Hoi Hoi Allemaal Ik heb een vraagje over het tempen wanneer is nou precies de dag van je ei als je temp juist ineens zakt of omhoog gaat ?? Ik ben nu pas de 2e maand bezig om te tempen dus heb er nog niet zoveel verstand van Ik hoop dat iemand me kan helpen Liefs Kim
Hallo het is ook best lastig allemaal hoor Je eitje is geweest als je temp. de dag ernà omhoog schiet( meestal met 0.3 graden verschil) en hoger blijft. Anders kijk je in hetzelfde onderwerp bij temp.kaartjes zwangeren, daar staan genoeg voorbeelden ( bovenste topic) Succes!
Hoi Hoi Bedankt voor je reactie. Dus eigenlijk weet je dan nog niet precies wanneer je zou moeten klussen toch ?? ik heb ook zo'n lekker regelmatige cyclus en dat help dan ook nog eens mee Liefs Kim
Nee, tempen geeft helaas een bevestiging dat je eitje geweest is en welke dag, zodat je naderhand weet of je een kans maakt die ronde Als je wilt weten wat het juiste moment is om te klussen,moet je ovutestjes gaan gebruiken, of gebruik je die nu al? Ik begin zelf met ovutestjes zodra me vruchtbare slijm zich aandient, weet niet of je zelf ook dat verschil merkt?
Hoi Hoi De ene keer merk ik het wel de andere keer niet heel raar. Ik ben nu begonnen met de persona die geeft rode (vruchtbare) of groene (niet vruchtbare) dagen aan en ik hoop dat dat samen me een beetje kan helpen met zwanger worden. Het is nu ook zo vervelend dat mijn cyclus weer niet goed loopt ik had er heel erg hoop op dat het allemaal een beetje regelmatig kwam en nu is het weer helemaal in de war helaas. Dit is mijn temp kaartje van vorrige maand http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php?d=2011-05-17 Ik ben nu op dag 4 van de volgende ronde dus we gaan hopen Liefs Kim
Hallo! oh dus die werkt soort hetzelfde als een ouvtestje. hmm,kan je temp.kaartje niet zien, de link werk niet goed
Hoi Hoi Ja die werkt ook ongeveer zo die kan je ook gebruiken als anticonceptie de eerste 3 maanden moet dat apparaat inzicht krijgen in je cyclus en daarna zal hij zo ongeveer moeten weten wanneer je je ei hebt. Bekijk bijlage 157931 Misschien dat je hem zo wel ziet Liefs Kim
Ja nu zie ik hem! oh dat's wel een erg korte lf dan hopelijk wordt hij deze wel wat langer, anders moet je daar wel mee naar je HA gaan hoor!
Hoi Hoi Is dat erg een korte lf ?? En wat houd dat in dan ?? Is lf hetzelfde als dat 4 dpo ??? Morgen ga ik zowiso al naar de Ha omdat mijn cyclus zo in de war is dus dan kan ik het er gelijk over hebben Liefs Kim
Hoi, ja daar zou ik het wel over gaan hebben. Inderdaag lf( = luteale fase) is dezelfde tijd als dpo( days past ovulation) , oftewel de dagen tellend na je eisprong en voor de 1e dag van je menstruatie. Ik weet niet wat nog een lange genoeg durende lf is,maar volgens mij 9 dagen, anders heeft een evt. bevrucht eitje te weinig tijd voor een innesteling en kan je dus (bijna) niet zwanger worden. Ik wil je dus niet bang maken,want het kan best zijn dat je deze ronde alleen maar een erg korte lf hebt gehad, ik heb zelf ook een keertje en van 8dagen gehad en voor de rest tussen de 11 en de 13dagen. Maar dus wel belangrijk om aan te kaarten bij de HA, anders neem je de laatste temp.kaartje mee, om te laten zien. Heel veel succes! Liefs Babbel
Hoi Hoi Dank je wel voor je reacties Ik ben blij dat ik de afspraak bij mijn Ha al heb staan en ik ga het zeker overleggen met haar en proberen om me door te laten sturen om alles op een rijtje te krijgen en evt hulp te vragen, me kaartje laat ik zowiso zien en heb ook een lijstje met alle gegevens van mijn cyclussen de ene is heel lang en de ander zoals deze erg kort dit is wel mijn kortste cyclus tot nu toe hoor dus het zou best kunnen dat dit een uitzondering is. Ik ga het gewoon even allemaal afwachten Bedankt voor je hulp Liefs Kim