Hoe lang voor de eisprong is je temperatuur lager? Ik heb nu al 5 dagen redelijk lage temp. Daarvoor had ik steeds wisselend. Bergtoppen in de grafiek zeg maar. Maar ik dacht dat na 1 dag lage temp je daarna je ei sprong zou hebben.... Wie heeft er verstand van?
Hi Rietc, Ik heb altijd wel een vrij lage temp maar op mijn kaart staat eigenlijk alleen de dag voor de eisprong een stuk lagere temp. Kun je niet iets vinden op internet? Ik heb mijn temp kaart op fertilityfriend.com daar heb je ook charting cursussen, misschein kan je daar wat info vinden erover. helaas heb je niet zoveel aan mijn antwoord, sorry!
Rietc, kun je wellicht je temperatuurkaartje plaatsen? Hoelang temperatuur je al? Als je mijn eerste kaartje bekijkt, zie je ook een 6 tal dagen ofzo voor mijn eisprong dat mijn temperatuur daalt, en de dag ervoor nog eens extra. Deze ronde heb ik dat totaal niet, maar is vandaag mijn temperatuur enorm gedaald en ga ik er vanuit dat ik vandaag mijn eisprong heb. Is je temperatuur inmiddels al gestegen?
Bedankt voor jullie reactie... Eindelijk vandaag een stuk gestegen... Dus wellicht gisteren mijn eisprong? Ik voel het nooit. Ik voel namelijk heel vaak pijn of iets raars in mijn buik vanwege een chronische darmziekte... Nu 6 dagen lage temp gehad maar nu dus hoger. Morgen afwachten of het weer hoger wordt.
Dit is trouwens mijn eerste keer temperaturen. Zit wel op ff maar weet nog niet hoe ik kaartje moet delen. Ben zo slecht in Engels