voor NOD en stel dat... dan test ik pas 14dpo! Ricmar: Ja? Wat herken je dan? Ik heb de hele dag door van alles gevoeld,en nu nog steeds hoor!! Er gebeurd van alles, nu afwachten of het voor ongi is of toch wat moois deze ronde... WE HOPE! Hanna Mom: 12 dpo vandaag ALs het lukt nog 2 daagjes wachten en dan kun je als hij 14dpo nog zo mooi hoog is een testje wagen hoor SPanneeeennnndddd! Ik vandaag ook rugpijn uur lang, maar dan halverwege, heel rot gevoel... echt zeurende maar rest van de dag geen last meer van gehad! Lala: balen van je internet zeg!! Gelukkig ben je er weer bij Oh en colllega was dr half 10! Pfff was me druk dagje zeg! Maar wel heerlijk zonnejte!! En nog terug gebeld meid??? Debende: hoe is het nu meid? Pindakoek: Zal die vandaag niet zijn? Als je temp morgen stijgt is die denk vandaag geweest Almika: Mooi meid, genieten nu! Verdien je Ik kan de buikpijn niet omschrijven of verwoorden maar was niet fijn, weet zelf ook echt even niet of ik het zo al wel vaker gehad heb.. verder niks bijzonder te melden, temp was dus niks spannends. Ik heb buikpijn van alles door elkaar de hele dag door, steekjes/krampjes/branderig en soms is me buik intrekken niet fijn. Maar dat was vandaag verder nergens last van 4 days to go Nu ga ik snel make-up bijwerken en dan naar verjaardag toe... pfff! FIjn terwijl ik zoo moe ben! maar ach ja, waars. niet laat teruG
Ik krijg nu wel wat de zenuwen voor morgenochtend... Hoe zal het met mijn temp zijn? Hoop zo dat hij niet daalt.. Ik wil nu al wel naar bed, dan is het snel morgen!
@bb. Ik hoop dat ik het red niet te testen voor donderdag (alleen morgen nog) en ik wil eigenlijk zelfs pas vrijdag (of zaterdag) testen. Maar goed, eerst dus maar zien wat mijn temo zegt. Jij ook succes met wachten en fijne avond op de verjaardag!
@lala goed van je dat je op een onderzoek hebt aangedrongen. Laat het ze idd gewoon maar uitzoeken en hopelijk weet je straks waar je aan toe bent. @BB hier nu roze afscheiding, dus ongi zal morgenochtend wel losbarsten. Heb nu ook barstende koppijn dus gaat zo lekker mijn mandje in
Debende: BALEN!! Maar wie weet.... @ALL: ZO al lekker terug van de verjaardag! Lekker even daar gegeten en gtst gekeken hahahah en toen gegaan... Ik ben stuk minder moe als dat ik gister was Dus dat is mooi! Wel hebben we net gesekst(oops) voor het eerst sinds 3 dagenP) maar was niet fijn, straalde uit naar beide kanten van mijn zij en rug whahhahaha ik heb weer eens wat geks... Maaruhmz.... ik heb niet het geloof erin dat het deze ronde raak is/zal zijn. Waarom weet ik niet. Maar is een gevoel! Dus laat ik daar maar vanuit gaan dan......
Goede avond @debende: Balen van je daling en naderende ongi, hopelijk was dit nu de laatste keer. @BB: Ik heb ook wel eens een uitschieter gehad maar ik heb gewoon mijn normale lf duur aangehouden @Pindakoek: Denk niet dat je ei geweest is hoor, je temp is nog te laag @Lala: Wat goed dat je voet bij stuk hebt gehouden, hopelijk heb je snel duidelijkheid @BB: Vind het spannend klinken Hier gaat alles goed, vandaag MvM langsgeweest (testje en cadeautje staan in mijn album) en ik mag mee doen tot 17 mei, kan ik ook mijn steentje bij dragen.
Hoi ikke: wat goed dat je mee doet. En wat leuk die cadeautjes! ** nou ga weer werken... Mijn temp niks bijzonders weer mini omhoog gegaan maar volgens mij blijft hij te normaal als andeers om zwangr te lkunnen zijn!? Wel beide kanten iets uit het midden nog steeds last xxxx tot 2uur weer
Goedemorgen dames, Nou mijn temperatuur is met 1 graden gestegen haha @BB: kan nog alle kanten op bij jou, positief blijven denken he @Ikke:leuke fotos! Hoe voel je je verder?
*Zwaait even naar iedereen* Hier straks om 10.00 uur bij de gyn zijn had zo'n eipijn heb gister gebeld en kon vandaag terecht. Ook krijgen we straks de uitslagen van het zaadonderzoek,ze waren er gister al maar ze wou het niet zeggen Dus zit nu een beetje te zenuwen haha
Spannend Kim! Succes en hopen op goed nieuws! Mijn temperatuur is van 36,8, 36,9 naar 36,6 gegaan Ik zit 4 of 5 DPO. Verder voel ik me heel erg opgeblazen. Bwuh.
@BB Hij blijft toch hoog? Zolang je niet ongi bent hoop blijven houden. Doe ik ook. Mijn temp is nog steeds stabiel. Ben nu 8 DPO ipv 9 wat FF zegt. Nog maar even afwachten of dat die tot zaterdag zo blijft. Iedereen een fijne dag toegewenst. helaas niet zo'n mooie dag qua weer als gisteren.