Ik al vanaf jan 2010 ennuh wat ik dus zei: heb pas het idee dat pil sinds januari2011 uit me lijf is!!! duurt heel vaak 9-12 maanden
Ooh oke hihi.... nou ja op wat branderig bij me liezen en steekjes in me buik na weinig positiefs (net halfuur lang ongi rugpijn weer gehad) we gaan het zien morgen.... ondanks dat ik heeel sterk voel dat hjet niet raak is deze ronde, vind ik het toch wel spannend. (stom eink he)
Fijn dat je goed nieuws hebt Onewish! Ontpillen.. tsja. Ik ben niet zo van die term. Ik snap het namelijk niet zo. Wanneer je een stopweek hebt zijn ook de hormonen je lijf uit, anders kan je geen ontrekkingsbloeding krijgen? Het enige wat er sinds augustus gebeurd is dat ik mijn cyclus kwijt ben (die ik overigens nooit heb gehad, ook niet met3 jaar Mirena) en verder ook geen rare dingen heb gevoeld toen ik stopte met de pil. Geen moodswings, geen PMS, geen hoofdpijn.. Had ik overigens ook met pilslikken niet. Mijn menstruatie werd na het stoppen lichter en minder pijnlijk. De term 'ontpillen' vind ik een beetje vreemd. Maar goed, zeg nooit nooit. Ik ben geen expert en al helemaal geen arts.
Ik weet niet waar je je op hebt laten prikken, want dat kunnen ze pas zien als ze je VOOR je eisprong en NA je eisprong geprikt hebben en dan kunnen ze de waardes vergelijken.
Vitamine B12 , en schildklier.. wat ricmar zij... Dus op eisprong prikken kan ook nog idd...Dat is dan toch progestoron-waardes ofzoiets??
Ik heb ook nooit zoveel geloof gehad van dat ontpil verhaal, want kijk meiden die net stoppen zijn toch ook meteen zwanger denk ik dan? Maar doordat ik de afgelopen 2 rondes bijna niks meer gevoeld heb aan *nep* kwaaltjes voor me nod en stuk minder last heb van puistjes en vet haar (wat ik cadeau kreeg met stoppen van de pil) heb ik wel echt het idee dat het nu uit mijn lijf is. Tijdens mijn pil periode had ik nooit last van iets, merktte er niks van, en ik ben na stoppen met de pil altijd cd12-cd16 me ei gevonden en 12-14dpo ongi geworden. Dus ook dat zat wel goed, ik denk dus dat ontpillen te maken heeft met dingen die je lihaam afgeeft na je ei tot aan je nod. Ieder heeft er weer op andere manier last van, en iedereen heeft het weer korter/langer. Maar neemt nog niet weg dat je dingen voelt... want dat voel je zeker (had ik het vandaag nog met de medicijnman over) maar waar het van is, dat weet je pas na je NOD... helaas! zucht wat kan zwanger worden toch lastig zijn soms.... hoop iig dat je snel meer weet meid! xx
Ja dat waren de dingen om een verhoogd mk risico uit te sluiten toch? Ik weet niet hoe dat prikken op waardes heet hihi... weet alleen dat ik er 2x voor na bloedprikken ben geweest dag 4 van cyclus en dag 20 van cyclus
Oke dus jij hebt dat ook laten controleren?? Moet dinsdag toch even op gesprek bij de ha Over hoe en wat we anders nog kunnen laten controleren.. Dan ga ik dat toch even voorleggen ook nog ... en ik denk dat vriendje ook een zaadonderzoek krijgt dan..
Ha, zie ik hier de schildklier en B12 voorbij komen.. die zijn bij mij al jaren van 't padje af maar nu door middel van medicatie keurig onder controle. Ik meende trouwens, om nog even op het ontpillen terug te komen, dat dit de wereld in is geholpen vooral om dat het handiger zou zijn om je eisprong te signaleren en zo de bevaldatum makkelijker te kunnen vaststellen. Volgens mij zou -en dat kan ik verder niet onderbouwen hoor- de pil na ongeveer een maand uit je bloed zijn. Hoe je lichaam er verder op reageert is natuurlijk verhaal 2. Misschien dat dát het bewuste 'ontpillen' is. De chemische pil is weg, maar doordat alles plat lag moet het lichaam het weer oppakken. Zoiets. Naja. Ik denk teveel na, denk ik
Nou ja laten doen, de gyn deed het De 1ste afspraak in zh was dat onderzoek en voor glam. ofzo 'n ziekte en uhmz ja die 2 bloedwaardes dan voor/na eisprong. EN vriendje zijn zaadjes.
hihi ja unox zoals jij het zegt klinkt het heel logisch ik denk zelf ook wel zo eigenlijk! Nja ik ga ff eten meiden totlater!
aahaa oke, nja kan het altijd proberen bij de dokter aan te vinken ik wil nu toch es echt alles na laten kijken /controleren ben nu toch lekker bezig dan maar alles hoor!
Hahhaa ik snap dr niet veel van, maar het zal vast De medicijnman zei tegen mij vandaag: ieder reageert anders op hormonen en alles, en als je gevoelig bent kan het zeker 12mnd duren.... maar denk dat ook iedere behandelaar daar anders over praat/denkt...dat is met alles
Ik was er nog even hihi ... Jaa ik voel gwn aan mezelf dat het me niet lekker zit steeds die onzekerheid van is alles wel goed met ons .. waarom duurt t zolang ect.. dus ben nu uit me luie stoel getrapt door mezelf , ik ga er nu zeker achter aan en laat me niet langer afschepen..! zo dat is eruit ik ga nu echt bye! kus..
one wish weet je ook de waardes van de schildklier, want voor vrouwen goed is hoeft niet goed te zijn voor vrouwen met kinderwens.